Stupně a způsob zpínání ventilátorů na chladiči.

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
hape
Junior
Junior
Příspěvky: 287
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Orlová

Stupně a způsob zpínání ventilátorů na chladiči.

Příspěvek od hape » 14.06.2007 20:41

Omlouvám se, že něco podobného je tady v jiných příspěvcích ale rád bych měl jasno. Chci se zeptat, pokud s tím má někdo zkušenost, jak mají fungovat ty dva ventilátory na chladiči (jde mi zejména o režim, kdy spíná který, zdali jedou oba najednou hned nebo po chvíli). zatím jsem si přečetl, že i podle relé a pojistek jsou 2 stupně. stupeň číslo jedna chlazení motoru (klimatizace) a stupeň č.2 chlezení motoru. Chápal bych to tak, že na stupeň číslo jedna spíná vetilátor (ale teď který levý,pravý,oba ?) pro chlezení klímy, na stupeň ě spíná (a opět který ?) pro dochlazení motoru. Mě se zatím v praxi ukázalo, že mi jede jen ten levý z pohledu do motoru, pravý jsem v akci neviděl. chci proto vědět zda s tím mám začít něco dělat, ono nový dvojventilátor stojí cca 5000 Kč.. Prosím o vaše zkušenosti. Relé a pojistky jsem zkontroloval. Děkuji !
FF Combi GHIA 1,6 Zetec, r.v.7/99, Pacific green
Obrázek

Uživatelský avatar
MK
Junior
Junior
Příspěvky: 284
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MK » 14.06.2007 21:14

Me dnesni zkusenosti jsem hodil zde:
http://ford-focus.cz/modules.php?name=F ... 0&start=30
Ford Focus Combi 1.6 16V, BlackMetal

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti