poradte!!!zhasina motor

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
hiposek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od hiposek » 09.01.2007 18:29

Tumba píše:Podobný problém jsem řešil před 2lety.Večer jsem normálně přijel domů a ráno auto nešlo natočit.V servisu Ford Charouz došlo na výměnu čerpadla a vše bylo v pořádku.Célé to stálo asi 10 500,- 8O Až asi po roce když jsem staré čerpadlo chtěl vyhodit,tak mi to nedalo a dal jsem ho nechat jen tak pro zajímavost vyzkoušet.No a jediná závada byl k

onektor el.připojení asi za 5,- :D
no dneska jsem vymenil svicky a vzduchovy filtr,zitra budu nechavat menit filtr palivovy.no a uvidime.ja myslim ze cerpadlo to urcite nebude.akorat nevim kde je to cerpadlo.ve fordu rikaly ze oni to meni cele i z nadrzi protoze cerpadlo pry je uvnitr!!!

Uživatelský avatar
Tumba
Nováček
Nováček
Příspěvky: 34
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Tumba » 09.01.2007 19:24

Pod zadním sedadlem je přístup k čerpadlu které se z nádrže normálně vytáhne ven.
FORD FOCUS 1.6 74KW KOMBI r.v 99

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 09.01.2007 21:17

Myslim, ze se opet potvrdi letita pravda, kterou romanticky zformuloval jeden sikula automechanik na vojne: "Nejhorsi zavady jsou naproste picoviny."

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 10.01.2007 20:48

hiposek píše:mam ff 1.6 , 16ventil rok 99 combi,jedu do pravotocive zatacky na neutral a ff chcipne.vymenil jsem svicky,vzduchovy a palivovy filtr.na diagnostice nejde nic nacist.ve fordu rekli ze to muze byt cerpadlo benzinove . dneska jsem byl v jednom servise a rikal ze zkusi odpojit cidlo tlaku v posilovaci. dela to porad.kdyz stojim na miste a tocim volantem tak to nechcipa.tak nevim,ale myslim ze kdyby to bylo cerpadlo tak to chcipa porad
Já chápu že jsi asi zoufalý ale není potřeba zakládat nové téma se stejným problémem obvzláště v úplně stejné sekci a jen o pár řádek výš,

Nikde jsem si nevšiml že jsi zkusil třeba při nastartovaném autě zachýbat s kontakty u palivového čerpadla?
Někdy věci které se zdají nepochopitelné mohou způsobit horší závadu něž ty které se z toho okamžitě odvodí. :wink:
jinak per to sem už jen kvůli tomu že většina členů ma nastaveno že jim při reakci v tématu kam psali přijdou maily a tím vědí že je tu něco nového.Nebo já to tak aspoň mám.
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
Damon
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10354
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od Damon » 15.01.2007 15:22

To hiposek:
Tak co dělal jsi s tím něco??
Je něco nového?
Nebo už je to OK?
Je: Ford Kuga 2,5T 200hp 2009 & Kawasaki Z1000SX
Byl: Ford C-max 1,8 16V 2004
.....Ford Focus combi 1,8 16V 1999

Uživatelský avatar
hiposek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: ostrava

Příspěvek od hiposek » 16.01.2007 09:08

tak konecne na diagnostice prece neco nasel,pry nejake cidlo nasavaneho vzduchu a pak klapa ze se neotvira tak jak by mela.udelat si to sam nemuzu protoze pak se ta klapa ma nastavit na diagnostice takze to vezu ve stredu do servisu.jinak jak uz jsem rikal menil jsem svicky oba filtry,vycistil jsem vsechny ukostreni,kontakty,i u cerpadla.jo jinak jeste rikal nejaky ventil ktery urcuje otacky muze byt spatny,ale ten uz menily ve fordu kde mi rekly ze je cely motor v dupe.ale menit ho nebudem pockame na tu klapu.pak napisu jak to dopadlo.jo na diagnostice rekl ze motor je ve vybornem stavu akorat potrebuje doladit,tak uvidime.kazdopadne do znackoveho servisu v ostrave ford dankar uz nepojedu jsou tam zamestnani jen lidi kteri maji vytahnou z lidi jen panize a vysledek je o nicem.daleko vice my zatim poradily obycejni kluci z garazi nebo malich servisu nez oni.

Uživatelský avatar
Jiri02
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 588
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jiri02 » 16.01.2007 12:37

To hiposek:
Pohledej tady nekde na foru: Kdosi tu doporucoval nejakeho sikovneho mechanika nedaleko od Ostravy (mozna nekde u Klimkovic?). Jsou tam i vicecetne negativni reference na nejaky servis v Ostrave.
FoFo II, Combi, 1,6 Ti-VCT Kumulovana spotreba (od zacatku provozu):Obrázek

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.01.2007 18:06

Klimkovice to nebyly, byly to Kravare. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 16.01.2007 20:31

Taky mi byli doporučeny Kravaře.Sice jsem tam auto nikdy neměl,ale prý jsou šikovní.Mi přijel na diagnostiku až do garáže a chtěl 500.Zajímalo by mě kolik berou Fordi,jestli to někdo víte.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.01.2007 20:42

Davidcalek píše:Taky mi byli doporučeny Kravaře.Sice jsem tam auto nikdy neměl,ale prý jsou šikovní.Mi přijel na diagnostiku až do garáže a chtěl 500.Zajímalo by mě kolik berou Fordi,jestli to někdo víte.
U nas myslim 1500,-, kdyz pritahnes auto z bazaru na kontrolu. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 16.01.2007 20:51

Tak to je celkem rozdíl,ale je možné,že mají ve fordu lepší mašiny na diagnostiku.Mi to měřil noťasem.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.01.2007 20:54

Davidcalek píše:Tak to je celkem rozdíl,ale je možné,že mají ve fordu lepší mašiny na diagnostiku.Mi to měřil noťasem.
Tam maji special WDS (svetovy diagnosticky system), to ma i Foki. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 16.01.2007 21:08

Sice si to neumím představit,ale asi to bude mašinka.Ale i ta malá lecos najde.Hnusná elektronika.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 16.01.2007 21:17

Davidcalek píše:Sice si to neumím představit,ale asi to bude mašinka.Ale i ta malá lecos najde.Hnusná elektronika.
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... gutsid=wds
Tukni si vlevo na WDS a zobrazi se ti. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 16.01.2007 21:31

No to je pěkný vozík.Stejně, samé čidlo,samá ř.j.,všechno se hodnotí,zkoumá,aby motor měl co nejlepší podmínky a příjde
si ucpaný egr ventil a 90% Fofíků hulí jak tovární komín.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti