vitut píše: Bezpecnostni pasy nepotrebuju, protoze mam airbagy.
Dite nemusim v aute poutat, v pripade havarie ho udrzim v naruci.
Naklad staci jen tak hodit do kufru nebo na sedadlo, nepredstavuje nebezpeci.
Mokra silnice neni za zadnych okolnosti kluzka.
Brzdna draha se nemeni s povrchem, prodluzuje se jen na lede.
Mam dobre reakce, muzu si dovolit jezdit v tesne blizkosti za auty.
Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
- Sodri
- .

- Příspěvky: 484
- Registrován: 23.11.2009 02:32
- Bydliště: Kladensko
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
FF ST170, 2002, 5 dv., Magnum Grey - galerie
byl: FF, 1998, 1.6 GHIA, 5 dv., Aquamarine
byl: FF, 1998, 1.6 GHIA, 5 dv., Aquamarine
- FUGAS
- Test driver

- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
Vitut: Bod 4 a 5 nevěřím, že si někdo myslí a věřím tomu, že sis to vymyslel. Zbytek jsou skutečně staré mýty, kterým skutečně může ještě někdo věřit.
Dobře teda, pokud se někdo o tom, že se vzrůstající rychlostí BRUTÁLNĚ prodlužuje brzdná dráha a o tom že když plnou silou šlápnu na brzdu, že auto bude brzdit a brzdit až zastaví dozvěděl poprvé a cítí se obohacen novou vědomostí, tak se omlouvám, že jsem sem něco psal, už to neudělám
Třeba tu příště někdo přijde se skandálním zjištěním, že to jestli je venku světlo nebo tma brutálně závisí na tom, kolik je zrovna hodin 
Dobře teda, pokud se někdo o tom, že se vzrůstající rychlostí BRUTÁLNĚ prodlužuje brzdná dráha a o tom že když plnou silou šlápnu na brzdu, že auto bude brzdit a brzdit až zastaví dozvěděl poprvé a cítí se obohacen novou vědomostí, tak se omlouvám, že jsem sem něco psal, už to neudělám
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Hal9000
- Test driver

- Příspěvky: 3658
- Registrován: 21.01.2011 17:41
- Bydliště: Plzeň
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
A co když někdo bude forovat z Laponska? To se ti těm hodinám vysměje

- vitut
- Člen klubu

- Příspěvky: 3024
- Registrován: 25.06.2008 13:03
- Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
To jsou nektere z analyz vysledku dotazniku dopravni bezpecnosti, nic z toho neni lez. Pro bod 4 jeden priklad za vsechny: R10 pred Prahou, havarie 1xOA, pricina vysoka rychlost na mokre vozovce. Podle ridice bylo pricinou nehody chybejici ESP. Ve sluzebnim voze ho ma a casto mu blika jeho kontrolka (neboli system je v cinnosti). Vlastni zavineni odmita ...
Bod 5 vychazi z vysledku mereni brzdeni ridicu na mosteckem polygonu behem ruznych skoleni a testu. Spousta z nich nastavuje hranu brzdeni pred prekazkou do stejneho bodu na vsech typech povrchu.
Jeste porad veris, ze jsme narod schopnych a myslicich lidi? Ja uz to zvolna vzdavam. A jak rikam, Eidz pravdepodobne sledoval typicky jev, ze draha neroste kvadraticky, ale tak nejak uplne jinak, a to dost ostreji. To si myslim, ze je docela dulezity vysledek a je zbytecny ho nejak snizovat. Spis je to k zamysleni ...
Bod 5 vychazi z vysledku mereni brzdeni ridicu na mosteckem polygonu behem ruznych skoleni a testu. Spousta z nich nastavuje hranu brzdeni pred prekazkou do stejneho bodu na vsech typech povrchu.
Jeste porad veris, ze jsme narod schopnych a myslicich lidi? Ja uz to zvolna vzdavam. A jak rikam, Eidz pravdepodobne sledoval typicky jev, ze draha neroste kvadraticky, ale tak nejak uplne jinak, a to dost ostreji. To si myslim, ze je docela dulezity vysledek a je zbytecny ho nejak snizovat. Spis je to k zamysleni ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004
byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

- madbugie
- Zkušený

- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
veru tak... čo ste nevideli Man in Black... 
člověk je chytrej...
ale lidstvo je jedno velký tupý stádo...
před 500-sty lety všichni vědeli že zem je placatá,
před 100 lety všichni vědeli, že zem ju kulatá,
do včera jsi věril že sme ve vesmíru sami...
představ si co se dozvíš zítra...
a aj tak sme všetci ovčania v rukách bankstrov...
ale naspäť k téme pneumatik... ja som dal že to bude narovnako z jednoducheho dôvodu... vek a opotrebenie pneumatík...
zimáky už sú staršie a opotrebované, celoročky boli nové s hlbším dezénom... čiže to vyjde plus mínus na rovnako... a predpokladám že aj na ostatných povrchoch by to bolo zhruba tak...
nezdá sa to, ale niektoré 4 ročné zimné gumy sú už uplne naprd aj ked majú výšku dezénu povedzme 5-6 mm proste tá mäkká guma zdegraduje a auto na nich pláva...
takže také tie super kaufy z druhej ruky, že šak tie gumy sú síce 5 ročné ale málo jazdené... alebo že tieto boli v super zlave aj ked majú DOT 3 roky dozadu ale ved neboli jazdené, sú na dve veci... a už howgh
mám 4 sezonu Dunlopy Wintersporty 3D a podla DOTu boli 4 mesiace staré a túto zimu pozorujem že už to nie je to čo to bývalo a to má dezén 6,5 mm proste tá guma "tvrdne"
člověk je chytrej...
ale lidstvo je jedno velký tupý stádo...
před 500-sty lety všichni vědeli že zem je placatá,
před 100 lety všichni vědeli, že zem ju kulatá,
do včera jsi věril že sme ve vesmíru sami...
představ si co se dozvíš zítra...
a aj tak sme všetci ovčania v rukách bankstrov...
ale naspäť k téme pneumatik... ja som dal že to bude narovnako z jednoducheho dôvodu... vek a opotrebenie pneumatík...
zimáky už sú staršie a opotrebované, celoročky boli nové s hlbším dezénom... čiže to vyjde plus mínus na rovnako... a predpokladám že aj na ostatných povrchoch by to bolo zhruba tak...
nezdá sa to, ale niektoré 4 ročné zimné gumy sú už uplne naprd aj ked majú výšku dezénu povedzme 5-6 mm proste tá mäkká guma zdegraduje a auto na nich pláva...
takže také tie super kaufy z druhej ruky, že šak tie gumy sú síce 5 ročné ale málo jazdené... alebo že tieto boli v super zlave aj ked majú DOT 3 roky dozadu ale ved neboli jazdené, sú na dve veci... a už howgh
mám 4 sezonu Dunlopy Wintersporty 3D a podla DOTu boli 4 mesiace staré a túto zimu pozorujem že už to nie je to čo to bývalo a to má dezén 6,5 mm proste tá guma "tvrdne"
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta

- Sodri
- .

- Příspěvky: 484
- Registrován: 23.11.2009 02:32
- Bydliště: Kladensko
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
Nevím, ale podle mě si na polygonu každej nejdřív vyzkouší, kam až může zajít, zatímco na silnici by se většina lidí chovala jinak. Navíc mokrá deska na polygonu není taková... řekl bych vizuelně přesvědčivávitut píše: Bod 5 vychazi z vysledku mereni brzdeni ridicu na mosteckem polygonu behem ruznych skoleni a testu. Spousta z nich nastavuje hranu brzdeni pred prekazkou do stejneho bodu na vsech typech povrchu.
FF ST170, 2002, 5 dv., Magnum Grey - galerie
byl: FF, 1998, 1.6 GHIA, 5 dv., Aquamarine
byl: FF, 1998, 1.6 GHIA, 5 dv., Aquamarine
- pbjun
- Test driver

- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Amatérský test: zimní pneu vs univerzální pneu
Vitut: sice vim o cem mluvis, ale vzhledem ke vzdelani uz neznam presne nasledky, to uz me skola neucila
Nastesti mam docela odjezdeno takze vim jak to funguje 
Ale problem je v tom, ze nekteri si mysli ze kdyz je cesta sucha, vymrzla a teplota je -20 tak muzou jet jak v lete i na letnich gumach a takovym tezko vysvetlis ze kdyz je teplo a mokro tak to "muze" klouzat
Univerzaly jsou dobre pro cloveka, ktery ma auto fakt jako doplnek - treba mati od moji mlade ma punto od roku 96 a ma najeto 60tis km, kdyz je skarede tak proste jede vlakem, kdyz snezi tak nevyjizdi, zimni gumy se ji nevyplati tak ma univerzaly a troufnu si rict ze to auto snih nevidelo, takze tady ano, ale pro cloveka ktery opravdu jezdi tak jedine zimaky...
Ale problem je v tom, ze nekteri si mysli ze kdyz je cesta sucha, vymrzla a teplota je -20 tak muzou jet jak v lete i na letnich gumach a takovym tezko vysvetlis ze kdyz je teplo a mokro tak to "muze" klouzat
Univerzaly jsou dobre pro cloveka, ktery ma auto fakt jako doplnek - treba mati od moji mlade ma punto od roku 96 a ma najeto 60tis km, kdyz je skarede tak proste jede vlakem, kdyz snezi tak nevyjizdi, zimni gumy se ji nevyplati tak ma univerzaly a troufnu si rict ze to auto snih nevidelo, takze tady ano, ale pro cloveka ktery opravdu jezdi tak jedine zimaky...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 5 hostů

