Mám FF II combi s motorem 1,8/92kW DURATEC HE.
Podle LPG montážních firem je tento motor náchylný k zaklepání ventilových sedel.
Proto je nutné nainstalovat ochranu ventilových sedel (FLASHLUBE, GASLUBE, GreenADD, JLM).
U motoru 1,8/92kW FFV není podle LPG montážních firem ochrana ventilových sedel nutná.
Zvažuji zda by se vyplatila výměna normální hlavy za hlavu FFV (tedy pokud je to možné) ?
Nevím, kolik by stála práce, ani kolik by stála nová hlava FFV.
Díky za radu.
hlava motoru a LPG
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.10.2008 11:22
hlava motoru a LPG
Focus Combi Ghia model 2007, Duratec-HE 1.8l/92kW, Silver Moondust
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 24.10.2008 11:22
Re: hlava motoru a LPG
Zdravím.
Pro zajímavost jsem sám zapátral v MicroCatu a našel jsem následující :
Označení motoru
1,8L DURATEC-HE PFI - MI4 / 1,8L DURATEC-HE PFI FFV - MI4
Ceny podle http://www.fordoriginalnidily.cz
nová hlava - 23523,-( PFI i FFV stojí stejně)
těsnění pod hlavu - 1385,- ( stejné pro oba typy )
sací ventil - 474,-/ks ( stejné pro oba typy )
výfukový ventil - 445,-/ks ( stejné pro oba typy )
zdvihátko - 408,- ( od 3,025 do 3,70 ) - ( stejné pro oba typy )
Možná by stačilo nezanedbat údržbu a nechat si pravidelně kontrolovat vůle ventilů ?
Otázka pro místní mechaniky od Forda :
Kolik by stálo takové pravidelné seřízení ventilů s výměnou zdvihátek ?
Děkuji za každou odpověď.
Pro zajímavost jsem sám zapátral v MicroCatu a našel jsem následující :
Označení motoru
1,8L DURATEC-HE PFI - MI4 / 1,8L DURATEC-HE PFI FFV - MI4
Ceny podle http://www.fordoriginalnidily.cz
nová hlava - 23523,-( PFI i FFV stojí stejně)
těsnění pod hlavu - 1385,- ( stejné pro oba typy )
sací ventil - 474,-/ks ( stejné pro oba typy )
výfukový ventil - 445,-/ks ( stejné pro oba typy )
zdvihátko - 408,- ( od 3,025 do 3,70 ) - ( stejné pro oba typy )
Možná by stačilo nezanedbat údržbu a nechat si pravidelně kontrolovat vůle ventilů ?
Otázka pro místní mechaniky od Forda :
Kolik by stálo takové pravidelné seřízení ventilů s výměnou zdvihátek ?
Děkuji za každou odpověď.
Focus Combi Ghia model 2007, Duratec-HE 1.8l/92kW, Silver Moondust
Re: hlava motoru a LPG
Nic neměň a jezdi a tu blbost co si říká Flashlube tam nedávej vyhozené peníze , vlastní zkušenost
Většinou ti to namontují tak ,že ti to bude zasírat volnoběžný ventil a volnoběh nebude v pohodě. Nevím jak u FF II ,ale u FFI stojí seřízení ventilů cca 1200kč až 1500kč .
záleží kolik ti tam dají vymezovacích podložek. 



- Ota
- Nováček
- Příspěvky: 78
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Vavřinec, KH
Re: hlava motoru a LPG
Jojo, zlatá slova. Podvodníci jsou to. Nic jiného.Wolf2 píše:Nic neměň a jezdi a tu blbost co si říká Flashlube tam nedávej vyhozené peníze , vlastní zkušenost![]()

Byl: FF2 5dv., 1.6 , ročník 2007, benzín+LPG holandský AG Autogas SGI, dosti tmavě modrý, asi tak 74kW.
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Bylo: Mondeo combi 2,0 Tdci, ročník 2011, midnight sky + comfortní titanium
Teď je: Ford EXPLORER 4.0 SOHC dosti tmavě modrý brouček z roku 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti