Nafta Shell

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Wolf2

Příspěvek od Wolf2 » 19.06.2007 13:44

TripleJay píše:
Wolf2 píše:A když ti kámoš řekne pos..se,tak to taky uděláš ?? :lol: :lol: :lol: :lol: Aral,OMV,Shell,Agip mají všechny kvalitní palivo ,ať je to benzín,nebo nafta .Spíše bych se bál tankovat u Hyper super a td. nákupních střediscích,nebo u vesnických pump různých značek :wink:
Jasan Wolf2 :twisted: Ja aj tebe splnim co ti na ociach uvidim :wink: :lol: :lol: :lol:
Vzdy a zo vsetkym je to v podstate jedno, kym sa nieco nepos*rinka :? Tak isto mozes celu zivotnost tankovat u Hypernovy alebo Tescu a nic alebo 2x natankovat Shell ci OMV a just sa nieco pokazi... :roll: Ale ako hovori srbsky vypravac Mamko Tatič: "Tak život chode!" :lol:
To bude pěkný ,až pojedu zase na Slovensko ,tak se ozvu a můžeš začít. Jinak co se týče paliv ,tak já to mám podobné s LPG .Taky radši natankuji LPG třeba u Benziny ,Shellu ,líp to pak jede,než někde u JZD Chojkovice Brod :lol: :lol: :lol:

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 19.06.2007 14:44

problém je, že si každej tady něco myslí, ale prd o tom ví. Kdyby byla nafta od Shelu a nazvali ji Shell XZ UltraPowerHardcore a stála 100Kč/1dcl, našli by se kolíci, kteří by ji kupovali a vysmívali se ostatním, že berou sračky od hypermarketu.

..."Co jsou to plně aditivované hmoty? To je spíše reklamní pojem. Všechny pohonné hmoty obsahují určité množství aditiv, která zajišťují jejich parametry dle normy a nelze určit, v jaké míře jsou PHM aditivované "plně". Kvalitativním ukazatelem není množství aditiv, ale celkové parametry PHM, které lze zjistit z atestu laboratorního rozboru. Ještě více aditiv, než PHM potřebuje může být někdy spíše na škodu. Doplňování pohonných hmot některými vybranými aditivy zlepšuje jejich parametry v oblasti mazivosti, výfukových plynů, snížení emisí, zvýšení účinnosti katalizátoru apod."

BTW to TripleJay: vůbec nejlepší je řídit se doporučením od nějakýho mamlase z tága, ty vědí všechno nejlíp :idea:
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

TripleJay
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4196
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Levice (SR)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TripleJay » 19.06.2007 15:07

Foqus píše:BTW to TripleJay: vůbec nejlepší je řídit se doporučením od nějakýho mamlase z tága, ty vědí všechno nejlíp :idea:
Tak akoze sorry, ale za poslednych 5 rokov ten "mamlas" vystriedal asi 7 Mondei s 2.0 TDCi a dohromady nabehali viac ako 1.000.000 km a tankuju len na tej jednej pumpe a nemali ZIADNY problem co sa tyka motora, tak nechapem preco by som mal ja chodit tankovat na inu, hoc aj Shell-ku... :!: A je to chalan s ktorym som dral lavice v zakladke, poznam ho 17 rokov, nie je to nejaky typek co by mi to zadrel medzi recou pri pive a ja som hned bezal na forum sa "pochvalit" a pomudrovat... :idea:

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 19.06.2007 15:25

TripleJay píše:
Foqus píše:BTW to TripleJay: vůbec nejlepší je řídit se doporučením od nějakýho mamlase z tága, ty vědí všechno nejlíp :idea:
Tak akoze sorry, ale za poslednych 5 rokov ten "mamlas" vystriedal asi 7 Mondei s 2.0 TDCi a dohromady nabehali viac ako 1.000.000 km a tankuju len na tej jednej pumpe a nemali ZIADNY problem co sa tyka motora, tak nechapem preco by som mal ja chodit tankovat na inu, hoc aj Shell-ku... :!: A je to chalan s ktorym som dral lavice v zakladke, poznam ho 17 rokov, nie je to nejaky typek co by mi to zadrel medzi recou pri pive a ja som hned bezal na forum sa "pochvalit" a pomudrovat... :idea:
hmmm, takze podle nej opravdu muzes tezko posoudit kvalitu ostatnich cerpacek, kdyz nikdy jinde naftu nebral, zrovna tak by treba nemel problem ani u Tesca. Ale je mne to jedno, klidne at si nekdo tankuje primo z vrtu na svy zahrade, ja si jen myslim, ze hypermarkety, ktere neprovozuji cerpaci stanice za ucelem zisku, ale za ucelem nalakani zakazniku na nakup v marketu, nemaji zapotrebi brat zkurvene PHM, notabene kdyz jak znamo neni od koho ty zkurvene brat. A pokud je , bere je i Shell apod. Ja s benzinem od hypermarketu nikdy problem nemel...
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 19.06.2007 15:35

ale ved už boli prípady, kedy sa do tzv.hypernovackych benziniek dostali určite zložky ,ktoré tam nemaju čo robit..do benzinu nafta a pod...prečo sa to stále stane iba tam? osobne si myslím, že sa snažia redukovat náklady tak, že kvalita dodavanych produktov je na hrane...

tu sme mali tiež maníkov, ktorí mali vždy tak o 2kc nizsie ceny,všetko fungovalo ako má až sa začali hromadit problemy s EGR ventilami a ventilmi, urobili tam kontrolu a do týždna to zavreli, prečo asi..nechcem vediet..

myslím, že kecy pri klasickom naturale 95 OMV je horšia benzina a benzina je horšia ako shell su scestné, možeme sa bavit max.o originalnych produktoch jednotlivych značiek ako napríklad spomínany V-power..

Uživatelský avatar
Ferris
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: PN\SVK

Příspěvek od Ferris » 19.06.2007 16:31

chmelko píše:ale ved už boli prípady, kedy sa do tzv.hypernovackych benziniek dostali určite zložky ,ktoré tam nemaju čo robit..do benzinu nafta a pod...prečo sa to stále stane iba tam? osobne si myslím, že sa snažia redukovat náklady tak, že kvalita dodavanych produktov je na hrane...

tu sme mali tiež maníkov, ktorí mali vždy tak o 2kc nizsie ceny,všetko fungovalo ako má až sa začali hromadit problemy s EGR ventilami a ventilmi, urobili tam kontrolu a do týždna to zavreli, prečo asi..nechcem vediet..

myslím, že kecy pri klasickom naturale 95 OMV je horšia benzina a benzina je horšia ako shell su scestné, možeme sa bavit max.o originalnych produktoch jednotlivych značiek ako napríklad spomínany V-power..
v celku suhlasim a urcite je viacej poznat rozdiel medzi naftou a NAFTOU ako benzinom 95 a 95 s hyp. Mr Foqus tu pise niekde, ze on nema porblem s benzinom aj ked ho capuje hocikde k tomu len toko kup si diesel natankuj HOCIKDE na hyp. a uvidis ten rozdiel a ake to ma nasledky a urcite sa to prejavi aj dlhodobo, co si das aku 95 je skoro k nepoznaniu ked tak sa to prejavi az po mnoho mnoho km a ked si myslis ze je jedno ci das diesel al diesel v power sa mylis nieje to len reklamny tah
nech si capuje kto chce co chce ja rozdiel konkretne u mna na nafte citim a vidim v spatnom zkadle :idea:
1,8 TDCi 85kw, K&N air filter, Eibach springs

Uživatelský avatar
Drah
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drah » 19.06.2007 16:45

Wolf2 píše:To bude pěkný ,až pojedu zase na Slovensko ,tak se ozvu a můžeš začít. Jinak co se týče paliv ,tak já to mám podobné s LPG .Taky radši natankuji LPG třeba u Benziny, Shellu, líp to pak jede, než někde u JZD Chojkovice Brod :lol: :lol: :lol:
Ono ale většina "značkových" LPG čerpaček se zaváží stejně jako hodně "neznačkových" vesnických ze stejných daňových skladů. Takže pokud nenatrefíš zrovna na LPG čerpačku, která si kvůli úspoře vzala levnej plyn od společnosti, která ho sehnala bůhvíkde, bereš všude stejnej. :)
Dočasně: lítačka na MHD
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002

Uživatelský avatar
vcedula
.
.
Příspěvky: 4065
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od vcedula » 19.06.2007 16:57

naftu sice necapujem, ale aj tak sa musim zapojit.

Ani co sa tyka benzinu nie je uplne jedno, kde to beries a co beries. Prva vec je, ze u nas v SK, ale podla prispevkov aj v CZ je to tak, ze vsetci distributori beru benzin od jedneho vyrobcu, u nas je to Slovnaft, v CZ niekto iny. Dobry benzin sa v sucasnosti robi aditivami. To iste plati aj pre naftu. U nas su benzinky, ktore predavaju benzin za super ceny (napr. Jurki a pod) ale to je cisty benzin z rafinerie. Ano, pisia sa tym, ze je najcistejsi, pretoze ten benzin nema ziadne aditiva. Niekedy, ked som mal este staru feldu, tak som chodil tankovat na Slovnaft (vsak to bolo najlacnejsie, priamo od vyrobcu :wink: ), az som raz vyskusal Shell a cuduj sa svete, auto islo uplne inak. O pravidelnom pouzivani W-Power ani nehovorim....Takze adiitiva robia zazraky, vyskusal som. Z dlhodobeho hladiska sa urcite oplati tankovat kvalitnejsi benzin, nie je to len prepych.

Dalsia zasadna vec je cistota nadrzi na benzinkach. Tankoval som na jednej Shellke opakovane a bolo to citit. Mavali potom aj problemy s kontrolami. Takze cista benzinka je tiez dolezita. Viem, mudrujem, ale fakt som dost skusal, aj co sa tyka vplyvu na spotrebu, a smejdy typu Jurki by som uz nikdy do auta nedal. A takisto benzin z tej Shellky na Dolnych Honoch...
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body

zirafak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8970
Registrován: 02.02.2008 03:18

Příspěvek od zirafak » 20.06.2007 08:23


Uživatelský avatar
omik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od omik » 20.06.2007 08:25

Foqus píše:já bych řekl, že je jedno, kde se natankuje, alespoň co se týče kvality samotné nafty či benzínu. Defakto všechny společnosti berou PHM od ČEPRA nebo České rafinérské, takže kvalita je stejná, pouze tam pak dávají různá aditiva. Takže beru klidně benzín u Hypernovy.....
Uz som tu o tom kedysi pisal, ale to neva, zopakujem to. Shell V Power Diesel je palivo zalozene na inej technologii rafinacie. Urcity pomer paliva je vytvarany skvapalnovanim zemneho plynu. Technologia sa vola GTL (Gas To Liquid) a na slovensky trh je toto palivo dovazane z rafinerie niekde tusim vholandsku alebo kde. O ceskom Shell bohuzial neviem presnejsie nic, ale predpokladam, ze V-Power Diesel je tiez na baze GTL a teda neni rafinovany tu (minimalne ta zlozka GTL musi byt dovezena)
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit 

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 20.06.2007 08:48

tak premýšlam, prečo sa to deje..myslím, že palivo je pre ludí tak neosobna vec, že vidia v podstate len tu pištol a cenu na stojane, ved niektorí ani nevedia, aku farbu má mat benzin, tak to beru za všade rovnakú hmotu, len samozrejme z inou cenou, potom si to vynásobia počtom litrov a libuju sa, kolko ušetrili...

ale tak je to zo všetkým, ludia maju tendenciu šetrit na všetkom čo nieje až tak vidiet a jazdí to (oleje, benzín, sviečky a pod) ale ak je niečo vidiet (kola, lak)sú ochotní dat neskutočné čiastky, toto moj nazor

Uživatelský avatar
StratoS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 92
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trutnov-Náchod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od StratoS » 20.06.2007 08:51

TripleJay píše:
Tak akoze sorry, ale za poslednych 5 rokov ten "mamlas" vystriedal asi 7 Mondei s 2.0 TDCi a dohromady nabehali viac ako 1.000.000 km
tak to srry ale tvuj kamos DENODENNE NEPRETRZITE 5 let KAZDY DEN vcetne sobot a nedeli najezdi vic jak 545 km !!!??? :lol: to zni dost usmnevne :)


Jinak u na v TU je cerpacka ONO uz byla parkrat v televizi da se rict ze je to prakticky nejlevnijesi benzina v CR nebo aspon byla.. jezdil sem tam se svoji ibizkou a musim rict ze ten rozdil v kvalite benzinu znat byl a nepocitil sem ho jenom ja..jelo to proste malinko hur ale nic tragickeho a jezdit se na to v poho dalo. A ve chvili kdy se na spouste benzinkach ve vetsine krajich blizila cena temer na 30 Kc a ja jezdil za 25 a nekdy i za 24,5 tak sem to vazne neresil... a videl sem to tam lejt i do poradnych bouraku typu BMW, Mercedes.. zadyn sunky

..diesel bych tam nikdy nevzal...respektive jednou sem to udelal asi 3L ted do focuse, protoze uz sem jel temer na vypary nejak sem to neodhad a uz nikdy vice
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White Obrázek

Uživatelský avatar
omik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od omik » 20.06.2007 09:09

chmelko píše:tak premýšlam, prečo sa to deje..myslím, že palivo je pre ludí tak neosobna vec, že vidia v podstate len tu pištol a cenu na stojane, ved niektorí ani nevedia, aku farbu má mat benzin, tak to beru za všade rovnakú hmotu, len samozrejme z inou cenou, potom si to vynásobia počtom litrov a libuju sa, kolko ušetrili...

ale tak je to zo všetkým, ludia maju tendenciu šetrit na všetkom čo nieje až tak vidiet a jazdí to (oleje, benzín, sviečky a pod) ale ak je niečo vidiet (kola, lak)sú ochotní dat neskutočné čiastky, toto moj nazor
na tom nieco bude...
pritom ked zaplatis o 3 Kc za liter viac, tak na nadrz je to tak 150Kc na najazd priblizne 800km, co je asi 18 halierov na kilometer. V porovnani s rizikom, ze ti pri nejakej nekvalitnej nafte odidu vstrekovace, je to zanedbatelne (aj pri najazdoch okolo 30t km rocne). Navyse vobec neuvazujem o tom, ze kvalitnejsia nafta sa prejavi na priaznivejsej spotrebe.

Neviem ako benzin, ale po uvazeni vsetkych vyhod a nevyhod sa podla mna jednoznacne do tdci motorov oplati brat len kvalitnu naftu.
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit 

Uživatelský avatar
vincent
Junior
Junior
Příspěvky: 466
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vincent » 20.06.2007 09:39

už 11let beru benzín jen u shellu a nechystám se na tom něco měnit.myslim,že velké společnosti si nedovolí nabízet nekvalitní paliva. a natankování v-poweru racing jede auto o poznání lépe. takže mám ověřeno,že to není jen reklamní trik :wink:
Naposledy upravil(a) vincent dne 20.06.2007 10:34, celkem upraveno 1 x.
1,6 16v zetec, hatchback, 98/99, tmavě modrá metalíza Obrázek

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 20.06.2007 10:16

omik píše:
chmelko píše:tak premýšlam, prečo sa to deje..myslím, že palivo je pre ludí tak neosobna vec, že vidia v podstate len tu pištol a cenu na stojane, ved niektorí ani nevedia, aku farbu má mat benzin, tak to beru za všade rovnakú hmotu, len samozrejme z inou cenou, potom si to vynásobia počtom litrov a libuju sa, kolko ušetrili...

ale tak je to zo všetkým, ludia maju tendenciu šetrit na všetkom čo nieje až tak vidiet a jazdí to (oleje, benzín, sviečky a pod) ale ak je niečo vidiet (kola, lak)sú ochotní dat neskutočné čiastky, toto moj nazor
na tom nieco bude...
pritom ked zaplatis o 3 Kc za liter viac, tak na nadrz je to tak 150Kc na najazd priblizne 800km, co je asi 18 halierov na kilometer. V porovnani s rizikom, ze ti pri nejakej nekvalitnej nafte odidu vstrekovace, je to zanedbatelne (aj pri najazdoch okolo 30t km rocne). Navyse vobec neuvazujem o tom, ze kvalitnejsia nafta sa prejavi na priaznivejsej spotrebe.

Neviem ako benzin, ale po uvazeni vsetkych vyhod a nevyhod sa podla mna jednoznacne do tdci motorov oplati brat len kvalitnu naftu.
A jak poznas kvalitní naftu? notabene když jí berou skoro všichni ze stejnýho zdroje? a když o tom víš kulový? Narazit na špatnou dodávku můžeš při velký smůle všude, ale když pominu nějaký vesnický týpky s barelama s cenou za 25Kč/l tak nevěřím, že někdo tu naftu od dodavatele záměrně poškozuje či ředí. Ale mně je fatk jedno, kdo co tankuje, já jen dával svou zkušenost...
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host