
uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
Ale nepřevrátí se při akceleraci 

- Aspide_Boy
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 08.12.2009 19:12
- Bydliště: Třebíč
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
toto je taky hnus... poslední dobou se mi renaulty vůbec nelíbí!
Ford Focus 1.6 74kW, r.v. 2000


- sid
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
no , tenhle se nelíbí nikomu o tom mluví i prodejní čísle .
a ani tenhle se moc nepoved
a ani tenhle se moc nepoved
Ford focus II 1,8 HB 2007


- Aspide_Boy
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 08.12.2009 19:12
- Bydliště: Třebíč
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
chtělo by to vetší obrázek
nějak z toho ani nepoznávám co je to za auto
ale neva i tak vypadá škaredě 



Ford Focus 1.6 74kW, r.v. 2000


- sid
- Zkušený
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 15.05.2009 00:06
- Bydliště: Brno
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
tak druhý pokus
reál je horší
reál je horší
Ford focus II 1,8 HB 2007


- Robertilos
- Pokročilý
- Příspěvky: 965
- Registrován: 10.02.2008 21:38
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
sid>To je fakt hnus, ale občas to jezdí, zrovna tento týden jsem jeden viděl 

Ford Focus Combi 2.0i Titanium r.v. 2008, 107kW, Black Panther
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
Ford Focus Combi 1.6 Ti-VCT r.v. 2009, 85kW, Frozen white
Byl: Ford Focus Combi 1.8 TDCi Ghia r.v. 2002, 85kW, Blue tonic
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
jeden takyto stoji pred nasim barakom a musim povedat, ze je to fakt hnusne auto, nieco medzi pohrebakom, fantomasovym autom a meganom.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
Voci Renaltu som ja pozitivne zaujaty, ale musim povedat, ze minimalne ten Avantime co je vyssie sa mne lubi. Vel Satis je trosku dost zly, ale jeden z dovodov preco mam rad Renault je, ze je to v podstate jedna z mala ak nie ojedinela europska automobilka, co sa s tym nikdy nesrala po dizajnovej stranke. Ci uz v dobrom alebo zlom 

- Damon
- Test driver
- Příspěvky: 10357
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
Hlavně Vel satis stál i přes mego.
To bych fakt nedal.

Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
jj, bol za palku. Ale V6 3.5L by som skusil
Ale dizajnovo bol nepredajny, to je fakt. Ked ho postavis napr. oproti 607 tak len fanatik znacky by ho kupil...

- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
VEL-Stais bol prvy zo serie dezignu, ktorym sa chcel renault odlisit od ostatnych, avantime a niekolko nasledujucich bolo pokracovanim, renault mal moznost ze bud sa presadi, alebo sa to nepodari.. pri velsatise sa to nepodarilo..
francuzi maju velmi zaujimavy design ked si zoberiete renault megane neviem aka verzia, s jeho zadkom.. bol to design, ktory sa bud niekomu na 100% pacil alebo ho neznasal.. a som ostal velmi zarazeny ked som zistil ze velmi vela ludom sa to pacilo
alebo taka prisera ako C6tka.. tiez podla mna katastrofalne nevkusne auto na to ze je to luxusna limuzina zacinajuca na cca 45 000Eur, ale naslo so svojich privrzencov a predava sa.. ale napriklad uz C5ka generacia II a III sa mi velmi ale velmi pacia aj po designovej stranke
francuzi maju velmi zaujimavy design ked si zoberiete renault megane neviem aka verzia, s jeho zadkom.. bol to design, ktory sa bud niekomu na 100% pacil alebo ho neznasal.. a som ostal velmi zarazeny ked som zistil ze velmi vela ludom sa to pacilo

alebo taka prisera ako C6tka.. tiez podla mna katastrofalne nevkusne auto na to ze je to luxusna limuzina zacinajuca na cca 45 000Eur, ale naslo so svojich privrzencov a predava sa.. ale napriklad uz C5ka generacia II a III sa mi velmi ale velmi pacia aj po designovej stranke
Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 4196
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Levice (SR)
- Kontaktovat uživatele:
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
C6 myslim ze trpi fotkami. Hlavne zozadu je hrozna na fotkach, ale nazivo sa mne osobne lubi, je to taky aristokrat. Ale nekupil by som to veru 

- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
problem francuzov je, ze oni sami v reklame na novu C5 priznali, ze su na tom technicky zle
v reklame mali slogan
"francuzsky dizajn, nemecka kvalita"

v reklame mali slogan
"francuzsky dizajn, nemecka kvalita"



- canndale
- Zkušený
- Příspěvky: 1573
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
ano, su na tom zle; preto sa motory PSA 1.6HDi pouzivaju vsade 
ale ano, je to jeden z mala vydarenych motorov myslim po dlhsom case.. cital som ze napriklad tusim na Renault scenikoch bol nejaky V6, ktory trpel mimo ineho tym, ze 5ty valec sa chladil len polovicne a 6ty sa nechladil vobec, takze tie motory mali zivotnost tak 160tis km a potom uplne ale uplne odisli .. hovori sa ze na francuzke sa pozera na nemeckych sa jazdi..
kazdopadne sa este musim zastat C5tiek, hydraulicky podvozok Hydractive je naozaj brutalne pohodlny a co som cital statistiky aj spolahlivy.. s tym sa auto stava absolutne pohodlne

ale ano, je to jeden z mala vydarenych motorov myslim po dlhsom case.. cital som ze napriklad tusim na Renault scenikoch bol nejaky V6, ktory trpel mimo ineho tym, ze 5ty valec sa chladil len polovicne a 6ty sa nechladil vobec, takze tie motory mali zivotnost tak 160tis km a potom uplne ale uplne odisli .. hovori sa ze na francuzke sa pozera na nemeckych sa jazdi..
kazdopadne sa este musim zastat C5tiek, hydraulicky podvozok Hydractive je naozaj brutalne pohodlny a co som cital statistiky aj spolahlivy.. s tym sa auto stava absolutne pohodlne

Toyota Highlander 2.5h
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
Small CX3
Ford Focus 2010, 1.6i 74kW
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: uplne najhnusnejse auta, dizajnerske vystrelky
ja nehovorim, ze C5 su zle auta
ale oni sami sa v tej reklame riadne podcenili a zhodili
inak neviem si predstavit, cloveka ktory by presadol z focusa, ci mondea do C5
tie auta su presne na opacnych poloch svojimi vlastnostami
mam kamosa co jazdil roky na mondeu, ale v praci dostal novu sluzobnu C5, dokonca bez hydraulickeho podvozku (tu ich najtvrdsiu verziu) a pol roka co mi hovoril, si na to nevedel zvyknut, na tu poddajnost podvozka
teraz uz je v klude, a uziva si luxus
inac ten pneumaticky podvozok v citroenoch treba servisovat, je tam kvapalina (nejaky olej) + vzduch a po 100tkm sa to tusim vymiena.
existuju aj cisto bezudrzbove podvozky napr. audi ma cisto vzduchovy alebo s elektro-magnetickymi tlmicmi, tieto pouzivaju hlavne japonci v luxusnych autach
elektromagneticke tlmice pouziva aj velka vacsina najdrahsich roadsterov (ferrari a pod.)

ale oni sami sa v tej reklame riadne podcenili a zhodili

inak neviem si predstavit, cloveka ktory by presadol z focusa, ci mondea do C5

tie auta su presne na opacnych poloch svojimi vlastnostami

mam kamosa co jazdil roky na mondeu, ale v praci dostal novu sluzobnu C5, dokonca bez hydraulickeho podvozku (tu ich najtvrdsiu verziu) a pol roka co mi hovoril, si na to nevedel zvyknut, na tu poddajnost podvozka

teraz uz je v klude, a uziva si luxus

inac ten pneumaticky podvozok v citroenoch treba servisovat, je tam kvapalina (nejaky olej) + vzduch a po 100tkm sa to tusim vymiena.
existuju aj cisto bezudrzbove podvozky napr. audi ma cisto vzduchovy alebo s elektro-magnetickymi tlmicmi, tieto pouzivaju hlavne japonci v luxusnych autach

elektromagneticke tlmice pouziva aj velka vacsina najdrahsich roadsterov (ferrari a pod.)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti