3mesice jetou Xperia mini, paradoxne bila. Stve me akorat ze ji nenarvu do kapsy na mobil na bike Author baglu. Jinak zatim spokojenost. Puvodne jsem chtel Xperia Mini Pro (s vysouvaci klavesnici) ale uz si zacinam zvykat na dotek. Nechtel jsem extra nic draheho, do hi-tech a elektroniky uz par let nevrazim vic nez je potreba
A tak uz ze me T-mobile doji i penize za mobilni net, dike kozle
tak mně dneska potěšilo to, že učím jezdit synáčka jezdit na kole bez pomocných koleček, je to sice pozdě, ale přece jenom se snažím ho to naučit a asi po půl hodince mu to docela šlo a ujel asi tak 15 metrů, takže nejsem zase až takovej blbec jak si jiní lidi myslej
No me se kdysi davno osvedcilo ty kolecka postupne ohybat nahoru a za chvili parchanti jezdili jak bez nich.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback Galerie
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
Focus ST300 - Bluefin Stage 34,5" Mongoose exhaust full system and sport CAT WRC IC Pro AlloyInduction kit od DreamscienceRS Clutch K Sport 8 pistonCosworth engine RS 19"RS rear spoiler KW3
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
Marťas píše:Tak to jeste honem pridej aspon 85 nalepek ....
Mě se to líbí
Focus ST300 - Bluefin Stage 34,5" Mongoose exhaust full system and sport CAT WRC IC Pro AlloyInduction kit od DreamscienceRS Clutch K Sport 8 pistonCosworth engine RS 19"RS rear spoiler KW3