2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 08.01.2013 05:11

tak dneska jsem 1,5 hodiny měnil žhaviče. Bylo to celkem zajimavý při mrholení. Mladou jsem hodil do práce, na poště jsem vyzvednul žhaviče a šel na to. Vůbec nešly, tak naše vaše pomalu s trpělivostí a bylo to. Hulí to pořád za studena a na volnoběh to vynechává,jak kdyby jeden válec odmítal spolupracovat.Cestou z práce jsem naměřil aktuální hodnoty než mě to spadlo do nouzáku,jel jsem po dálnici jako had, když jsem ovládal ještě noťas. Nedoporučuju přes den.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 08.01.2013 05:45

přikládám video. Rozjížděl jsem se na jedničku vytočil cca na 3200 ot/min tlak paliva cca 1300 baru, řadím ana dvojku točím do 3800/ otmin tlak paliva 1360 baru, pak tam dávám trojku, plnej plyn a hned do nouzáku.
http://www.youtube.com/watch?v=ZiN_Uevh6_E
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od smoula » 08.01.2013 07:19

PRoč to prostě nedáš do nějakého kvalitního servisu?

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od xbobcz » 08.01.2013 08:48

Koukal jsem na to video a nelibi se mi tam na tech hodnotach jeste tlak v sani
MAP - ta hodnota je o rad blbe - bud to blbe prepocitava ten software nebo
to meri blbosti.
Na volnobeh by tam melo byt cca 100 kpa a pri plnym zatizeni cca 220-230kPa.
Asi to ukazuje o rad min, ale i tak to plnym plynem jede nekde nad 250kPa
a to je moc - je tam ochrana, ze pokud ten tlak je vysoko dyl tak to taky shodi
do nouzaku.
Tenhle soft je fakt bida, bylo by potreba ty hodnoty logovat nejakym vetsim tempem
a hlavne by to chtelo jeste hodnotu pozadovanyho tlaku v railu, pak by bylo videt
lip videt co deje. Mel jsi vymazat chyby pred tou testovaci jizdou a podivat
se co tam naskoci za chybu kdyz to padlo do nouzaku.
Podle toho videa to vypada, ze to padlo ve chvili kdy jsi sundal nohu z plynu pri prerazeni,
tak ten tlak vyletel nad 1400 Bar - to by odpovidalo tomu, ze to nestiha regulovat ten IMV ventil
na cerpadle. Ale i z toho videa je to hadani, chtelo by to poradnou diagnostiku.
Focus II 1.8 TDCi

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 08.01.2013 15:19

Už jsem objednal fordiag,tak uvidíme kdy dorazí. Na ten map jsem taky čučel, že to nic nedělá. Padlo to nouzáku když jsem dal trojku a šlápl na plnej plyn,tak cca 2-3 vteřiny po přeřazení. Díval jsem se na chyby a hodilo to tu P1211 a P1631.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 08.01.2013 15:22

smoula píše:PRoč to prostě nedáš do nějakého kvalitního servisu?
dík za radu
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od xbobcz » 08.01.2013 17:54

dipssy69 píše:Už jsem objednal fordiag,tak uvidíme kdy dorazí. Na ten map jsem taky čučel, že to nic nedělá. Padlo to nouzáku když jsem dal trojku a šlápl na plnej plyn,tak cca 2-3 vteřiny po přeřazení. Díval jsem se na chyby a hodilo to tu P1211 a P1631.
Tak uvidis co bude ukazovat MAP na tom Fordiagu, tam toho je podstatne vic, vcetne korekci vstrikovacu apod.
Ta P1631 - je chyba obvodu co spina napajeni pro tu ICU. Vypada to, ze asi nekdo preklemoval rele, ktere spina to napajeni do ty jednotky, nebo ma speceny kontakty. To rele je rizeny tou ECU jednotkou (EEC-V) - pin 70 uzemnuje civku relatka.
Focus II 1.8 TDCi

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 09.01.2013 03:39

Já jsem se díval na relátka co jsou pod deklem u baterky a vypadají v pohodě. Díval jsem se jestli nejsou zaoxidovaný kontakty,ale relátka jsem neotevíral. A vůbec nemám páru kde to relé je. Nemám žádný el. schema, nic. Mám v plánu o víkendu,se mrknout na tu jednotku. Je to takový naprd teď venku něco dělat. Furt chčije :cry: . Dneska jak jsem nastartoval,tak to jelo jak na tři válce,aji jak to bylo zahřáty,tak na volnoběh to hrčí, jak stará herka. Jakmile šlápnu na pedál nad 1000 ot/min,tak to jede na 4. Myslíš, že můžu zkusit odpojovat konektor na vstřikách,abych zjistil, kterej vynechává? Teoreticky bych neměl co pokazit.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

xbobcz
Junior
Junior
Příspěvky: 260
Registrován: 11.04.2011 21:16
Bydliště: Brno

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od xbobcz » 09.01.2013 20:36

Asi vic pokazit bys nic nemel. Ale jestli ten valec vynechava tak bud je nejakej vstrik uplne spatnej, ale tam bych cekal, ze se budou objevovat dalsi chyby z ty jednotky. Jak ti dorazi ten fordiag, tak uvidis korekce vstriku a tam bude videt, ze je neco uplne bokem. Je otazka jestli neni neco spatne primo na valci. Nekde nechat zmerit tlaky, takhle mi to prijde, ze ten valec ma malou kompresi a za tepla se to trochu zlepsi - ale to je logicky.
Focus II 1.8 TDCi

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 10.01.2013 03:49

Nestraš, ještě to by bylo. Ale to by zas neházelo tu chybu toho tlaku na railu, když tomu šlápnu. A nějaký čidlo klepání to má? Že se neozve. Na kabel čekám jak na smilování boží. Zkoušel jsem to odpojjovat a že by tam byl nějakej velkej rozdil,to ne. Spíš bych řekl, že to začlo víc hulit. úplná dýmovnica. Palivovej filtr je tam taky nějakej noname.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 12.01.2013 15:29

Tak dneska jsem šel hledat řídící jednotku ICU. Sundal jsem podběh, pár těch plastovej špuntů ulítlo. Venku kosa,vítr a do toho lehkej chcanec :totlsmile: . A našel jsem černou plastovou skříňku, ve který asi bude ta jednotka. Je na ní vidět, že na ňu z vrchu teče voda, tak je úplně možný, že se tam trošku koupe. Ale už jsem byl celkem zmoklej a nesundal jsem šusplech, kterej musí dolů,abych se pod to dostal a vůbec nevidím, žádný dráty co by do toho vedly.Ale je možný, že to vede pod tim nosníkem. A válet se v kalužích je vopruz :blee: přikládám fotky podběhu a pár fotek v střiků kde jedem má sedřený to místo s kódem, tak mě napadlo, jestli je vůbec nakódovanej. Je na třetím válci, když to budu brat od převodovky. A ten byl údajně měněnej, podle papíru ze servisu.
Přílohy
2013-01-12-1112.jpg
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 12.01.2013 15:39

papíry ze servisu
Přílohy
IMG_0003.jpg
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 12.01.2013 17:37

vstřik na 3. válcu
Přílohy
2013-01-12-1108.jpg
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

dipssy69
Nováček
Nováček
Příspěvky: 32
Registrován: 24.12.2012 02:53
Bydliště: Dover,UK

Re: 2.0 TDci žhaviče K.O. Hulí, startuje OK. u 3 tis ot. umře

Příspěvek od dipssy69 » 20.01.2013 03:22

Tak motor za jizdy zahrčel a skončil. Asi se propálil píst. Díky všem za rady. Auto je ted na prodej.
Ford Mondeo 2.0 Tdci 130 Hp r.v 2002 Ghia

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host