Nebudeme zatím předbíhatr0mik píše:urcite si rad objednam jeden kousek, pokud to bude mozne . Puvodne jsem zamyslel ScanGauge.
Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
- moskito
- .

- Příspěvky: 982
- Registrován: 31.08.2010 21:10
- Bydliště: Liberec a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Ty bláho to je peckový! 
Dreamscience ModX Cobra sportscat RS svíčky, spojka, ojl kůler a airbox Radtec intercooler Whiteline 24mm RARB + rear camber kit, Powerflex front, Bilstein B4 Quaife LSD TD ProRace 1.2 Millers oils CFS 5W40 NT
mojeauto.cz
mojeauto.cz
- Dragic
- Člen klubu

- Příspěvky: 3773
- Registrován: 14.12.2010 19:36
- Bydliště: Liberec
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Když tak si udělej i čárku umě Je to supr věcička 
Ford Mustang r.v.1967
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
Ford Focus Combi, +-1.6i, r.v.2000 st170
Ford Focus Combi, r.v.2003 st170
Ford Transit 85 T300 r.v.2004
Ex:
Ford Focus 3dvéř, 1,8 TDDI 66kW, r.v.1999 Bombónek
Ford Focus Combi, 1,8 TDCI 85kW, r.v.2003 Fén ix
Galerie Focus
Galerie Mustang
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Takže nějaké novinky
+ Varianta číslo 1 je hotova na vývojové desce (měří teplotu oleje/vody pomocí Bosch senzorů včetně kalibrace senzorů). Možnost nastavení limitů pro upozornění, akustické upozornění, diodové upozornění, zobrazení maximální dosažené hodnoty po kliknutí na tlačítko. Další tipy uvítám.
+ Varianta číslo 2 - ODB carcomputer alá scangauge - čekám na čip z USA. Dodačka je jeden až tři týdny, tak uvidíme, zda to vůbec dorazí
. Zbytek komponent mám už v pytlíkách + nyní se zaměřuju na implementaci logování na microSD kartu + přemýšlím o integraci 10MHz GPS jako je tomu v mnohem dražších zařízeních. 10 Hz GPS provede vzorkování 10krát/s, což je parádní i na okruh. Logovat by se logovalo na externí SD kartu GPS souřadnice, rychlost, výška apod.
+ Varianta číslo 3 - OBD + externí čidla teploty vody/oleje/tlaku bude následovat po Var2.
Následně bude návrh PCB, výroba PCB, výroba krabice (to bude oříšek
), osazení a testování.
+ Varianta číslo 1 je hotova na vývojové desce (měří teplotu oleje/vody pomocí Bosch senzorů včetně kalibrace senzorů). Možnost nastavení limitů pro upozornění, akustické upozornění, diodové upozornění, zobrazení maximální dosažené hodnoty po kliknutí na tlačítko. Další tipy uvítám.
+ Varianta číslo 2 - ODB carcomputer alá scangauge - čekám na čip z USA. Dodačka je jeden až tři týdny, tak uvidíme, zda to vůbec dorazí
+ Varianta číslo 3 - OBD + externí čidla teploty vody/oleje/tlaku bude následovat po Var2.
Následně bude návrh PCB, výroba PCB, výroba krabice (to bude oříšek
Naposledy upravil(a) petrpetrpetr dne 12.04.2012 19:32, celkem upraveno 1 x.
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Rozjel jsi to vyborne.....drzim palce 

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- Johnny ST
- .

- Příspěvky: 284
- Registrován: 11.05.2010 02:09
- Bydliště: Praha
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Předpokládám, že máš na mysli 10 Hz GPSpetrpetrpetr píše: 10 MHz GPS provede vzorkování 10krát/s,
Jinak velmi zajímavé
Ford Focus 2.0i
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Jojo, vybíral jsem zrovna krystaly, když jsem to psal, tak hlava automaticky psala M.
Díky
Díky
- Jarda79
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 29.07.2011 23:47
- Bydliště: Brno
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
No vypadá to super. Pokud to bude fungovat, tak bych do toho šel taky. O víkendu budu kuchat ty origo budíky, tak udělám fotku (pokud se tam dostanu) pro případ že by to někdo chtěl umístit místo originálních budíků.
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Stále čekám na IC pro OBD z USA... Jinak už mám i LCD 84x48 + chci sehnat otestovat OLED s vykreslováním křivky otáček a plynu.
Jak bude IC na OBD, budu reportovat. Sám jsem na to zvědavý.
Jak bude IC na OBD, budu reportovat. Sám jsem na to zvědavý.
- kozlow
- .

- Příspěvky: 7034
- Registrován: 20.06.2010 13:11
- Bydliště: www.st-rs.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
ahoj, čistě teoreticky - rozměr "zobrazovacího" displeje je pevně dán, nebo by se to dalo transformovat i na nějaký jiný?
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Jojo, dneska chci kupovat 20x4 bodů a ještě mám v plánu vyzkoušet OLED display.kozlow píše:ahoj, čistě teoreticky - rozměr "zobrazovacího" displeje je pevně dán, nebo by se to dalo transformovat i na nějaký jiný?
- Jarda79
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 29.07.2011 23:47
- Bydliště: Brno
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Tak takhle to vypadá pod origo budíkama. Místa je tam docela dost.
- Marťas
- Test driver

- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Koukam, ze se podarilo 

Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam
- petrpetrpetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 528
- Registrován: 11.03.2011 21:16
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
A jak se tam do toho leze? Já budu muset brát stejně signály a napájení z OBD, takže by se to muselo táhnout pod celou palubkou.Jarda79 píše:Tak takhle to vypadá pod origo budíkama. Místa je tam docela dost.
Do 5ti dnů bych měl mít čip a začnu testovat OBD a grafický displej.
- Jarda79
- Nováček

- Příspěvky: 10
- Registrován: 29.07.2011 23:47
- Bydliště: Brno
Re: Výroba budíků - teplota oleje, RPM, EGT, Lambda
Pro demontáž budíků jsem zvolil trochu jiný postup než jaký mně radil Marťas který do toho vlezl vrchem. Já jsem měl strach že to poškrábu tak jsem vypátral další možný způsob jak se tam dostat.
1. Odstranit kryt kolem rádia - stačí zatáhnout za spodní hranu krytu (v rozích). Je to jenom nacvaklé a sundat to jde lehce. Konektory od ovládání klimatizace stačí "odjistit" a vytáhnout.
2. Vytáhnout rádio - 4x šroub (torx). Rádio jsem neodpojoval protože jsem nevěděl jestli se to nějak nezablokuje
3. Vytáhnout průduchy od ventilace - ze spodu průduchů jsou takový dva zobáčky který se musí lehce zamáčknout rukou. Horní strana už jen opatrně vytáhnout, jsou tam taky zobáčky, ale jde to.
4. Vycvaknout budíky - po demontáži průduchů jsou vidět zobáčky který drží plastový kryt budíků v základně. Stačí zamáčknout ty dva který jsou přístupný zepředu a povytáhnout přední stranu budíků a ostatní zobáčky už jdou sami bez násilí. potom stačí odpojit konektor co vede k budíkům a je hotovo.
Tím že jsem vykuchal ven celý rádio, tak byl vidět i možný přístup pro protažení kabelu od OBD zásuvky. Myslím že by to nebylo nic složitýho, místa bylo všude dost.
A ještě nějaký fotky....
1. Odstranit kryt kolem rádia - stačí zatáhnout za spodní hranu krytu (v rozích). Je to jenom nacvaklé a sundat to jde lehce. Konektory od ovládání klimatizace stačí "odjistit" a vytáhnout.
2. Vytáhnout rádio - 4x šroub (torx). Rádio jsem neodpojoval protože jsem nevěděl jestli se to nějak nezablokuje
3. Vytáhnout průduchy od ventilace - ze spodu průduchů jsou takový dva zobáčky který se musí lehce zamáčknout rukou. Horní strana už jen opatrně vytáhnout, jsou tam taky zobáčky, ale jde to.
4. Vycvaknout budíky - po demontáži průduchů jsou vidět zobáčky který drží plastový kryt budíků v základně. Stačí zamáčknout ty dva který jsou přístupný zepředu a povytáhnout přední stranu budíků a ostatní zobáčky už jdou sami bez násilí. potom stačí odpojit konektor co vede k budíkům a je hotovo.
Tím že jsem vykuchal ven celý rádio, tak byl vidět i možný přístup pro protažení kabelu od OBD zásuvky. Myslím že by to nebylo nic složitýho, místa bylo všude dost.
A ještě nějaký fotky....
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host

