vibrace přední části
- 
				aschrofel
 - Nováček

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 11.01.2011 18:02
 
vibrace přední části
Ahoj, mám delší dobu trvající problémy s vibracemi auta, pořád nemůžu odhalit důvod a docela mě to už žere. Po pročtení diskusí a zkušeností ostatních nejsem o moc moudřejší.
POPIS PROBLÉMU:
- vibrace přední části auta včetně volantu, které se mění v závislosti na rychlosti auta, začínají cca od 80 km/h (když jedu na 5tku)
- v určitých rychlostech jsou vibrace znatelnější a jindy mizí, ale cca mezi 80-120 km/h jsou nejvíc patrné
- začínají často se záběrem motoru, ale po sundaní nohy z plynu stále pokračují
- někdy se třese jen přední náprava, ale v případě větších vibrací se přenáší i do volantu
- zacházení s plynem na to moc nemá vliv, dělá to stejně, když se pořádně na plyn šlápne, i když se jen hladí nebo jede s tempomatem
CO JSEM VYZKOUŠEL A NEZABRALO:
- výměna kol, pneumatik a vyvážení
- výměna obou poloos (i když byly už hodně jeté a došlo k jistému zlepšení)
- kontrola vstřikování (mám nedávno měněný vstřikovače a kontrolovaný čerpadlo), auto navíc jede dobře a relativně málo žere (na hory do Francie s rakví za 5,7...).
Nenapadá ještě někoho, co by s tím mohlo být a jaký by měl být případně postup?
Díky všem!
			
									
									POPIS PROBLÉMU:
- vibrace přední části auta včetně volantu, které se mění v závislosti na rychlosti auta, začínají cca od 80 km/h (když jedu na 5tku)
- v určitých rychlostech jsou vibrace znatelnější a jindy mizí, ale cca mezi 80-120 km/h jsou nejvíc patrné
- začínají často se záběrem motoru, ale po sundaní nohy z plynu stále pokračují
- někdy se třese jen přední náprava, ale v případě větších vibrací se přenáší i do volantu
- zacházení s plynem na to moc nemá vliv, dělá to stejně, když se pořádně na plyn šlápne, i když se jen hladí nebo jede s tempomatem
CO JSEM VYZKOUŠEL A NEZABRALO:
- výměna kol, pneumatik a vyvážení
- výměna obou poloos (i když byly už hodně jeté a došlo k jistému zlepšení)
- kontrola vstřikování (mám nedávno měněný vstřikovače a kontrolovaný čerpadlo), auto navíc jede dobře a relativně málo žere (na hory do Francie s rakví za 5,7...).
Nenapadá ještě někoho, co by s tím mohlo být a jaký by měl být případně postup?
Díky všem!
Ford Mondeo Mk. III, TDCi 85kw, combi, 2004, cca 225k
						- lucky.jack
 - Test driver

 - Příspěvky: 8462
 - Registrován: 12.03.2011 21:18
 - Bydliště: v Hradci Královým
 
Re: vibrace přední části
Kompletní pořádná kontrola podvozku. Čepy, horní uložení tlumičů, ložisek kol atd.
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- jimm
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1612
 - Registrován: 08.04.2011 14:12
 - Bydliště: Teplice
 
Re: vibrace přední části
Já měl špatný kul.čep,po výměně byl klid 
			
									
									ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz  r.v.2001   https://www.lpg.cz/main/
						- davemomo
 - Test driver

 - Příspěvky: 5672
 - Registrován: 03.01.2011 17:07
 - Bydliště: Karlovy Vary
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: vibrace přední části
geometrii si zkoušel?
			
									
									
						- 
				aschrofel
 - Nováček

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 11.01.2011 18:02
 
Re: vibrace přední části
Geometrii mi dělali při výměně kol. Zkusím to zase nechat prověřit, budu dávat letní gumy a zase je nechám zvážit.davemomo píše:geometrii si zkoušel?
Ford Mondeo Mk. III, TDCi 85kw, combi, 2004, cca 225k
						- 
				sikydjs
 - Nováček

 - Příspěvky: 32
 - Registrován: 20.05.2010 14:59
 
Opakované zvlnění kotoučů
Zdarec
Cca před měsícem a půl jsem dával komplet nový brzdy.
Kotouče ATM a destičky Brembo.Po ujetí cca 3000 km se kotouče zvlnily tak že při brždění to vybrovalo celým autem.Před tím sem měl stejnou sadu a absolutně bez problémů.
Koupil jsem kotouče nové jen na předek GTR a destičky TRW.Po ujetí cca 500km se mi zdá že při brždění z větší rychlosti se to začíná znova chvět.
Neví někdo kde by mohla být chyba.
			
									
									Cca před měsícem a půl jsem dával komplet nový brzdy.
Kotouče ATM a destičky Brembo.Po ujetí cca 3000 km se kotouče zvlnily tak že při brždění to vybrovalo celým autem.Před tím sem měl stejnou sadu a absolutně bez problémů.
Koupil jsem kotouče nové jen na předek GTR a destičky TRW.Po ujetí cca 500km se mi zdá že při brždění z větší rychlosti se to začíná znova chvět.
Neví někdo kde by mohla být chyba.
Ford S-Max 2.5T 2008
						- 
				buceek07
 - Test driver

 - Příspěvky: 10344
 - Registrován: 07.02.2010 11:46
 - Bydliště: Olšany u Prostějova
 
Re: Opakované zvlnění kotoučů
Pokud je dobře zajíždíš a pořád se to děje, tak bude vůle v nápravě, nějaké zavěšení, v čepu, nebo někde...
			
									
									Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
						Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....
- lucky.jack
 - Test driver

 - Příspěvky: 8462
 - Registrován: 12.03.2011 21:18
 - Bydliště: v Hradci Královým
 
Re: Opakované zvlnění kotoučů
Taky bych nechal zkontrolovat házivost náboje. Někdy stačí minimální odchylka a kotouče jdou do kopru. Řešili jsem to samý na s-maxu.
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- 
				prodotto
 - Nováček

 - Příspěvky: 2
 - Registrován: 25.08.2012 21:10
 
Re: Opakované zvlnění kotoučů
Mám ten stejný problém! Poradíte mi sevis kolem Brna/Slavkova/Vyškova, který se na to zodpovědně podívá? Nejlépe "neorigo" nadšence s vybavením.....!
edit lucky.jack http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 26#p889026
			
									
									
						edit lucky.jack http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 26#p889026
- lucky.jack
 - Test driver

 - Příspěvky: 8462
 - Registrován: 12.03.2011 21:18
 - Bydliště: v Hradci Královým
 
Re: Opakované zvlnění kotoučů
Poloosy a náboje byly kontrolovaný?
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- 
				sikydjs
 - Nováček

 - Příspěvky: 32
 - Registrován: 20.05.2010 14:59
 
Re: vibrace přední části
Takže,dal sem nový ramena,zkontroloval házivost nábojů(oba jsou v desetině) a veškerý zavěšení.
Výsledek byl takový že při brzdění z malých rychlostí cca padesát auto nedělalo nic.Při brždění z devadesátky chvění volantu.Styčilo povolit brzdu a znova sešlápnout a byl klid.
Dal sem tedy přetočený kotouče a auto bři brždění jede jak po kolejích ani náznak chvění...
Může mi někdo ze zasvěcených vysvětlit rozdíl mezi ramenama na ST220 a třeba na 2.0 tdci?
			
									
									Výsledek byl takový že při brzdění z malých rychlostí cca padesát auto nedělalo nic.Při brždění z devadesátky chvění volantu.Styčilo povolit brzdu a znova sešlápnout a byl klid.
Dal sem tedy přetočený kotouče a auto bři brždění jede jak po kolejích ani náznak chvění...
Může mi někdo ze zasvěcených vysvětlit rozdíl mezi ramenama na ST220 a třeba na 2.0 tdci?
Ford S-Max 2.5T 2008
						- winn
 - .

 - Příspěvky: 1535
 - Registrován: 20.05.2012 06:23
 - Bydliště: Usti n. L.
 
- djdekl
 - Test driver

 - Příspěvky: 4036
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: Praha 9
 - Kontaktovat uživatele:
 
- winn
 - .

 - Příspěvky: 1535
 - Registrován: 20.05.2012 06:23
 - Bydliště: Usti n. L.
 
Re: vibrace přední části
finis maj jinej a udajne ma st vetsi diru v tehlice ale je to nesmysl do svyho jsem dal rameno z 3.0 v6 coz by podle microcatu melo bejt jiny a neni, cepy maj vsechny stejnej finish
			
									
									BMW F80 M3 Competition
						- 
				krenda
 - Test driver

 - Příspěvky: 2668
 - Registrován: 25.12.2011 16:56
 - Bydliště: Novojičínsko
 
Re: vibrace přední části
Jestli nemá ST jiné silentbloky, mně tak jedině napadá... Nemyslím rozměr, ale spíš tvrdost materiálu  
			
									
									je: Ford S-Max, 09/2020, 7míst, 2.0 ecoblue, 140kW, 4x4
bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
						bylo: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

