Životnost motoru a jeho komponent
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Životnost motoru a jeho komponent
Zajimalo by me, kolik je focus schopen za svoji existenci ujet kilometru a kdy se na nem co pos....re, nejlepe z vlastni zkusenosti ???
Motor:
blok,ojnice,pisty,hlava
turbo
vstriky
vysokotlake cerpadlo
egr
hydrostely
vacky
zhaveni
dvouhmota
spojka
rozvody, kladky a remeny
vyfuk a jeho ulozeni
Podvozek:
servo pumpa
rizeni
ramena
tlumice,pruziny, ulozeni a silentbloky
ABS,ESP a podobny kokotiny
brzdy
loziska
Zbytek auta:
kastle a lakovane dily
spodek auta a dutiny
elektronika
Ani me moc nezajimajima teoreticka zivotnost jako spise co to vydrzi u nas pri beznem pouzivani, bezne kvalite paliva a na ceskym tankodromu.......
Motor:
blok,ojnice,pisty,hlava
turbo
vstriky
vysokotlake cerpadlo
egr
hydrostely
vacky
zhaveni
dvouhmota
spojka
rozvody, kladky a remeny
vyfuk a jeho ulozeni
Podvozek:
servo pumpa
rizeni
ramena
tlumice,pruziny, ulozeni a silentbloky
ABS,ESP a podobny kokotiny
brzdy
loziska
Zbytek auta:
kastle a lakovane dily
spodek auta a dutiny
elektronika
Ani me moc nezajimajima teoreticka zivotnost jako spise co to vydrzi u nas pri beznem pouzivani, bezne kvalite paliva a na ceskym tankodromu.......
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Motor:
blok,ojnice,pisty,hlava 123000km ojnice venku 1,6tdci
turbo 153000km 1,6tdci
vstriky 135000 ale dovoz italie takze skutecny nevim 1,8tdci
vysokotlake cerpadlo
egr 73000 1,6tdci
hydrostely
vacky
zhaveni 46000 2,2tdci
dvouhmota 230000 ale byl uz prodrenej a majitel na nej zvysoka sral 1,8tdci
spojka 67000 1,6i
rozvody, kladky a remeny 96000 potkany motor 1,8i
vyfuk a jeho ulozeni 76000 prorezly 1,6tdci
Podvozek:
servo pumpa kolem 100000 trubky serva 1,6i
rizeni
ramena 144000 1,6i
tlumice,pruziny, ulozeni a silentbloky zadni jednou v 46000 1,6i
ABS,ESP a podobny kokotiny modul 56000 1,6i
brzdy
loziska starline asi 4000km jinak nevim kolik ma PeS ale asi kolem 110t se menilo 1,6i
Zbytek auta:
kastle a lakovane dily
spodek auta a dutiny
elektronika
jsou v nemecku auta s 300000km ale nevim kolik stoji jejich udrzba a jestli se neprodavaji z duvodu neekonomickeho provozu , ty kilometry neberte jako smerodatne , jsou auta co jezdi na puvodni brzdy treba 120t a nekdo je meni po 50t
blok,ojnice,pisty,hlava 123000km ojnice venku 1,6tdci
turbo 153000km 1,6tdci
vstriky 135000 ale dovoz italie takze skutecny nevim 1,8tdci
vysokotlake cerpadlo
egr 73000 1,6tdci
hydrostely
vacky
zhaveni 46000 2,2tdci
dvouhmota 230000 ale byl uz prodrenej a majitel na nej zvysoka sral 1,8tdci
spojka 67000 1,6i
rozvody, kladky a remeny 96000 potkany motor 1,8i
vyfuk a jeho ulozeni 76000 prorezly 1,6tdci
Podvozek:
servo pumpa kolem 100000 trubky serva 1,6i
rizeni
ramena 144000 1,6i
tlumice,pruziny, ulozeni a silentbloky zadni jednou v 46000 1,6i
ABS,ESP a podobny kokotiny modul 56000 1,6i
brzdy
loziska starline asi 4000km jinak nevim kolik ma PeS ale asi kolem 110t se menilo 1,6i
Zbytek auta:
kastle a lakovane dily
spodek auta a dutiny
elektronika
jsou v nemecku auta s 300000km ale nevim kolik stoji jejich udrzba a jestli se neprodavaji z duvodu neekonomickeho provozu , ty kilometry neberte jako smerodatne , jsou auta co jezdi na puvodni brzdy treba 120t a nekdo je meni po 50t
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Tak to jsou hodne divoka cisla. O ktery motor a rocnik se presne se jedna, 1.6TDCi ?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Focus 2.0TDCI, kupovany na budiku s 80k km, v reale 137 tisic (ten, kto ho zmotaval to zbabral)
vsetky brzdove platnicky zanovne, neviem, kedy boli vymenene
turbo - 137 tisic (hned po kupe)
zadne klby stabilizatora 137 tisic (hned po kupe)
vstrekovace - cca 160 tisic
zvlnene predne kotuce - cca 170 tisic, neriesene
zadne kotuce prilis opotrebovane - cca 170 tisic, neriesene
naznak problemu s dvojhmotou 170 tisic, neriesene, auto slo z baraku
Focus 2.0i, kupovany s realnymi 91tisic km
60 tisic - vymena brzdovych dosticiek (auto jazdilo vyhradne v Bratislave a blizkom okoli)
60 tisic - vymena sviecok
inak nic, auto preslo testom tlmicov po 102 tisic km bez zavad

naplanovana vymena oleja a filtrov
vsetky brzdove platnicky zanovne, neviem, kedy boli vymenene
turbo - 137 tisic (hned po kupe)
zadne klby stabilizatora 137 tisic (hned po kupe)
vstrekovace - cca 160 tisic
zvlnene predne kotuce - cca 170 tisic, neriesene
zadne kotuce prilis opotrebovane - cca 170 tisic, neriesene
naznak problemu s dvojhmotou 170 tisic, neriesene, auto slo z baraku
Focus 2.0i, kupovany s realnymi 91tisic km
60 tisic - vymena brzdovych dosticiek (auto jazdilo vyhradne v Bratislave a blizkom okoli)
60 tisic - vymena sviecok
inak nic, auto preslo testom tlmicov po 102 tisic km bez zavad


naplanovana vymena oleja a filtrov
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19258
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost motoru a jeho komponent
je to za cca 5let zpet co se servisovalo a co si pamatuju , jsou to skoro vsechny motorizace . ted jsem je dopsal .kiblik píše:Tak to jsou hodne divoka cisla. O ktery motor a rocnik se presne se jedna, 1.6TDCi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01.10.2010 00:24
Životnost motoru a jeho komponent
Sice mám 1.6 benzín, ale za 2.5 roku a 93000 km neodešlo nic, krom opravy ťuknutého blatníku s nárazníkem se dělal jen běžný pravidelný servis.
Focus 1.6 74 kW, kombi, 2010, Frozen White
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Dalsi info, vyborne.....ale mohlo by se to tu trochu rozpumpovat 

KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Životnost motoru a jeho komponent
2.0 TDCi (2007), koupeno v 5/2011 se 43 500 km, aktuálně 97 700 km.
60 000 km - výměna světel na RZ (shnilé, 440 Kč)
62 000 km - výměna baterie (původní)
78 000 km - výměna čidla zpátečky (750 Kč)
94 000 km - výměna světel na RZ (shnilé, 440 Kč)
97 000 km - řeším korozi 5. dveří kolem RZ, v plánu výměna všech kotoučů (přední zvlněné)
60 000 km - výměna světel na RZ (shnilé, 440 Kč)
62 000 km - výměna baterie (původní)
78 000 km - výměna čidla zpátečky (750 Kč)
94 000 km - výměna světel na RZ (shnilé, 440 Kč)
97 000 km - řeším korozi 5. dveří kolem RZ, v plánu výměna všech kotoučů (přední zvlněné)
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Životnost motoru a jeho komponent
ja menil baterii az vcera - puvodni z roku 2007 60 Ah sice startovala, ale uz to nebylo ono. na tacho mam 143tis, ale o neco to stoceno bylo.
jednu lampicku nad SPz mam taky shnilou, ale stale sviti... Jde tomu nejak predchazet?
jednu lampicku nad SPz mam taky shnilou, ale stale sviti... Jde tomu nejak predchazet?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Sundáš lištu a pořádně to utěsníš
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Já už měl baterii totálně mrtvou - první tři roky auto jezdilo spíš kratší trasy a k tomu xenony, vyhřívané sedačky udělaly svoje.
Lištu sundej zavčasu, já to rok odkládal a teď budu lakovat páté dveře.
Lištu sundej zavčasu, já to rok odkládal a teď budu lakovat páté dveře.

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Životnost motoru a jeho komponent
lista se sundava zevnitr? Na eskortovi to tak bylo.
Jestli to tu uz nekdo popisoval, tak me prosim odkazte. Hned zkusim i hledaci stranku, i kdyz se mi zda hledaci engine slaby na takove obrovske forum.
Jestli to tu uz nekdo popisoval, tak me prosim odkazte. Hned zkusim i hledaci stranku, i kdyz se mi zda hledaci engine slaby na takove obrovske forum.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Jestli je to někde popsané nevím , ale jednoduše:
1) Vyšroubuješ dva torxy, které jsou v madlech v tapecu 5. dveří
2) S přiměřeným násilím vycvakneš tapec (neboj se zabrat)
3) Povolíš čtyři zevnitř čtyři matky (když nebudou zarezlé), které drží lištu a je venku
1) Vyšroubuješ dva torxy, které jsou v madlech v tapecu 5. dveří
2) S přiměřeným násilím vycvakneš tapec (neboj se zabrat)
3) Povolíš čtyři zevnitř čtyři matky (když nebudou zarezlé), které drží lištu a je venku
-
- Nováček
- Příspěvky: 96
- Registrován: 05.05.2011 20:27
- Bydliště: JM kraj
Re: Životnost motoru a jeho komponent
Auto jsem měl od nového: RV 2006, 1.6 TDCi, 66Kw.
90 000 - jeden vstřikovač (asi špatná nafta, v tu dobu jsem ,, truckařil ")
92 000 - přední brzdové destičky
93 000 - uhnilá světla SPZ, nové + utěsnění silikonem
95 000 - alternátor
123 000 - turbo KO
130 000 - 2. turbo KO, byl to repas, namontováno nové mitsubushi od té doby OK
135 000 - EGR ventil
138 000 - žhaviče
165 000 - akumulátor
168 000 - přetěsnění vstřikovačů, vstřikovače na testech, čištění ultrazvukem - všechny OK
173 000 - doplnění klimy
Při poctivých 174 000 prodáno pánovi v růžovém klobouku.........
90 000 - jeden vstřikovač (asi špatná nafta, v tu dobu jsem ,, truckařil ")
92 000 - přední brzdové destičky
93 000 - uhnilá světla SPZ, nové + utěsnění silikonem
95 000 - alternátor
123 000 - turbo KO
130 000 - 2. turbo KO, byl to repas, namontováno nové mitsubushi od té doby OK
135 000 - EGR ventil
138 000 - žhaviče
165 000 - akumulátor
168 000 - přetěsnění vstřikovačů, vstřikovače na testech, čištění ultrazvukem - všechny OK
173 000 - doplnění klimy
Při poctivých 174 000 prodáno pánovi v růžovém klobouku.........

Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Životnost motoru a jeho komponent
tak to me teda prekvapila zitvotnost snad vsech polozek, protoze alternator odesel "az" cca 140 tachometrovych, akumulator by jeste vydrzel, ale menil jsem preventivne 142000. Brzdy uz ale menil majitel prede mnou.
turbo sice houka, ale da se to vydrzet.
turbo sice houka, ale da se to vydrzet.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti