Životnost motoru a jeho komponent

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od kiblik » 07.05.2013 23:51

Zajimalo by me, kolik je focus schopen za svoji existenci ujet kilometru a kdy se na nem co pos....re, nejlepe z vlastni zkusenosti ???

Motor:
blok,ojnice,pisty,hlava
turbo
vstriky
vysokotlake cerpadlo
egr
hydrostely
vacky
zhaveni
dvouhmota
spojka
rozvody, kladky a remeny
vyfuk a jeho ulozeni

Podvozek:
servo pumpa
rizeni
ramena
tlumice,pruziny, ulozeni a silentbloky
ABS,ESP a podobny kokotiny
brzdy
loziska

Zbytek auta:
kastle a lakovane dily
spodek auta a dutiny
elektronika

Ani me moc nezajimajima teoreticka zivotnost jako spise co to vydrzi u nas pri beznem pouzivani, bezne kvalite paliva a na ceskym tankodromu.......
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od foki » 08.05.2013 20:02

Motor:
blok,ojnice,pisty,hlava 123000km ojnice venku 1,6tdci
turbo 153000km 1,6tdci
vstriky 135000 ale dovoz italie takze skutecny nevim 1,8tdci
vysokotlake cerpadlo
egr 73000 1,6tdci
hydrostely
vacky
zhaveni 46000 2,2tdci
dvouhmota 230000 ale byl uz prodrenej a majitel na nej zvysoka sral 1,8tdci
spojka 67000 1,6i
rozvody, kladky a remeny 96000 potkany motor 1,8i
vyfuk a jeho ulozeni 76000 prorezly 1,6tdci

Podvozek:
servo pumpa kolem 100000 trubky serva 1,6i
rizeni
ramena 144000 1,6i
tlumice,pruziny, ulozeni a silentbloky zadni jednou v 46000 1,6i
ABS,ESP a podobny kokotiny modul 56000 1,6i
brzdy
loziska starline asi 4000km jinak nevim kolik ma PeS ale asi kolem 110t se menilo 1,6i

Zbytek auta:
kastle a lakovane dily
spodek auta a dutiny
elektronika

jsou v nemecku auta s 300000km ale nevim kolik stoji jejich udrzba a jestli se neprodavaji z duvodu neekonomickeho provozu , ty kilometry neberte jako smerodatne , jsou auta co jezdi na puvodni brzdy treba 120t a nekdo je meni po 50t
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od kiblik » 09.05.2013 08:47

Tak to jsou hodne divoka cisla. O ktery motor a rocnik se presne se jedna, 1.6TDCi ?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od V12 » 09.05.2013 12:32

Focus 2.0TDCI, kupovany na budiku s 80k km, v reale 137 tisic (ten, kto ho zmotaval to zbabral)
vsetky brzdove platnicky zanovne, neviem, kedy boli vymenene
turbo - 137 tisic (hned po kupe)
zadne klby stabilizatora 137 tisic (hned po kupe)
vstrekovace - cca 160 tisic
zvlnene predne kotuce - cca 170 tisic, neriesene
zadne kotuce prilis opotrebovane - cca 170 tisic, neriesene
naznak problemu s dvojhmotou 170 tisic, neriesene, auto slo z baraku

Focus 2.0i, kupovany s realnymi 91tisic km
60 tisic - vymena brzdovych dosticiek (auto jazdilo vyhradne v Bratislave a blizkom okoli)
60 tisic - vymena sviecok
inak nic, auto preslo testom tlmicov po 102 tisic km bez zavad 8O

Obrázek

naplanovana vymena oleja a filtrov
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19258
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od foki » 09.05.2013 12:56

kiblik píše:Tak to jsou hodne divoka cisla. O ktery motor a rocnik se presne se jedna, 1.6TDCi ?
je to za cca 5let zpet co se servisovalo a co si pamatuju , jsou to skoro vsechny motorizace . ted jsem je dopsal .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Delphin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 68
Registrován: 01.10.2010 00:24

Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Delphin » 24.05.2013 09:11

Sice mám 1.6 benzín, ale za 2.5 roku a 93000 km neodešlo nic, krom opravy ťuknutého blatníku s nárazníkem se dělal jen běžný pravidelný servis.
Focus 1.6 74 kW, kombi, 2010, Frozen White

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od kiblik » 24.05.2013 09:57

Dalsi info, vyborne.....ale mohlo by se to tu trochu rozpumpovat :nazdravi:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Stanley_vy » 24.05.2013 11:33

2.0 TDCi (2007), koupeno v 5/2011 se 43 500 km, aktuálně 97 700 km.
60 000 km - výměna světel na RZ (shnilé, 440 Kč)
62 000 km - výměna baterie (původní)
78 000 km - výměna čidla zpátečky (750 Kč)
94 000 km - výměna světel na RZ (shnilé, 440 Kč)
97 000 km - řeším korozi 5. dveří kolem RZ, v plánu výměna všech kotoučů (přední zvlněné)

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 25.05.2013 11:16

ja menil baterii az vcera - puvodni z roku 2007 60 Ah sice startovala, ale uz to nebylo ono. na tacho mam 143tis, ale o neco to stoceno bylo.
jednu lampicku nad SPz mam taky shnilou, ale stale sviti... Jde tomu nejak predchazet?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od phofy » 25.05.2013 12:32

Sundáš lištu a pořádně to utěsníš

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Stanley_vy » 25.05.2013 14:01

Já už měl baterii totálně mrtvou - první tři roky auto jezdilo spíš kratší trasy a k tomu xenony, vyhřívané sedačky udělaly svoje.

Lištu sundej zavčasu, já to rok odkládal a teď budu lakovat páté dveře. :dih:

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 25.05.2013 20:45

lista se sundava zevnitr? Na eskortovi to tak bylo.

Jestli to tu uz nekdo popisoval, tak me prosim odkazte. Hned zkusim i hledaci stranku, i kdyz se mi zda hledaci engine slaby na takove obrovske forum.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Stanley_vy
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 5820
Registrován: 06.03.2011 23:29
Bydliště: Vyškov

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Stanley_vy » 25.05.2013 21:16

Jestli je to někde popsané nevím , ale jednoduše:

1) Vyšroubuješ dva torxy, které jsou v madlech v tapecu 5. dveří
2) S přiměřeným násilím vycvakneš tapec (neboj se zabrat)
3) Povolíš čtyři zevnitř čtyři matky (když nebudou zarezlé), které drží lištu a je venku

Fossa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 96
Registrován: 05.05.2011 20:27
Bydliště: JM kraj

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od Fossa » 26.05.2013 07:47

Auto jsem měl od nového: RV 2006, 1.6 TDCi, 66Kw.
90 000 - jeden vstřikovač (asi špatná nafta, v tu dobu jsem ,, truckařil ")
92 000 - přední brzdové destičky
93 000 - uhnilá světla SPZ, nové + utěsnění silikonem
95 000 - alternátor
123 000 - turbo KO
130 000 - 2. turbo KO, byl to repas, namontováno nové mitsubushi od té doby OK
135 000 - EGR ventil
138 000 - žhaviče
165 000 - akumulátor
168 000 - přetěsnění vstřikovačů, vstřikovače na testech, čištění ultrazvukem - všechny OK
173 000 - doplnění klimy
Při poctivých 174 000 prodáno pánovi v růžovém klobouku......... :palec_nahoru:
Je: Ford focus II combi, Duratec HE 2.0 + LPG Prins VSI, 107 kw, r.v. 2006, Black panther
Byl: Ford focus II hathback, Duratorq 1.6 TDCi, 66 kw, r.v.2006, Jeans blue

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Životnost motoru a jeho komponent

Příspěvek od vita_k » 26.05.2013 09:22

tak to me teda prekvapila zitvotnost snad vsech polozek, protoze alternator odesel "az" cca 140 tachometrovych, akumulator by jeste vydrzel, ale menil jsem preventivne 142000. Brzdy uz ale menil majitel prede mnou.

turbo sice houka, ale da se to vydrzet.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti