Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od Nicco » 21.02.2011 21:46

V12 píše:Nicco :
Hovoris mi z duse. 100% suhlas.
Ale nechal som sa trochu uniest. Samozrejme, nech kazdy jazdi v tom, po com mu dusa pisti.
Na ten problem bude asi najlepsi diesel servis a jazda s pripojenym notebookom. Moj nazor, ze cerpadlo dava maly tlak do Railu. Diagnostika za jazdy alebo pri hrani s plynom to ukaze. Samozrejme iba citat register chyb nestaci. A budem rad, ked verko1 napise v com to bolo.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

pepé
Nováček
Nováček
Příspěvky: 174
Registrován: 16.02.2011 14:30

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od pepé » 13.04.2011 09:09

Také jsem řešil tento problém, docela mě to vylekalo, ale po výměně palivového filtru je vše OK. Filtr tam byl 32 000Km(auto mám chvíli) poznal jsem to podle výrobního čísla na filtru a datumu poslední servisky.
Mondeo MKIV combi 2011, 2.0 TDCi 103 kW Titanium, průměr 6,1 l/100Km
Focus II combi 2008, 1.6 TDCi 80 kW (už zase s DPF), průměr 4,9 l/100Km
Focus I combi 2001, 1.8 TDCi 85 kW , průměr 5,6 l/100Km
Escort combi 1985

Uživatelský avatar
verko1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10.08.2010 14:46

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od verko1 » 06.02.2012 23:52

verko1 píše:objavilo sa to potom ako som natankoval naftu s postruhanou travou v bavorsku, objavilo sa to iba ked teploty vyrazne klesli pod bod mrazu, takze to tipujem na bordel v nadrzi spolu s vodou, ktora tam zamrza. Moje doterajsie riesenie: aditivum na pohltenie vody, a raz sa snad dostanem aj k tej nadrzi :-)
Tak a po roku kludneho jazdenia klesli teploty pod -7 a moj Ford opat nenastartoval. Resp nastartoval, presiel 20 metrov a zdochol. Rozmontovali sme palivovu sustavu a prisli na par zaujimavych veci.

1. V palivovom filtry boli 2 deci zamrznuteho humusu - biopaliva ci co to bolo. Robil som s tym pokusy v mraznicke a uz pri -5 sa od nafty odseparovalo nejake bahno. Skusal som to nafotit takze skusim sem hodit fotku. Celu dobu tankujem na OMV...uz tam asi nepojdem :-)

2. Chlapci z bazaru z Niznej na severe zapojili palivovu sustavu NAOPAK a Ford na Zlatych Pieskoch, ktory menil palivovy filter pri garancke bol SLEPY jak patron, ze si to nevsimol. Tzn. odpad nafty do nadrze zapojili na privod. Nafta tiekla do cerpadla priamo a prebytok cez filter spat do nadrze. Na odpadovej hadici je navyse ventil (mozno snimac teploty paliva), ktory podla nasho nazoru sluzi aj ako spatna klapka (bez poriadnej pumpy nesla pretlacit). Takze to bolo zapojene tak ze cerpadlo muselo konstantne pretlacat spatnu klapku!!!
Zajtra s tym skusim ist do prace...snad ma to nenecha v stichu
Přílohy
Uz sa mi to zakalilo
Uz sa mi to zakalilo
1.jpg
Teraz: Ford Focus, 1.6 TDCi, 80kW, 01/2008, čierna metalíza
Predtým: Citroen C2 VTR, 1,6, 80kW, 01/2005, červená metalíza

Uživatelský avatar
verko1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10.08.2010 14:46

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od verko1 » 09.02.2012 21:17

Nafta pod odstati. Tento humus tankujem na OMV
Přílohy
6.jpg
Teraz: Ford Focus, 1.6 TDCi, 80kW, 01/2008, čierna metalíza
Predtým: Citroen C2 VTR, 1,6, 80kW, 01/2005, červená metalíza

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od Nicco » 09.02.2012 22:12

to je ta biozlozka :wink:
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti