1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.01.2012 11:32
1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
Zdravím,
mám focus 2005, 1,8tdci (85kW), najeto cca 170 000km. Naftu beru i u pump jako je Unicorn.
Po výměně motorového oleje a filtrů v (neznačkovém) servise mi začaly problémy s motorem. Když jsem jim to zavezl zpět, tak půl dne zkoumali čím by to mohlo být a samozřejmě na nic nepřišli. Diagnostika prý nic nenašla.
V čem je problém:
- problémy se vyskytují po celou dobu jízdy se stejnou intenzitou.
- výrazně zhoršená akcelerace na třetí a čtvrtý rychl. stupeň, hlavně do 2200 ot/min je to uplně zoufalé. sešlápnutí (i úplné) plynu bez odezvy. otáčky (do 2200ot/min) lezou nahoru neskutečně pomalu, při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň se propadnou dolů o 200-300ot. V zatáčkách které se jezdí na dvojku, musím řadit jedničku. V kopcích, které se v pohodě vytáhnou na trojku, musím řadit dvojku apod Nepříjemné je to hlavně v dlouhách táhlých kopcích, které jsem dřív vyjel vpohodě kolem 90km/h, tak dnes sotva vysupím kolem 50km/h.
Máte někdo prosím tip, v čem by mohl být problém?
Mohli byste mi prosím doporučit nějakeho dobrého specialistu ve Zlínském (případně okolí Brna) kraji? Se značkovým servisem nemam nejlepší zkušenost.
Díky
mám focus 2005, 1,8tdci (85kW), najeto cca 170 000km. Naftu beru i u pump jako je Unicorn.
Po výměně motorového oleje a filtrů v (neznačkovém) servise mi začaly problémy s motorem. Když jsem jim to zavezl zpět, tak půl dne zkoumali čím by to mohlo být a samozřejmě na nic nepřišli. Diagnostika prý nic nenašla.
V čem je problém:
- problémy se vyskytují po celou dobu jízdy se stejnou intenzitou.
- výrazně zhoršená akcelerace na třetí a čtvrtý rychl. stupeň, hlavně do 2200 ot/min je to uplně zoufalé. sešlápnutí (i úplné) plynu bez odezvy. otáčky (do 2200ot/min) lezou nahoru neskutečně pomalu, při přeřazení na vyšší rychlostní stupeň se propadnou dolů o 200-300ot. V zatáčkách které se jezdí na dvojku, musím řadit jedničku. V kopcích, které se v pohodě vytáhnou na trojku, musím řadit dvojku apod Nepříjemné je to hlavně v dlouhách táhlých kopcích, které jsem dřív vyjel vpohodě kolem 90km/h, tak dnes sotva vysupím kolem 50km/h.
Máte někdo prosím tip, v čem by mohl být problém?
Mohli byste mi prosím doporučit nějakeho dobrého specialistu ve Zlínském (případně okolí Brna) kraji? Se značkovým servisem nemam nejlepší zkušenost.
Díky
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
Vyzera to na problem ovladania lopatiek na turbe. Sused mal toto iste na 1.6TDCI 66kW, to auto jednoduch neslo a neslo. Problem bol niekde na nejakom zapojeni podtlakoveho ovladania obtoku turba (66kW ma na rozdiel od ostatnych "pevne" turbo). Diagnostika a za jazdy merat plniaci tlak a tlak paliva v raile. A potom sa zariadit podla toho.
Necmudi Ti to ako stary rozhaseny traktor ? To by mohla byt vadna vaha vzduchu... Skus taktiez vymenit palivovy filter. A teraz to podstatne - vymen Unicorn za Benzinu.
Necmudi Ti to ako stary rozhaseny traktor ? To by mohla byt vadna vaha vzduchu... Skus taktiez vymenit palivovy filter. A teraz to podstatne - vymen Unicorn za Benzinu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
Dali tam správně filtr? Co tam vůbec dali...
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
Ty problémy byli hned nebo až po čase a mezitim si tankoval?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.01.2012 11:32
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
myslim, ze ten problem byl hned pri odjezdu ze servisu po vymene (jisty jsem si tak na 80%). prakticky hned po vymene jsem bral naftu na nejake mistni noname benzince, takze uplne nedokazu rozlisit pricinu a nasledek:/ filtr a jeho usazeni kontrolovali na nasledne prohlidce a melo by to byt ok.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
servis vypustit naftu buď si vzal hovno naftu (nechápu tě) tohle není traktor co sežere všechno.
nebo ti mechošové zavzdušnili motor a točili a točili nevim .. načíst pamět závady něco tam musí být zaznamenáno.
Servis znáš ?
nebo ti mechošové zavzdušnili motor a točili a točili nevim .. načíst pamět závady něco tam musí být zaznamenáno.
Servis znáš ?
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 63
- Registrován: 10.01.2012 19:28
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
chlapi tohle nebude turbo,mam ten samej motor dělalo mi úplně to same sedl do toho mechos odjel a za pul hodiny se vratil a bylo po opravě. šlápl tomu pořádně na krk do 4 a půl a držel to tam. Jen dotaz ty asi určitě nejezdíš moc po dálnici co?? to auto máš nejspíš uplně udušený musíš mu občas šlápnou na krk a protahnout ho.
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
To co ty popisuješ je ovládání lopatek turba to když zatuhne tak to nejede.Občas to chce protáhnout nad 4000ot.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 09.01.2012 11:32
Re: 1,8tdci - problem s vykonem, akceleraci, otackami
diky za tipy. vypusteni nafty asi nic nevyresi - uz jsem bral behem problemu nekolikrat plnou (kvalitni) nafty. auto vyuzivam dost, dalnice co tyden/14 dnu, nad 3000 ot/min to ale moc netaham.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host