2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 10.12.2010 17:48

Ved prave. Hoci voz za 20k by takuto vychytavku mat mohol. Evidentne sa setri aj tam, kde to netreba...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 30.12.2010 19:44

Tak jsem si podle návodu od Standa (díky) udělal dekl na chladič. bez trojúhelníku a za mezichladič jsem ho zastrčil až dolu.
Ale že bych zaznamenal nějaký velký zlepšení, to bych neřekl :| .
Dlouho se to ohřívá na 75, pak stačí jet z kopce bez plynu a je to zase dole... Jak se ohřeje k 90 tak už potom tak rapidně nechladne, to zas joo. Těžko se to posuzuje jestli je to lepší.
Zkusím ještě sehnat silnější karton nebo dát dva :nixw:

A když jsme u toho... jáký jsou teploty pro spínání velkýho okruhu a následně větráku?
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 30.12.2010 19:54

Silnější kartón ti nepomůže, leda že bys ucpal ještě další přívody vzduchu do motorového prostoru (třeba masku-můžeš ji zkušebně zabalit třeba do potravinářské folie)
Já to s kartonem mám lepší, ale psal jsem abys nečekal zázraky:)

Uživatelský avatar
xkubik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 116
Registrován: 12.01.2011 19:40
Bydliště: Jižní Morava

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od xkubik » 14.01.2011 17:47

Zdravím všechny členy, jsem novým majitelem Focusu II a postupně se seznamuji se všemi neduhy co toto auto má. Bohužel mi zatím představuje pouze ty slabé stránky. Vážně je normální, že se teplota vody nedostane na 90° a z kopce ještě klesá? :?: Jak je to v létě, to už drží? Jezdil jsem předtím Octavií a Passatem, obě auta TDi a pokud nebylo venku -20° tak jsem tento jev neměl šanci vidět. U mého Forda i teď když je +5 :-( Hned jsem nechal objednat nový termostat :irre:

btw aby se musel na zimu zakrývat chladič u auta, jehož pořizovací cena (nového) byla větší než půl milionu korun mi přijde jako výsměch. To jsem naposledy dělal před 15-ti rokama na Favoritu... :(
Ford Focus II 1.6TDCi 80kw, 05´
Ford Focus II kombi 1.6TDCi 80kw, 09´

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 15.01.2011 19:57

xkubik : Je to v podstate normalne. Motor toho auta ma tak velky vykonovy potencial, ze pri beznej jazde ci uz 90 alebo 130 "si dvoma piestami spara v nose", takze neprodukuje ziadne extremne mnozstva odpadoveho tepla. Zober si tak, ze pri 130 (GPS) na dialnici ma okolo 2400 rpm a ide takmer bez namahy - vela tepla teda nevyprodukuje. No s tym zakryvanim chladica na 100% suhlasim. Ale za zrychlenie z 50 na 100 za 5 a pol sekundy mu to s radostou prepacim :mrgreen:
Naposledy upravil(a) V12 dne 15.01.2011 21:00, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 15.01.2011 20:10

Trochu sem to minulý týden zkoušel a zdá se mi, že v 407 je stejný motor ohřátý rychleji. Možná je to i o konstrukci přívodu vzduchu :nixw: . Ale nebylo to žádný dlouhodobý testování.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
nemoo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 28.05.2011 10:24

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od nemoo » 03.12.2011 09:30

Este je tu jedna moznost... videl som ju vo Finsku. Tam mali kazde auto kabel a na noc sa pripajali na elektriku... motor sa stale, alebo neviem jako ohrieval. Aj kvoli lepsiemu startovaniu aj kvoli tomu aby v aute nebola taka zima. len tam byvaju kusok silnejsie zimy ako tu... ale natiahni si kablik a urcite to bude fungovat...
LIKE IT!!!
FF, 2.0 TDCi, 2008/04, 126k km.

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 02.01.2012 14:01

S tím kablíkem to měly staré Zetory, taky se tím předehříval motor.
Obrázek
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 02.01.2012 14:32

Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Uživatelský avatar
stand
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1010
Registrován: 06.10.2008 09:09
Bydliště: Plzeň

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od stand » 02.01.2012 14:44

No přemýšlím o tom předehřevu už dlouho, v kombinaci s časovou zásvkou to může být fajn.
Někdo nějakej tip kam zapojit, aby ohřívaná voda cirkulovala a nebránilo to běžnému provozu?

Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od L_u_k_y_n » 05.01.2012 08:53

Tak jen pro info, ve 175 tis.km měněny všechny vstřiky :wallbash:
Dva úplně mrtvý, třetí tak na půl a čtvrtej nemohl zůstat starej.
Moc fajn Ježíšek.
Omluvte mě za můj výkřik do tmy ...
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 05.01.2012 09:15

Jak se ti projevovaly?
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 05.01.2012 09:20

Lukyn :
Ako si to riesil ? Zbrusu nove, alebo mierne jazdene z buracky ? Co Ta to vyslo ?

To nie je vykrik do tmy, ale pomsta jazdeneho diesla :evil: a zaroven dovod mojho (fanatickeho) odporu k dieslom s viac ako 100k km.
A to ze pieza od Siemensa su najlepsie...
Naposledy upravil(a) V12 dne 05.01.2012 09:26, celkem upraveno 1 x.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

zaks
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 918
Registrován: 15.09.2011 13:49

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od zaks » 05.01.2012 09:23

Ty jo, vy mě děsíte... :( Mám na 2,0 TDCi zálusk a už to vypadá celkem vážně že na podzim to vyměním, ale jak tady čtu ty ojnice, teď vstřiky... No ty vstřiky to může přijít u kdejakého diesela, ale z těch ojnic mám noční můry, páč s mým štěstím bych si to vyžral s plnou parádou...
Ford Focus 1,6 TDCi 66 kW 2006 Deep Navy
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
Obrázek

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od spoofan » 05.01.2012 09:41

zaks: jdi do 2.0 benzinu, nebo ST :) to co usetris na spotrebe vrazis do udrzby jeteho dieselu s vic jak 100tis km
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host