Konstrukční chyba sání DURATEC HE
- Boban
- Test driver

- Příspěvky: 8641
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Havl. Brod (CZ)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Přesně tak sání je stejný

Ford Galaxy 2.0 \tdci
MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II

MB W124
Ford Fiesta 2007
old Mondeo galerie
old Focus galerie old Focus galerie II
-
spar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 29.12.2009 14:14
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ahoj,
nemáte prosím někdo zkušenost, jak se chová motor s vymontovanými klapkami sání v zimních měsících? (Řeším, jestli je kompletně vymontovat a na jiném fóru jsem se dočetl, že motor bez klapek sání v zimě cuká.., v létě problém není a na vině by měla být různá "váha" nasávaného vzduchu.., osobní zkušenost s klapkami toto potvrzují, protože v zimě je neslyším, ale v létě ano...). Díky za odpověď
nemáte prosím někdo zkušenost, jak se chová motor s vymontovanými klapkami sání v zimních měsících? (Řeším, jestli je kompletně vymontovat a na jiném fóru jsem se dočetl, že motor bez klapek sání v zimě cuká.., v létě problém není a na vině by měla být různá "váha" nasávaného vzduchu.., osobní zkušenost s klapkami toto potvrzují, protože v zimě je neslyším, ale v létě ano...). Díky za odpověď
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Zima a léto, stále stejné chování motoru bez klapek. Cukání mám někde jinde, při pohledu na stopařky. V případě, cukání motoru v zimě ano a v létě ne ,na to nemají určitě vliv klapky. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- psmolly
- Pokročilý

- Příspěvky: 734
- Registrován: 03.08.2009 13:51
- Bydliště: Cheb, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Kluci neděje se s klapkama něco podovbnýho i u motoru VE?
Teď: Mondeo MK3, TDCi 85kW
Dřív: Mondeo MK2 combi, 1.6i
Dřív: Mondeo ST220,
Dřív: Mondeo MK2 combi, 1.6i
Dřív: Mondeo ST220,
-
spar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 29.12.2009 14:14
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ballu, díky za odpověď, jdou nekompromisně ven..... 
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
tak,tak,klapky ven. Já po roce ježdění bez klapek před pár měsíci namontoval klapky nové a byť se mi ze začatku zdálo že to méně žere tak dnes musím prohlásit že nic - žádný rozdíl,jak ve spotřebě tak v chodu motoru. ....jen festival ztraceného času...
psmolly:u v6 to je myslím z důvodu proměnlivé délky sání,tzn.úplně jiný princip,provedení,funkce.
psmolly:u v6 to je myslím z důvodu proměnlivé délky sání,tzn.úplně jiný princip,provedení,funkce.
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
-
spar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 29.12.2009 14:14
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ahoj, jen skromny dotaz na ty co uz klapky vymontovaly...ktere vsechny casti z puvodniho (originalniho) sani jsou spolecne s klapkami demontovany - tzn. co vsechno presne jde ven? Dik
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Je odstraněna společná hřídel /čtyřhran / klapky, domečky klapek zůstávají a ovládání klapek podtlakem , /malá krabička na sání/. Všechny otvory zaslepeny.
Během 14 dnů budu dělat STK s emisema, tak dám vědět, jak jsem dopadl s hodnotama bez klapek. Dám sem porovnávací tabulku hodnot emisí s klapkama a použitým olejem Valvoline DuraBlend FE 5W30 A1 při přihlašovacím STK do ČR a nyní bez klapek a olejem Valvoline SynPower 5W40 A3.
Během 14 dnů budu dělat STK s emisema, tak dám vědět, jak jsem dopadl s hodnotama bez klapek. Dám sem porovnávací tabulku hodnot emisí s klapkama a použitým olejem Valvoline DuraBlend FE 5W30 A1 při přihlašovacím STK do ČR a nyní bez klapek a olejem Valvoline SynPower 5W40 A3.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
spar
- Nováček

- Příspěvky: 5
- Registrován: 29.12.2009 14:14
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Aha, puvodne jsem myslel, ze spolecna hridel musi kvuli domeckum zustat (takze nemusi
, jestli jsem to spravne pochopil, tak to ovladani klapek podtlakem jde take ven ze ?
Myslis, ze zaslepovat otvory je nutne - myslim, ze nekdo na foru psal, ze to vudec neresil a v poho...-zkusil bych to tak udelat take - videl bych to totiz jako potencialni problem, ze "zaslepka" vlitne do motoru stejne jako klapky.... Diky moc za odpoved!
Myslis, ze zaslepovat otvory je nutne - myslim, ze nekdo na foru psal, ze to vudec neresil a v poho...-zkusil bych to tak udelat take - videl bych to totiz jako potencialni problem, ze "zaslepka" vlitne do motoru stejne jako klapky.... Diky moc za odpoved!
- ACEMajky
- Zkušený

- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
To myslis vazene, ze by si nechal diry v sani - to uz rovnou vyhod vzduchovej filtr, vis co ti to tema otvorama muze nasat bordelu?
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Ty otvory jsou jen mezi sáním válců uzavřeny v paroží, jen jedna co vychází hřidel pro podtlakovou regulaci je otevřená, a ta se mussí zaslepit. Já to mám i mezi jednotlivéma válci zaslepeno. 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
koumess
- Junior

- Příspěvky: 228
- Registrován: 02.03.2009 21:29
- Bydliště: v horách na severu
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
ono je lepší tam celou tu podtlakovou regulaci nechat včetně toho kloubu co je naraženej na čtyřhranné osce.Pak je to pěkně originálně zatěsněné navíc ani nikdo nemá šanci poznat,že tam něco chybí
Vytáhni jen tu osku a klapky na ní,ostatní tam nech. Na zacpávání prostupů po osce mezi jednotlivými válci jsem se vy*ral,nevěřím že bys jen náznakem poznal rozdíl po ucpání...
FM 01 kombi,107kW. ...à essence
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
Dneska provedeno STK a emise. Motor má demontovány klapky sání a jelikož jsem nepřítel oleje Ford specifikace A1, jezdím na olej Valvoline SynPower 5W40 A3
Za brzdy jsem byl pochválen za velkou účinnost a stejnoměrný brzdný efekt na všech kolech /bremba kotouče a ferodo destičky/ . Jediný problém mě dělali s tažným, které mám v papírech, ale na autě není /po opravě nenamontováno/.
Dávám zde hodnoty z protokolu emisí, kde by se demontáž klapek a špatná volba oleje musela projevit.
Na volnoběh = 730 ot/min
CO předepsané - 0,5 naměřené - 0,087
HC předepsané - 100 naměřené - 76
Na zvýšené otáčky = 2860 ot/min
CO předepsané - 0,3 naměřené - 0,009
Lambda má být 0,98 - 1,02 naměřeno za 1
HC předepsané - 100 naměřené - 9
Závěr si udělejte každý sám.

Za brzdy jsem byl pochválen za velkou účinnost a stejnoměrný brzdný efekt na všech kolech /bremba kotouče a ferodo destičky/ . Jediný problém mě dělali s tažným, které mám v papírech, ale na autě není /po opravě nenamontováno/.
Dávám zde hodnoty z protokolu emisí, kde by se demontáž klapek a špatná volba oleje musela projevit.
Na volnoběh = 730 ot/min
CO předepsané - 0,5 naměřené - 0,087
HC předepsané - 100 naměřené - 76
Na zvýšené otáčky = 2860 ot/min
CO předepsané - 0,3 naměřené - 0,009
Lambda má být 0,98 - 1,02 naměřeno za 1
HC předepsané - 100 naměřené - 9
Závěr si udělejte každý sám.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
buceek07
- Test driver

- Příspěvky: 10344
- Registrován: 07.02.2010 11:46
- Bydliště: Olšany u Prostějova
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
dobrá práce hoši

Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- proste_ja
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 31.05.2010 22:48
Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE
zdravim vas chlapici,som tu novy a hned si idem po radu.Taktiez mam Mondeo s Duratecom.Kedze sa blizi zraz v Castkovicich,tak som sa pre istotu pustil do demontaze klapiek.Demontaz som zvladol v pohode ale kedze prisiel vecer tak som sa z garaze pobral domov.Co by ma vsak zaujimalo tak to su nasledovne veci:
1,nechat tam tu osicku alebo ju vybrat???
2,v pripade vybrania osicky,zaslepit tie diery medzi jednotlivymi castami alebo mozu ostat priechodzie???
3,ak sa musia diery zaslepit tak cim,aby to casom nevletelo do motora.
Su este nejake ukony ktore by som mal vykonat????
Dakujem Vam za rady.
s pozdravom Mirec
1,nechat tam tu osicku alebo ju vybrat???
2,v pripade vybrania osicky,zaslepit tie diery medzi jednotlivymi castami alebo mozu ostat priechodzie???
3,ak sa musia diery zaslepit tak cim,aby to casom nevletelo do motora.
Su este nejake ukony ktore by som mal vykonat????
Dakujem Vam za rady.
s pozdravom Mirec
Ford Mondeo 2,0(107kW) rv.2001,GHIA
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

