1.6 TDCi Výkonové maximum

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum

Příspěvek od Sagic » 21.08.2012 11:02

Konstrukční nedostatek je to, ze je turbo a DPF pred motorem, takze slusne hreje a ze co jsem vysledoval ja, tak hned vedle DPF vede olejova trubka do turba, takze se tam ten olej taky pekne pece. S tim souvisi tvorba karbonu ktery hezky ucpava privod oleje do turba.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
Shifty
Junior
Junior
Příspěvky: 255
Registrován: 06.01.2012 08:20
Bydliště: Praha

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum

Příspěvek od Shifty » 21.08.2012 11:24

Naštěstí DPF nemám, tak to je alespoň jediná výhoda.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum

Příspěvek od tomason » 21.08.2012 13:04

To není chip z 66KW ,ale převrtaná 1.4TDCI a zdvih tenhle motůrek je na svém maximu už teď kup si jiné auto(motor)...
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum

Příspěvek od V12 » 21.08.2012 13:08

Jadro problemu je layout motora (ako tu uz pisal Sagic), ked blaznivi zabozruti nacapali vsetko horuce pred motor. Druhy pruser je mala olejova napln a treti, chybna konstrukcia hlavy valcov, ktora je asi pruznejsia, nez by mala byt. Toto sposobuje uvolnovanie vstrekov s naslednym podfuknutim.
Najcastejsie problemy 1.6HDI :
- turbo kaput - toto bez specialistov neporiesis
- podfuknute vstreky - novu hlavu taktiez nevyrobis
- odchadzajuca hlavna remenica - ta by sa nova vyrobit dala bez problemov v hociktorej mechanickej dielni
- vstrekovace a CR cerpadlo - opat susto pre specialistov

Ked to podciarknem, zo zasadnych veci na motore dokazes poriesit asi iba tu remenicu, eventualne dvojhmotu, ktoru v pripade potreby zavaris a vyvazis staticky aj dynamicky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum

Příspěvek od Sagic » 21.08.2012 16:27

V12 píše:Jadro problemu je layout motora (ako tu uz pisal Sagic), ked blaznivi zabozruti nacapali vsetko horuce pred motor.
Vsak toto neni z moji hlavy a mam to od tebe :palec_nahoru:
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1.6 TDCi Výkonové maximum

Příspěvek od V12 » 21.08.2012 17:55

:nazdravi:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti