Ahoj pánové, měl bych prosbu ohledně 1.8 TDDI 66Kw ve slavném 99. roku. Auto se mi nedávno vy..., při volnoběhu řechtání jako blázen a bílý kouř - takže odtah. jeden vstřik KO, druhý se podařilo vyčistit. Všechny tedy zkontrolované a seřízené. Dále u čerpadla výměna předsuvníku a magnetického vetilu. Nový filtr a vše vyřištěno, nové trubky ke vstřikům. Cenovka 12tis i s prací. Při předání krapet hlučnější chod motoru - OK, v pohodě asi trochu ostřejší předstřik, ejhle, jednou cca za 5 min se motor krapet popere a zakolísá ale hned se srovná, doporučeno zajet s plnou dávkou aditiv. Najeto 180Km a auto při chodu na volnoběh chcíplo a nešlo natočit, takže znovu odtah. Naplnění palivového filtru a odvzdušnění a ejhle motor si vrní ale po ujetí 40-ti Km znovu smrt. Další odtah, napuštění filtru a auto naskočí. Nechali jsme stát do rána a auto hned nastartovalo, neprojíždíme neboť neveříme, že nechcípne... Chlapi, já vám řeknu já jsem z toho lega od fordu už na prášky 
 
   
   
   
  
 Myslíte, že by to mohla být i banalita jako přicpaný sací koš v nádrži? Mě už fakt nenapadá co by to mohlo být, jedině vadné čerpadlo, resp jednotka, ale to by přece nemělo vliv, když dopustím naftu do filtru... na druhou stranu, na obsah filtru bych nenajel 40 kilometrů, ne?  Nebo mi alespoň doporučte servis poblíž Pardubic.... díky.