sandokan píše:...tomuto skvelemu motoru...
Hmmm, sorry ale to asi potom nevies, co je skvely motor. U mna je skvely motor napr. VW 1.9TDI PD 77kW, alebo jeho starsi predchodca s rotacnym cerpadlom vo vsetkych vykonovych verziach.
Ked sa pozrieme po benzinakoch, tak skvely je napr. Duratec 1.8i.
Vo firme mame hodne aut s 1.6HDI, prakticky vsetky idu po 120 - 140k km do drazby pre problemy s motormi. Keby s nimi problemy neboli, jazdia u nas podstatne dlhsie. Vopred lutujem toho, kto to kupi

To iste bolo aj v nasej pobocke v HU. Takze oznacit 1.6HDI za skvely motor je bud omyl, alebo neznalost. Nemozem ale nepovedat, ze sa s nim jazdi velmi dobre, nema ziadnu vyraznu spicku krutiaku, takze "nekope" ako vacsina inych dieslov. Jeho vykon 80kW je na bezne ucely uplne postacujuci na akekolvek ucely, na ktore je urcene auto, ktore pohana. A 1.6 TDCI je v podstate 1.6 HDI...
Cas turba mojho sluzobneho P307 SW sa uz tiez naplnil - je v servise na jeho vymene. Po 125k km. To auto nikdy neslo na plny plyn za studena, nikdy nebol motor vypinany po plnej zatazi atd. atd. Proste to turbo odislo pre konstrukcne chyby motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO