Problém ze startovaní za tepla
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.01.2013 18:47
- Bydliště: Vratimov
Problém ze startovaní za tepla
Zdravím Fokusáci, potřeboval vych poradit. Mám Ford Focus C-Max 1.8 TDCi 85 kW. Mám problé při startování za teplého motoru. Za studena chytá skoro hned na první škyt, ale za tepla šíleně dlouho točí motor než nastartuje. Kolikrát to vypadá, že je špatné čidlo bloku motoru, ale to je nové, vstřiky, čerpadlo a žhaviče taky, tak kde by mohl být ještě problém. MOc díky jsem zoufalý KKulin
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém ze startovaní za tepla
Čidlem bloku motoru myslíš čidlo teploty, nebo čidlo vačky?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Problém ze startovaní za tepla
Treba dat na diagnostiku a skontrolovat, ake hodnoty dava cidlo teploty hlavy valcov. Ak je vadne a dava nezmyselne nizku teplotu, RJ nastavi chore hodnoty startovacej davky paliva a predvstreku, nasledkom toho to nechce natocit. Dalej treba skontrolovat startovaci tlak nafty v raile, pre Siemens / Continental je minimum 125 barov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.01.2013 18:47
- Bydliště: Vratimov
Re: Problém ze startovaní za tepla
Zdarte chlapy, to čidlo je teplotní čidlo bloku motoru, jinak diagnostika nic neukazuje vše je podle ni OK.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.01.2013 18:47
- Bydliště: Vratimov
Re: Problém ze startovaní za tepla
Dvouhmota je v pořádku, byl jsem u několika servisáku, ale nikdo neví co by to mohlo být, někteří říkaj že to může ještě být čidlo tlaku a nebo startér ale to by se projevilo na diagnostice. Jsem zoufalý a nechce se mi smířit stím že budu startovat Maxe jako starou škocnu po 35 letech provozu
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9509
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém ze startovaní za tepla
Tak budeš muset čekat až vychladne
Zkoušel jsi přímo autorizovaný servis?


-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.01.2013 18:47
- Bydliště: Vratimov
Re: Problém ze startovaní za tepla
Autorizovaný servis zatím ne to je ta konečná verze, ale moc díky za radu přesně to jsem potřeboval slyšet 

- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Problém ze startovaní za tepla
Možná, že kdyby si navštívil originál servis s pořádnou diagnostikou hned, tak by si zjistil, že ne všechny diagnostiky umějí to co oficiální IDS... 

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.01.2013 18:47
- Bydliště: Vratimov
Re: Problém ze startovaní za tepla
Asi mi nic jiného nezbude, když všeci tvrdíte ,že origo na to přijde dám na Vás a zkusím to, ale kdyby Vás napadlo čím by to ještě mohlo být budu rád za info.
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém ze startovaní za tepla
co startovaci tlak na railu ?
kdo delal cerpadlo a striky ?
nastav si do profilu odkud jsi
kdo delal cerpadlo a striky ?
nastav si do profilu odkud jsi
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Registrován: 26.01.2013 18:47
- Bydliště: Vratimov
Re: Problém ze startovaní za tepla
čerpadlo a vstřiky jsou v cajku tak jako tlak v railu, vše odskoušené a na stolici a přeměřené, spravoval to mechanik co dělá ve fordu.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Problém ze startovaní za tepla
To, ze sa tlak paliva v raile na stolici javi OK nemusi znamenat, ze je to tak aj v aute. V prvom rade je potrebne skontrolovat konektor na cidla tlaku paliva v raile, obcas je poskodeny a cidlo do RJ posiela somariny.
Zohriat motor, napojit na diagnostiku a pri startovani monitorovat tlak paliva v raile a teplotu hlavy motora.
Zohriat motor, napojit na diagnostiku a pri startovani monitorovat tlak paliva v raile a teplotu hlavy motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Croog
- Nováček
- Příspěvky: 165
- Registrován: 27.12.2009 00:39
- Bydliště: Praha
Re: Problém ze startovaní za tepla
Lidi, začínám mít hotovej startér. Se starou baterkou už jsem párkrát nenastartoval. Po výměně zatím ok, ale už to začíná točit pomalu, tak abych někde neskončil. Navrhujete zkusit nějaký repas, příp. vyčištění, nebo to mám rovnou nechat vyměnit (kolik stojej startéry)? Dík
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti