2.0 TDCi 100kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
Coroner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 132
Registrován: 28.02.2008 08:43
Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Coroner » 05.04.2012 17:51

Nemyslím si, že je to čistě moje chyba, nejsem automechanik a jako lajk když se na to ve Fordu zeptám a řeknou mi, že je tam řetěz a pak ještě dalších 2 automechaniků, tak proč bych měl ještě brouzdat na fóru? To pak nemusím věřit nikomu a všechno si budu hledat tady a nedej bože až se tu někdo splete, tak ho pak můžu popotahovat za blbou radu a aby mi to zaplatil, nebo opravil? Tady toho je sice napsanýho taky dost, ale na rovinu, třeba můj dvouklapkovej motor, jsem tu v reálu ještě v republice na vlastní oči neviděl a přitom je základ G6DB. Ale to je jedno, teď si to musím opravit za svoje a je to.
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 05.04.2012 18:30

Když jsem laik, tak se neptám na řetězy nebo řemeny, jelikož mi to může být jedno. Zeptám se na interval výměny (on je tam totiž řetěz i řemen) a to by ti ve Fordu řekli přesně.
Nicméně některý tyhle motory měly interval i 240tis jestli se nepletu. No pokud jsi ho kupoval ojetej a nevyměnil tak :nixw:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 05.04.2012 21:07

Trochu sa toho nestastnika zastanem. Sused sa vo Forde pytal na interval rozvodov svojho 1.6 TDCI 66kW. Zadreli ze 240k km. Akosi sa mi tomu nechcelo verit, tak som to hladal v ETISe a zistil, ze vo Forde pred vedia - je to 200k. V kazdom pripade vymeit pri 160k. Clovek moze spokojnejsie spat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 06.04.2012 07:30

Tohle ti podle VIN musí v autorizáku říct i uklízečka. Jinak je potřeba jim dát pár facek.
Ale i kdyby měl už ten "sníženej" na 200tis, tak při dobrým zacházení a poctivým nájezdu to 220 musí vydržet.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 06.04.2012 11:40

Naco drazdit hada bosou nohou :?:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Sobull » 06.04.2012 11:49

No jistě. Tím narážím na to, že minimálně jedna z těch podmínek asi nebyla splněna.
Já dělám rozvody příští týden. 160 000 km sice ověřených, ale přeci jen ho nemám od novoty tak pro sicher.
To ale kolegovi moc nepomůže. Nevyměnil je ne že by nechtěl, ale nechal se ukecat "odborníkama"
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 06.04.2012 12:26

Presne tak. Kdesi som vycital, ze pre pokojny spanok sa vrelo odporuca menit remen pri 80% zivotnosti. Po kupe auta s co len trochu pochybnou servisnou historiou je takmer zakon rozvod vymenit ihned.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tomason » 06.04.2012 13:25

Stanley_vy píše:Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.
Vůbec to tam nedávej.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tomason » 06.04.2012 13:28

V12 píše:Hmm, ked to ma naozaj tych 175k, nieco prehnite je u Siemens/Conti. Podla viacerych materialov by prave toto mali byt najkvalitnejsie vstrekovace...
To je pěkný a ty víš na co to auto jezdilo :?: Naftobenzín LTO či :?:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tomason » 06.04.2012 13:31

Jardak píše:
Coroner píše: tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Čistě tvoje chyba,nasr.nej můžeš bejt leda tak na sebe.Na foru jsi dost dlouho aby jsi obětoval 5 minut a něco si přečet.

Třeba tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... i&start=30
doporučuju těm pánům pověsit živnost na hřebík,tyhle motory měli řemen na rozvodu i v minulém století :dih:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Stanley_vy » 06.04.2012 14:33

tomason píše:
Stanley_vy píše:Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.
Vůbec to tam nedávej.
Už jsem tu myšlenku opustil, ale máš pro svoje tvrzení nějakou konkrétní zkušenost nebo argument?

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Jardak » 06.04.2012 14:35

Větší propustnost nečistot,turbo půjde dřív do kytek.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od Stanley_vy » 06.04.2012 15:10

Ok, díky, to zní rozumně a pravděpodobně. Já bych teda očekával vyšší propustnost, ale i lepší kvalitu samotného filtru a odpovídající čistotu vzduchu. :nixw:

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od tomason » 06.04.2012 18:42

Přesně ,jak píše Jardak a když to říká i člověk který čipuje auta od roku 94 tak to bude pravda.
Doporučujete použití tzv. sportovního vzduchového filtru?

Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2.0 TDCi 100kW

Příspěvek od V12 » 06.04.2012 19:45

tomason píše: To je pěkný a ty víš na co to auto jezdilo :?: Naftobenzín LTO či :?:
Ked sa ide niekto stazovat na mizernu zivotnost vstrekovacov, predpokladam, ze do toho necural a daval kvalitnu naftu. Inak sa moze stazovat akurat tak na lamparni.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host