- nic jinýho než souhlasObake píše:Baterku určitě ne, ale filtr rozhodně dolít až nahoruvěřtě mi bez dolití tam zůstane spousta vzduchu a jakmile se nastartuje autíko spapá naftičku z dadiček a čerpadlo za tu chvilku nenačerpadlá plný filtr a jakmile začne čerpadlat vzduch je konec už to nechytí
Problemy se vstřiky u 1.8 TDCI
- jenda
- Pokročilý
- Příspěvky: 940
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JC
- spanel
- Pokročilý
- Příspěvky: 915
- Registrován: 02.09.2009 17:32
Re: Problemy se vstřiky u 1.8 TDCI
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit namočit nový filtr předem do čisté nafty, aby si nasákl, pak jej vložit, dolít naftou nádobku, pečlivě nasadit těsnění a s citem, ale pevně přitáhnout závit víka (přidržet víko, aby se nepootočilo do nevhodné polohy), po dotažení zkontrolovat, zda se víko nepohybuje. S povoleným odvzdušňovákem ještě doplnit naftu do vršku nádobky přes horní nátrubek a odvzdušňovák uzavřít. Pak by to po lehkém kuckání mělo točit a startovat. V případě, že motor nechce startovat odvzdušnit soustavu povolením převlečných matek před vstřiky (klíč 13 a 17) - povolit, chviličku točit a jakmile začne téct nafta, tak přestat točit a dotáhnout. Doporučuji dělat to zastudena, protože při dotažení za tepla po vychladnutí mohou vstřiky lehce prosakovat, nebo to později ještě jednou dotáhnout zastudena. Toť má zkušenost. 

Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti