motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

karlos66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.05.2012 21:12

motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od karlos66 » 27.05.2012 21:29

Dobrý den
Mám problém s motorem.Po nastartování vše v pohodě.Asi po 10-20km motor ztratí výkon.Zrychlení je pomalé.Po rovině se dá rozjet.ale ze delší čas.Do kopce ztrácí rychlost.Když zastavím ,vypnu motor a hed ho nastartuji,tak je to pořád stejné.musím stát delší dobu aby byl motor zase svižný,ale po 10-20km to je zase stejné.Vyměnil jsem vzduchový filtr a vyčistil klapku směšovače(byla silně zakarbonovaná),ale nepomohlo to.Mám podezření na ERG ventil,ale nejsem si jistý.
Prosím poraďte jestli můžete,dík karlos

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od V12 » 27.05.2012 21:50

Diagnostika. dataloger a zozbierat plniaci tlak, tlak paliva v raile, % otvorenia EGR. Ten kto tomu rozumie da odpoved, co tomu je. Ak ale budu vsetky hodnoty v norme, je asi problem s mazanim. Neprehrieva sa Ti to ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

karlos66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.05.2012 21:12

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od karlos66 » 28.05.2012 18:07

diagnostika dávala erg ventil nebo směšovač

karlos66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.05.2012 21:12

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od karlos66 » 28.05.2012 18:08

a motor se nepřehřívá

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od paranmax » 28.05.2012 18:57

Když zastavís a vypneš motor, jak dlouho ho musíš nechat vypnutý aby to zase chvilku jelo? Já jsem měl podobný problém byla to vada v naklápění lopatek v turbu. Kontrolka chyby motoru se me nikdy nerosvítila,ve fordu na nic nedošli. Jednou jsem se nasral a ten mechanizmus u turba co nakláni ty topatky jsem dukladne promazal WD a nekolikrát pohýbal. Závada se mě za 6000km už neprojevila.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
LosBanditos
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 26.10.2011 19:44
Bydliště: Trutnov

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od LosBanditos » 28.05.2012 19:15

Kde je prosím tě ten mechanismus na turbu? Taky bych ho chtěl promazat a rozhýbat. Máš foto? Díky
Ford Focus combi II, 1.6 TDCi 80kW, r.v. 2005, bez DPF, autom. klima, Sony autorádio

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od miki21 » 28.05.2012 19:31

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od paranmax » 28.05.2012 19:36

Je to mezi "pulkama" turba. mezi sací a výfukovou částí. Ta páčka je na výfukové straně. Táhlo od ní vede dole pod turbo do takové podtlakové baňky co to ovládá. Pořádně to promazej bývá to zarezlé. A jednou až 2x týdně když jedu z kopce a mám dobře zahřátý motor tak vyřadím na neutrál a 2x vytočím motor až do červeného. To by mělo zaručit, že se klapky v turbu nastaví do obou krajních poloh a nezatuhnou. Další možnost je nejezdit na spotřebu.
Přílohy
09042012669.jpg
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od paranmax » 28.05.2012 19:37

Jo je na ty fotky už jsem dávno zapoměl.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od V12 » 28.05.2012 20:10

Diesel ma beztak nizku spotrebu, jej dalsie tlacenie dolu je na skodu veci.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

karlos66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.05.2012 21:12

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od karlos66 » 28.05.2012 20:40

Většinou jsem musel čekat asi5-10min.ale dneska jsem jen vypnul a hned nastartoval a motor šel bez problémů asi 10km,pak jsem udělal to samý a motor šel v pohodě až do konce(asi30min).zítra jedu delší trasu,tak uvidím

karlos66
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 27.05.2012 21:12

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od karlos66 » 28.05.2012 20:42

ještě jsem zapoměl,někdy se mi rozsvítí diagnostika,ale asi po pěti startech zhasne

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od V12 » 28.05.2012 21:04

Chybove kody by sa nenasli ? Takto je to vsetko varenie z vody.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od vita_k » 30.05.2012 10:11

paranmax píše:Je to mezi "pulkama" turba. mezi sací a výfukovou částí. Ta páčka je na výfukové straně. Táhlo od ní vede dole pod turbo do takové podtlakové baňky co to ovládá. Pořádně to promazej bývá to zarezlé. A jednou až 2x týdně když jedu z kopce a mám dobře zahřátý motor tak vyřadím na neutrál a 2x vytočím motor až do červeného. To by mělo zaručit, že se klapky v turbu nastaví do obou krajních poloh a nezatuhnou. Další možnost je nejezdit na spotřebu.
pri vypnutem motoru je tycka actuatoru pruzinou vysunuta na max a po nastartovani se cela na max zasune. Takze to co delas je fakt k nicemu.

To V12: Jedna veta popisujici problem opravdu ani na radu nestaci. Mas pravdu-vareni z vody.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: motor ford focus c-max 1.6TDCI 88kw

Příspěvek od paranmax » 30.05.2012 16:40

vita_k píše:
paranmax píše:Je to mezi "pulkama" turba. mezi sací a výfukovou částí. Ta páčka je na výfukové straně. Táhlo od ní vede dole pod turbo do takové podtlakové baňky co to ovládá. Pořádně to promazej bývá to zarezlé. A jednou až 2x týdně když jedu z kopce a mám dobře zahřátý motor tak vyřadím na neutrál a 2x vytočím motor až do červeného. To by mělo zaručit, že se klapky v turbu nastaví do obou krajních poloh a nezatuhnou. Další možnost je nejezdit na spotřebu.
pri vypnutem motoru je tycka actuatoru pruzinou vysunuta na max a po nastartovani se cela na max zasune. Takze to co delas je fakt k nicemu.

To V12: Jedna veta popisujici problem opravdu ani na radu nestaci. Mas pravdu-vareni z vody.
Mozná je to k ničemu no hlavně že to pomáhá.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host