Problém ze startovaní za tepla

Odpovědět
kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od kkulin » 10.02.2013 18:58

Zdravím Fokusáci, potřeboval vych poradit. Mám Ford Focus C-Max 1.8 TDCi 85 kW. Mám problé při startování za teplého motoru. Za studena chytá skoro hned na první škyt, ale za tepla šíleně dlouho točí motor než nastartuje. Kolikrát to vypadá, že je špatné čidlo bloku motoru, ale to je nové, vstřiky, čerpadlo a žhaviče taky, tak kde by mohl být ještě problém. MOc díky jsem zoufalý KKulin

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od phofy » 10.02.2013 19:34

Čidlem bloku motoru myslíš čidlo teploty, nebo čidlo vačky?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od V12 » 10.02.2013 20:02

Treba dat na diagnostiku a skontrolovat, ake hodnoty dava cidlo teploty hlavy valcov. Ak je vadne a dava nezmyselne nizku teplotu, RJ nastavi chore hodnoty startovacej davky paliva a predvstreku, nasledkom toho to nechce natocit. Dalej treba skontrolovat startovaci tlak nafty v raile, pre Siemens / Continental je minimum 125 barov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od kkulin » 21.02.2013 20:07

Zdarte chlapy, to čidlo je teplotní čidlo bloku motoru, jinak diagnostika nic neukazuje vše je podle ni OK.


kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od kkulin » 21.02.2013 20:21

Dvouhmota je v pořádku, byl jsem u několika servisáku, ale nikdo neví co by to mohlo být, někteří říkaj že to může ještě být čidlo tlaku a nebo startér ale to by se projevilo na diagnostice. Jsem zoufalý a nechce se mi smířit stím že budu startovat Maxe jako starou škocnu po 35 letech provozu

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od phofy » 21.02.2013 20:25

Tak budeš muset čekat až vychladne :D :mrgreen: Zkoušel jsi přímo autorizovaný servis?

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od kkulin » 21.02.2013 21:00

Autorizovaný servis zatím ne to je ta konečná verze, ale moc díky za radu přesně to jsem potřeboval slyšet :D

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od lucky.jack » 21.02.2013 21:17

Možná, že kdyby si navštívil originál servis s pořádnou diagnostikou hned, tak by si zjistil, že ne všechny diagnostiky umějí to co oficiální IDS... :wink:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od kkulin » 21.02.2013 21:26

Asi mi nic jiného nezbude, když všeci tvrdíte ,že origo na to přijde dám na Vás a zkusím to, ale kdyby Vás napadlo čím by to ještě mohlo být budu rád za info.

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19257
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od foki » 21.02.2013 23:39

co startovaci tlak na railu ?

kdo delal cerpadlo a striky ?

nastav si do profilu odkud jsi
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od kkulin » 22.02.2013 04:50

čerpadlo a vstřiky jsou v cajku tak jako tlak v railu, vše odskoušené a na stolici a přeměřené, spravoval to mechanik co dělá ve fordu.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od V12 » 22.02.2013 09:02

To, ze sa tlak paliva v raile na stolici javi OK nemusi znamenat, ze je to tak aj v aute. V prvom rade je potrebne skontrolovat konektor na cidla tlaku paliva v raile, obcas je poskodeny a cidlo do RJ posiela somariny.
Zohriat motor, napojit na diagnostiku a pri startovani monitorovat tlak paliva v raile a teplotu hlavy motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Croog
Nováček
Nováček
Příspěvky: 165
Registrován: 27.12.2009 00:39
Bydliště: Praha

Re: Problém ze startovaní za tepla

Příspěvek od Croog » 04.06.2013 10:17

Lidi, začínám mít hotovej startér. Se starou baterkou už jsem párkrát nenastartoval. Po výměně zatím ok, ale už to začíná točit pomalu, tak abych někde neskončil. Navrhujete zkusit nějaký repas, příp. vyčištění, nebo to mám rovnou nechat vyměnit (kolik stojej startéry)? Dík
Ford Focus Kombi Ghia 2006 2.0 TDCi, Black Panther

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti