Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od SilverGhost » 01.03.2010 16:21

Nepér píše:Majitelé tříčtvrtečních motorů 1.2 HTP vědí,....
Pěkné :roll: O 1.2HTP mám z předchozí firmy dost informací, ale tady je to pěkně a odborně sepsáno 8O :o
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
misoka
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 951
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od misoka » 04.04.2010 20:55

Ja by som tomu aj veril :D nas stary favorit mal najazdenych dobre cez 150tisic a olej sa nemenil myslim od kedy sme ho kupili, cize tych cca 100tisic najazdil na rovnakom oleji, len co sa dolieval v poslednej dobe, lebo ho zacal papat. Nakoniec sme tohoto dochodcu darovali a pokial viem , tak stale dobre sluzi.
FORD FOCUS mk 3 1.6 Ecoboost 2011
FORD FOCUS ST 2.5T (166 kw), 3/2008, ST3, snow white, STOCK
FORD FOCUS 2,1.6 TI-VCT (95.1kw), 10/2005, Ghia first edition
Ford Focus 2 kombi , 1.8 tdci (85kw) , 10/2005
Skoda Favorit 135 Sport 1990

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od Nepér » 04.04.2010 23:06

Nojo, jenže motor z favorita konstrukčně pochází z 60. let, kdy se jezdilo na M6AD. Na http://www.oleje.cz bylo jeden čas několik fotek longlife oleje, ze kterého zbyl v olejové vaně nějakého Superbu jakýsi přepálený mazut...
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od tomason » 05.04.2010 10:02

Už to oficiálně říkají auta koncernu s longlife intervaly sou předčasně po smrti :o
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od Radekjo » 05.04.2010 11:35

Olej má svoji životnost.(Něco o olejích)! Po nějaké době začne ztrácet své mazací schopnosti z důvodu znečištění a opotřebení tzn. větší opotřebovávání mot. součástí. Já mu těch 6 litrů po tom roce a ujetých asi 10 tkm klidně dám. Klidně si z Ostravy zajedu i k Fokimu na výměnu :mrgreen: 1200-olej+filtr a 500 práce. To samé dám ve fordu. A udělám si ještě výlet :mrgreen:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
BobTDCi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1128
Registrován: 18.02.2009 10:34
Bydliště: NR kraj, Slovensko

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od BobTDCi » 05.04.2010 11:43

Normálne zmýšľajúci človek, by nikdy nemal podľahnúť takýmto zcestným úvahám....sú zcestné a patologické a už pri logických úvahách neobstoja - netreba byť ani tribológom.
Čo tepelná či oxidačná odolnosť, alkalická rezerva, mazacie vlastnosti - ktoré nemôžu byť stále lepšie a ani nezmenené...pribúdajúcimi cyklami vychladnutia a opäť teplotného vrcholu v prevádzke, pribúdajúcimi zhromažďujúcimi sa mechanickými nečistotami, narastajúcim množstvom splodín zo spaľovacieho procesu - splodín horenia...mnohé iné aspekty ktoré som nespomenul.
Myslím si že netreba pokračovať...
Už LONGlife oleje sú krá.ovina, komentovať akési pseudo celoživotné oleje - je zbytočné.
Oni totiž celoživotnými sú - po nich už naozaj žiaden iný olej do toho motora NETREBA!!! NIet jediný dôvod lievať olej do vylágrovaného a zadretého motora, ktorý je PO SMRTI!!!
:idea: :idea: :!: .
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001

Uživatelský avatar
cizaa
.
.
Příspěvky: 1540
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Polná / Praha

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od cizaa » 05.04.2010 11:47

Koupit, rozhodně koupit!

Všem vřele doporučuju, aspoň pak snázš udám svý starý Fofo :mrgreen:

Víte, jak to bylo v Básnících: "To je zajímavý, ať řekneš sebevětší pitomost, když to podáš (díky za edit Radejkovi) náležitě vědecky, vždycky se najde nějakej blbec, kterej ti za to zatleská."

Jo, tak něco podobnýho bych aplikoval i na oleje Lifetime :-D

A ještě bych jeden přidal: "Slyšel jsem kravin požehnaně, de facto pokaždé když otevřu hubu, ale tohle je teda blbost na kvadrát!".

Ve výsledku určitě člověk zjistí, že olej je totální hi-tech, ale že ho vlastně nalil do sráče motoru, kterej se s tím neumí srovnat :lol:
Naposledy upravil(a) cizaa dne 05.04.2010 12:02, celkem upraveno 2 x.
ST170, ´02, 5D, ATE, TRW, Imperial, projekt postupné restaurace na sérii :-)
Obrázek
Fiesta 1.4 Titanium ´09, 3D, Squeeze
Fiesta 1.3 ´98, 3D, Modrá
GALERIE
EX: Focus 1.6 ´98, 5D, Moondust

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od Radekjo » 05.04.2010 11:54

cizaa píše:Koupit, rozhodně koupit!

Všem vřele doporučuju, aspoň pak snázš udám svý starý Fofo :mrgreen:

Víte, jak to bylo v Básnících: "To je zajímavý, ať řekneš sebevětší pitomost, když to poznáš (já bych řek podáš) náležitě vědecky, vždycky se najde nějakej blbec, kterej ti za to zatleská."

Jo, tak něco podobnýho bych aplikoval i na oleje Lifetime :-D
Jak už psal Boban to by za chvilku z toho oleje byl nepouživatelný maglajz.
NEBRAT
Zase na druhou stranu. Najdou se lidi co radši dají 100 k za opravu motoru než 1000 za olej. :mrgreen:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Oleje Lifetime již nikdy neměníte

Příspěvek od V12 » 12.04.2010 16:26

neper :
Kolegovi z roboty menili hlavu na HTP po 30 tisic km. Vylagrovane voditka ventilov, podpalene ventily, ohnuta hlava a seriozny problem s katalyzatorom v dosledku tych ventilov. Nastastie sa kat vzpamatal. A teraz maly zazrak - auto bolo uz po zaruke (kolega jazdi fakt extremne malo), servis poslal hlavu vyrobcovi, ten poslal novu s listkom - vymenit bezplatne (inak cca 1600€), konstrukcna zavada. Jazdil som s HTP, pokial to chodi po meste, je to OK, na okreske som vykukol spoza nakladiaku a akoby som narazil do muru - tak ma protivietor zabrzdil. Ale po vetre na dialnici podla tachometra 180, ani som neveril. Synovec zhanal auto, prva prisla do rany Fabka 1.4 MPi kombi 55kW, no v druhom bazare objavil C-Max 1.8i za prakticky rovnaku cenu, takze nebolo co riesit. Kilometre samozrejme stocene na polovicu (ako inak ?), no voz v paradnom stave az na zopar drobnosti v podobe viaznucich brzdovych strmenov na pravej strane.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů