Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Zdravím. Před rokem jsem se stal majitelem vozu C Max 2,0 TDCi (100 kw) . Nyní mne trápí již asi měsíc problém s cukáním motoru při rozjezdu na 1 st .(hlavně studeného).
Když se motor prohřeje , vše téměř ustane . Vše se děje hlavně při rozjezdu a připadá mi to , jako by motoru chyběla nafta.
Před půl rokem byl měněn RGV , nyní olej motoru + všechny filtry . Po výměně filtrů žádná změna .
Při rozjezdu auto jednou , nebo dvakrát cukne a pak opět jde razantně za plynem . Tankoval jsem vždy u Benziny Top Q , nyní na zkoušku po vyjetí komplet nádrže + přípravek
na vyčištění pal systému motorů Comon R. (asi 400,- kč lahvička), nyní jsem natankoval na Shelu Extra diesel .
Žádná markantní změna nenastala , jen se mi zdá , že mírně klesla spotřeba.
Auto cuká za studena při rozjezdu dále. Před 14 dny večer (auto stálo 12 hodin) jsem motor
natočil až snad na 6 pokus. Jinak vždy startuje na první otočení.
V brzké době mne tedy čeká diagnostika .
Nemůže být problém i v podávacím čerpadle ?
Předem děkuji za vyčerpávající odpovědi .
Jen dodám , že vůz byl dovezen z D v roce 2009 (62300km) , nyní je najeto necelých 71000 km.
Když se motor prohřeje , vše téměř ustane . Vše se děje hlavně při rozjezdu a připadá mi to , jako by motoru chyběla nafta.
Před půl rokem byl měněn RGV , nyní olej motoru + všechny filtry . Po výměně filtrů žádná změna .
Při rozjezdu auto jednou , nebo dvakrát cukne a pak opět jde razantně za plynem . Tankoval jsem vždy u Benziny Top Q , nyní na zkoušku po vyjetí komplet nádrže + přípravek
na vyčištění pal systému motorů Comon R. (asi 400,- kč lahvička), nyní jsem natankoval na Shelu Extra diesel .
Žádná markantní změna nenastala , jen se mi zdá , že mírně klesla spotřeba.
Auto cuká za studena při rozjezdu dále. Před 14 dny večer (auto stálo 12 hodin) jsem motor
natočil až snad na 6 pokus. Jinak vždy startuje na první otočení.
V brzké době mne tedy čeká diagnostika .
Nemůže být problém i v podávacím čerpadle ?
Předem děkuji za vyčerpávající odpovědi .
Jen dodám , že vůz byl dovezen z D v roce 2009 (62300km) , nyní je najeto necelých 71000 km.
- poldi
- Nováček
- Příspěvky: 40
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Cau, nekdo o tom už na foru psal, hledej, mam pocit, že to byl bordel v nadrži.
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Díky za odpověď. Určitě to projdu a snad něco najdu . Mám pocit , že všechny problémy nastaly při posledním natankování u Benziny TOP - Q.
Zatím díky , ve
čer to projdu.
Zatím díky , ve

- zuntak
- Junior
- Příspěvky: 252
- Registrován: 25.12.2009 15:52
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
určitě bych kouknul na palvový filtr stačí bordel v naftě u nás nejni problém,a nepujde ti k čerpadlu anebo ti může padat nafta a startování nejde do tý doby než se natlačí nafta a ovzdušní
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Zdravím
Tak jsem odvezl před 14 dny do servisu . Nyní mám brouka již doma.
Byla vadná jedna tryska. Na zkušební stolici byl verdikt trysek následující
3 trysky OK ,1 tryska KO - nepomůže již ani vyčištění.
Takže je nová jedna tryska ,2 x diagnostika , práce , atd za 13 000,-Kč.
V tomto servisu mohu říci velmi slušné jednání .
Auto jede nyní velmi pěkně. Technik mne jen upozornil , že je nějaký problém s RGV .
Čeká mne tedy ještě jedna cesta do druhého servisu , kde mi před 11 měsíci měnili RGV údajně za nový.
Mám papíry z diagnostiky , tak uvidím , kde udělali soudruzi chybu !
V pondělí se tedy jdu na ten RGV informovat , co stím chtějí dál dělat.
Záruka je jako všude 24 měsíců.
Tak jsem odvezl před 14 dny do servisu . Nyní mám brouka již doma.
Byla vadná jedna tryska. Na zkušební stolici byl verdikt trysek následující
3 trysky OK ,1 tryska KO - nepomůže již ani vyčištění.
Takže je nová jedna tryska ,2 x diagnostika , práce , atd za 13 000,-Kč.
V tomto servisu mohu říci velmi slušné jednání .
Auto jede nyní velmi pěkně. Technik mne jen upozornil , že je nějaký problém s RGV .
Čeká mne tedy ještě jedna cesta do druhého servisu , kde mi před 11 měsíci měnili RGV údajně za nový.
Mám papíry z diagnostiky , tak uvidím , kde udělali soudruzi chybu !
V pondělí se tedy jdu na ten RGV informovat , co stím chtějí dál dělat.
Záruka je jako všude 24 měsíců.

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Tak mi nastal po odjetí necelých 60 km další problém . Auto jede sice úplně normálně , ale
rozsvítila se kontrolka porucha motoru. Uvidím , co to bude tentokrát a hlavně kolik
opět nyní zase vypláznu prašulí . S minulým dieselem jsem po jeho dobu neměl žádné
vážnější problémy (ještě starý dobrý komůrkový VW 1,6 TD Jetta)
rozsvítila se kontrolka porucha motoru. Uvidím , co to bude tentokrát a hlavně kolik
opět nyní zase vypláznu prašulí . S minulým dieselem jsem po jeho dobu neměl žádné
vážnější problémy (ještě starý dobrý komůrkový VW 1,6 TD Jetta)

-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
A jak se to "cukání" projevovalo? Možná mám podobný problém (viz téma Vstřiky), taky mi to po nastartování občas chcípne, ale vstřiky jsou podle servisu OK...
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Vše se z počátku odehrávalo jen při studeném motoru a při rozjezdu.
Postupem času se to zhoršovalo a malinko to dělalo i při zahřátém motoru.
Jako kdyby motoru chyběla nafta , nebo vzduch. V prvním servise od toho dali ruce pryč ,
ve druhém se s tím popasovali . Myslel jsem , že to nemůže být tryskama , ale výsledek
byl opravdu přakvapující - 3 trysky OK , jedna umřela . V posledním tažení se mi
podařilo nastartovat až na 6 , nebo sedmý pokus.
Motor se i při studeném startu nechoval , jak měl.
Kolísavé otáčky a mírné pokuřování se zápachem.
Nyní mám všechny trysky v pořádku , jen musím vyřešit záruku na ventil RGV.
Asi před rokem mi byl vyměněn RGV za 6500,-Kč údajně za nový , ale nyní
mi na diagnostice u Forda bylo zděleno , že mám zamrznutý RGV.
Asi ten jeden vadný vstřik zasral ventil natolik , že je opět nefunkční .
Začal jsem i používat aditiva po přečtení tohoto fóra.
Snad si dá již autíčko říci a bude sloužit k mé spokojenosti.
C Maxe používám někdy do práce , nebo na nákupy . Krátké vzdálenosti a ve městě je nyní spotřeba
do 6,5 litru , na delší štreky si řekne do 5 litrů (obsazený 3 dospělí + dítě 12 let).
První moje představa o problému byla ta , že jsem natankoval nekvalitní naftu . ( OMYL)
Snad se mi podaří nyní vyřešit RGV a kontrolku poruchu motoru a vše bude zase OK.
V každém případě se do Maxíka velmi pohodlně nastupuje a vystupuje a autíčko sedí
na vozovce jako přilepené. Jízda supr.(když to jede jak má)
Postupem času se to zhoršovalo a malinko to dělalo i při zahřátém motoru.
Jako kdyby motoru chyběla nafta , nebo vzduch. V prvním servise od toho dali ruce pryč ,
ve druhém se s tím popasovali . Myslel jsem , že to nemůže být tryskama , ale výsledek
byl opravdu přakvapující - 3 trysky OK , jedna umřela . V posledním tažení se mi
podařilo nastartovat až na 6 , nebo sedmý pokus.
Motor se i při studeném startu nechoval , jak měl.
Kolísavé otáčky a mírné pokuřování se zápachem.
Nyní mám všechny trysky v pořádku , jen musím vyřešit záruku na ventil RGV.
Asi před rokem mi byl vyměněn RGV za 6500,-Kč údajně za nový , ale nyní
mi na diagnostice u Forda bylo zděleno , že mám zamrznutý RGV.
Asi ten jeden vadný vstřik zasral ventil natolik , že je opět nefunkční .
Začal jsem i používat aditiva po přečtení tohoto fóra.
Snad si dá již autíčko říci a bude sloužit k mé spokojenosti.
C Maxe používám někdy do práce , nebo na nákupy . Krátké vzdálenosti a ve městě je nyní spotřeba
do 6,5 litru , na delší štreky si řekne do 5 litrů (obsazený 3 dospělí + dítě 12 let).
První moje představa o problému byla ta , že jsem natankoval nekvalitní naftu . ( OMYL)
Snad se mi podaří nyní vyřešit RGV a kontrolku poruchu motoru a vše bude zase OK.
V každém případě se do Maxíka velmi pohodlně nastupuje a vystupuje a autíčko sedí
na vozovce jako přilepené. Jízda supr.(když to jede jak má)
-
- Nováček
- Příspěvky: 93
- Registrován: 25.09.2009 22:48
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Můžeš sem dát jméno toho servisu, který se s tím popasoval? Mám podobné problémy, sice mi vstřiky kontrolovali, ale kdoví jak... Tak kdyby se to zhoršilo, ať vím, kam mám jet, pokud to není na druhém konci republiky:-)
-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Samozřejmě to není žádné tajemství . Autoopravna Podrazil Hodonín .
Co se týká trysek , bylo mi vysvětleno , že všechny trysky se posílají na kontrolu
do spec. opravny do Prahy .
Co se týká trysek , bylo mi vysvětleno , že všechny trysky se posílají na kontrolu
do spec. opravny do Prahy .
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Ahoj
Asi mám stejný problém.
Mě sice auto jde v pohodě nastartovat, ale při studeném motoru při rozjezdu v cca 1500 otáčkách jednou nekdy dvakrat zlehka poleví a pak hled vypalí jako střela.
Myslíš si že by to taky mohlo být vstřikama ?
Jinak vstřiky se posílají do Prahy do Densa.
A ty vstřiky to sis nechával dělat v origo servisu nebo někde mimo ?
dík honza
Asi mám stejný problém.
Mě sice auto jde v pohodě nastartovat, ale při studeném motoru při rozjezdu v cca 1500 otáčkách jednou nekdy dvakrat zlehka poleví a pak hled vypalí jako střela.
Myslíš si že by to taky mohlo být vstřikama ?
Jinak vstřiky se posílají do Prahy do Densa.
A ty vstřiky to sis nechával dělat v origo servisu nebo někde mimo ?
dík honza
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Siemensy do Densa ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- krocanecek
- Nováček
- Příspěvky: 64
- Registrován: 11.04.2012 06:33
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
no a na kolik tak přijdou vstřiky ??? origa nebo i normálně někde z netu a tak.
dík honza
dík honza
Ford Focus 2.0 TDCI without DPF 

-
- Nováček
- Příspěvky: 11
- Registrován: 16.05.2010 18:28
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
ZDRAVÍM.
Tak nakonec jsem byl nucen dát Maxe do značkového servisu , kde byl výsledek ještě lepší.
Všechny trysky byli poslány do Prahy (asi Denso) s výsledkem všechny špatné. Nyní jsou všechny trysky po výměně za cenu 38000,-kč. Přitom jsem jen tankoval u jedné pumpy Benzina.
Dle mého názoru jsou tyto novější motory velmi náchylné na čistotu paliva. Dříve jsem měl VW Jettu1.6TD a tam jsem o motoru ani nevěděl . Jen se jednou za dva roky vyměnil olej a víc to nechtělo. Velmi spolehlivé autíčko.
Tak nakonec jsem byl nucen dát Maxe do značkového servisu , kde byl výsledek ještě lepší.
Všechny trysky byli poslány do Prahy (asi Denso) s výsledkem všechny špatné. Nyní jsou všechny trysky po výměně za cenu 38000,-kč. Přitom jsem jen tankoval u jedné pumpy Benzina.
Dle mého názoru jsou tyto novější motory velmi náchylné na čistotu paliva. Dříve jsem měl VW Jettu1.6TD a tam jsem o motoru ani nevěděl . Jen se jednou za dva roky vyměnil olej a víc to nechtělo. Velmi spolehlivé autíčko.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Cukání motoru za studena při rozjezdu 2,0 TDCi
Tak tomu hovorim riadna PJDzdesy píše:všechny trysky po výměně za cenu 38000,-kč.

Ad stare TD - poznam jeden Fiat Croma 2.5TD, ktory mal bez vymeny turba a vstrekov nalietanych 700k km. Ktory dnesny commonrail s variabilnym turbom da tolko bez vymeny tychto dielov ? Odpoviem si sam - ani jeden

Ja som na kachliach tiez menil vstreky, pouzil som ale jazdene cca 60k km z buracky, vyslo ma to na 330 EUR. Takmer vsetky problemy prestali, lepsie to startovalo, start bol kludnejsi tichsi. Pred vymenou po natoceni chrochtal pri poklese teploty pod 5 stupnov, po vymene sa rovnako ozyval az od -10. Co bolo podstatne, prestal dymit.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host