2.0 TDCi 100kw

Uživatelský avatar
hustolez
Junior
Junior
Příspěvky: 205
Registrován: 06.08.2010 21:57
Kontaktovat uživatele:

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od hustolez » 11.01.2013 13:51

Spousta lidí píše, že nemají žádné poruchy, spousta lidí má zase mraky problémů. Mně po roce a půl praskla ojnice, takže výměna motoru, nějakých 35 tisíc, takže veškeré peníze, co jsem kdy mohl ušetřit na palivu jsou pryč. Jak píšeš, že se dá sehnat levná nafta, po dvou letech tankování vervy, mi byla nabídnuta nafta za 20kč/l, z dopravní formy, žádný panč, no po měsíci přestalo auto jet, už je to teď tři měsíce, třikrát měněný palivový filtr, v pondělí jedu nechat vyčistit celý palivový systém, takže levná nafta :palec_nahoru: Jestli chceš jezdit krátké trasy, tak se připrav, že to bude žrát jako tank, motor se ani nezahřeje a nebude mu to dělat vůbec dobře. A to ještě naštěstí nemám DPF, o kterém si tu múžeš počíst pár desítek stránek příspěvků. Je to 50 na 50, když najdeš dobrý kus, budeš spokojený, když ne, utopíš v tom desetitisíce, otázka je jestli to za to riziko stojí. Na druhou stranu musím říct, že to auto mám rád a jezdí skvěle, ovšem, když jezdí.
Focus 2.0TDCi 2005 Titanium blue aquarius
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od spoofan » 11.01.2013 15:19

hustolez: naprosty souhlas.
Ten motor fakt nema rad levnou - nepremiovou naftu
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Gargamell01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 13.05.2012 13:09
Bydliště: Praha/Zbiroh

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Gargamell01 » 09.02.2013 14:05

Je to stále dokola. Pokud naftu, je třeba s ní patřičně zacházet:

Tankovat kvalitní naftu
Nehonit studený motor
Vyhnout se krátkým trasám - hlavně pokud jsou teploty pod nulou, to je vražda
Občas "protáhnout" filtry - ne ale mít plyn na podlaze trasu Praha Brno

No a nejdůležitější bod - vybrat kus od majitele, který se k motoru choval právě takto :). To že s ním ty začneš ve 150 tis jezdit opatrně... to už tě asi nezachrání. 2.0 TDCi rozhodně není na krátké přesuny. Vykašli se na naftu a pořiď benzin. Jak tu je mnohokrát zmiňováno, výměna turba, vstřiků, filtru pevných částic... to je všechno za tisíce. To je lepší jezdit s trochu vyšší spotřebou ale s klidem na duši, bez strašáků. Já z devadesáti procent jezdím po dálnicích - Bratislava, Mnichov, Praha, Plzen. Jakmile budu ale muset auto používat denně na pojížďky... okamžitě beru benzin. Tak udělej totéž ať tu potom nekazíš pověst TDCi až ho nevhodným používáním pošleš do kytek :) Hodně zdaru!
FF combi 2.0 TDCi, 2010
Obrázek

Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od spoofan » 09.02.2013 16:14

Chapu, ze laka vykon 100kW, vysoky kroutak a spotreba i pri hodne ostre jizde kolem 7.5 litru. Ale ten motor potrebuje dlouhe trasy.
Kdyz jsem s autem jezdil pouze Praha - Bratislava, tak vse bylo v pohode, ale kdyz jsem dojizdel 7km do prace, tak jsem motor vyslovene trapil.
Navic najit ojety 2.0tdci s rozumnym poctem kilometru a hlavne v dobrem stavu je cenove trosku jinde nez benzin. A pak servis...ale to tu pisou vsichni dokola :)
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
Mr.Zdenda
Junior
Junior
Příspěvky: 318
Registrován: 25.11.2011 20:38
Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem

Re: 2.0 TDCi 100kw

Příspěvek od Mr.Zdenda » 09.02.2013 17:35

tak 7km je prd, za to se motor sotva probudí ze spánku..
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti