Konstrukční chyba sání DURATEC HE
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
zvladneš to zcela jistě

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
diky za duveru
ja jsem kancelarska krysa, takze rukama umim pouzivat akorat mys a klavesnici
ale chapu tedy spravne, ze se sani vynda cca 7 srouby, na ktere musim pouzit velkou a malou golu a je treba vlezt i pod auto?
a pak nejake konektory rozpojit... kolik jich je? 5?
ja jen abych to dal pak taky dohromady
ale ta uspora 8000 me fakt laka a mozna bych se neco naucil
ale chapu tedy spravne, ze se sani vynda cca 7 srouby, na ktere musim pouzit velkou a malou golu a je treba vlezt i pod auto?
a pak nejake konektory rozpojit... kolik jich je? 5?
ale ta uspora 8000 me fakt laka a mozna bych se neco naucil
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
http://www.fordmondeo.org/wiki/index.ph ... ld_Removal ....takže musíš pod auto.
U těch konektorů se není čeho bát,každý je jiný, nejdou zaměnit. Spíš to chce pochopit jak se který rozpojuje,s čímž už třeba já po třinácti letech života s fordy
takový problém nemám. To jistě zvládneš taky..
Rozhodně to chce mít nachystané nové těsnění, taky ty kabelové stahovací pásky v černém provedení k ukotvení el.svazků ať má celá oprava trochu úroveň...
Co ti to dělá? - už ti vtom chrastí,nebo to chceš dělat preventivně?
U těch konektorů se není čeho bát,každý je jiný, nejdou zaměnit. Spíš to chce pochopit jak se který rozpojuje,s čímž už třeba já po třinácti letech života s fordy
Rozhodně to chce mít nachystané nové těsnění, taky ty kabelové stahovací pásky v černém provedení k ukotvení el.svazků ať má celá oprava trochu úroveň...
Co ti to dělá? - už ti vtom chrastí,nebo to chceš dělat preventivně?
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Je slyset z toho takovy cvakani, uz to poslouchal mechanik,co dela fordy a rikal, ze je to sani. Vymenuje to cele za 8000 vc. prace.
Blizim se ke 140tkm, takze sani urcite bude v zalostnem stavu
Jeste jsem zkousel shanet nejake info, co jsem pochopil, je tam problem v uchyceni klapek a v uchyceni te osicky. Vymena jen tech klapek resi i to uchyceni osicky? Jinymi slovy, kdyz zvolim opravu vlastnimi silami za 800, je vysledek naprosto stejny jako pri vymene celeho sani?
Laka me to, opravit to sam, ale vy nevite, co ja jsem za nemehlo...co mi treba dalo prace vymenit jen brzdove desticky na zadnich kolech
A jake tesneni potrebuji?
A ty pasky - to je jen k tomu, aby ty draty neplandaly vsude mozne okolo, je to tak?
Kazdopadne diky za povzbuzeni, budu o tom hodne premyslet
Blizim se ke 140tkm, takze sani urcite bude v zalostnem stavu
Jeste jsem zkousel shanet nejake info, co jsem pochopil, je tam problem v uchyceni klapek a v uchyceni te osicky. Vymena jen tech klapek resi i to uchyceni osicky? Jinymi slovy, kdyz zvolim opravu vlastnimi silami za 800, je vysledek naprosto stejny jako pri vymene celeho sani?
Laka me to, opravit to sam, ale vy nevite, co ja jsem za nemehlo...co mi treba dalo prace vymenit jen brzdove desticky na zadnich kolech
A jake tesneni potrebuji?
A ty pasky - to je jen k tomu, aby ty draty neplandaly vsude mozne okolo, je to tak?
Kazdopadne diky za povzbuzeni, budu o tom hodne premyslet
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
divej,na té osce jsou nasunuté klapky,jenž se otáčejí vtom domku,kde se to vymele. Z té fotky to je myslím jasné. Čili ano,výměnou klapky a domku je výsledek stejnej jako při výměně celého sání. Což je doufám dostatečně patrné z té druhé fotky.
Pokud ti vtom už cvaká tak se hlavně moc dlouho nerozmýšlej ať nedopadneš jak Boban
Výborné řešení je ale pořád ty klapky jen odstranit,riziko že ti něco odpadne do saní definitivně odpadá, a auto jede stejně dobře. Já ty klapky tam dal spíš ze zvědavosti na spotřebu ikdyž si od toho nic zvláštního neslibuju.Hlavně mě vtom baví se občas hrabat. Na tomhle autě ale jinak není příliš co opravovat..
Ty pásky si pochopil správně a těsněníčka jsou taky vidět na fotce vždy kolem domků klapek a kulaté je na vyústění EGRu.
Pokud ti vtom už cvaká tak se hlavně moc dlouho nerozmýšlej ať nedopadneš jak Boban
Výborné řešení je ale pořád ty klapky jen odstranit,riziko že ti něco odpadne do saní definitivně odpadá, a auto jede stejně dobře. Já ty klapky tam dal spíš ze zvědavosti na spotřebu ikdyž si od toho nic zvláštního neslibuju.Hlavně mě vtom baví se občas hrabat. Na tomhle autě ale jinak není příliš co opravovat..
Ty pásky si pochopil správně a těsněníčka jsou taky vidět na fotce vždy kolem domků klapek a kulaté je na vyústění EGRu.
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
koumess: dej sem nějaké poznatky rozdílu bez a s klapkama a vliv na spotřebu. Dle mích zkušeností bez klapek motor lépe dýchá, v nízkých otáčkách je háklivější na plné otevření klapky, ale od 2000 ot lépe narůstá krouťák ve větším rozsahu otáček .Na spotřebě jsem nějak nic nepoznal, spíše šla dolů, protože oproti začátkům s mondeem jezdím rychleji, tak to porovnání je zkreslené. Když jsem zkoušel jet pomalu, tak palubák ukazoval 6,7L/100km. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
koumess: moc diky za nazornou ukazku. Teda takovou kravu vyndat z auta
to teda nevim... nejvetsi prace,ktrerou jsem kdy delal, byla vymena volnobezneho ventilu na escortovi,ale to je prkotina. ale mozna si rezervuju jeden vikendovy den a udelam to 
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
ballu, buď bez obav,přece bych si to nenechal pro sebe
, jakmile budou první výsledky podám report
Chce to trošku strpení,jelikož ten můj povoz nemá ve výbavě palubní kecadlo takže první nástin spotřeby bude po vyjetí nádrže.Záznamy si vedu velmi pečlivě za celý rok takže to srovnaní bude poměrně objektivní,samozřejmě s každou další vyjetou nádrží zpřesňující. Jinak jak jsem psal na předchozí straně,žádný jízdní rozdíl nepozoruju. Mám to tam zatím jen pár dnů,uvidíme...
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
tak v mém případě by ste na výsledky asi čekali tak do jara
minulý měsíc sem najel cca 100km
, na výsledek sem strašně zvědavej

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
To kecáš, jenom cesta z ubytování do Pelhřimova - Havlbrodu a do ležení tu stovku dělala.Boban píše:tak v mém případě by ste na výsledky asi čekali tak do jaraminulý měsíc sem najel cca 100km
![]()
, na výsledek sem strašně zvědavej
![]()
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
no to je jediný co sem najezdil + 6km nájezd při zkoušení temomatu

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Tak hlasim vymenene sano
i s praci 9400. tak doufam, ze ted zase chvili budu jen jezdit, udajne to auto je v peknym stavu.co me ale prekvapilo, kolik to basti po resetu RJ. Pod 11 jsem se nedostal po silnicich, kde se jezdi 50-90.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Mischak
- Nováček

- Příspěvky: 30
- Registrován: 15.08.2009 17:22
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Mart: a v jakem stavu bylo puvodni sani?
FORD Mondeo 2.0 Tdci 103 Kw Titanium 2011
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
nic moc, na vlitnuti do motoru to nebylo, ale uz tam byla slusna vule, kloktalo to tak 1-2mm do stran (myslim tu celou hridelku). najeto 140 tisic km, snad poctivych... ale asi jo,pry to tomu odpovidalo
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
co tě nakonec přesvědčilo měnit to sání celé 
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

