ja som mal na jeden den doma b-max 1,0 74kw tusim kw.a musim povedat ze to zrychlovalo dobre v nizkych otackach lepsie ako ff2 1,6 ,len ten zvuk taky ako na htp fabii a treba trochu pridat plynu pri rozbiehany .urcite lepsia volba 1,0 125k ako 1,6 77kw
FFIII 1.0 ecoboost 125k
- stanikg
- Pokročilý

- Příspěvky: 591
- Registrován: 12.07.2010 08:35
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
pekne citanie
ja som mal na jeden den doma b-max 1,0 74kw tusim kw.a musim povedat ze to zrychlovalo dobre v nizkych otackach lepsie ako ff2 1,6 ,len ten zvuk taky ako na htp fabii a treba trochu pridat plynu pri rozbiehany .urcite lepsia volba 1,0 125k ako 1,6 77kw
ja som mal na jeden den doma b-max 1,0 74kw tusim kw.a musim povedat ze to zrychlovalo dobre v nizkych otackach lepsie ako ff2 1,6 ,len ten zvuk taky ako na htp fabii a treba trochu pridat plynu pri rozbiehany .urcite lepsia volba 1,0 125k ako 1,6 77kw
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13617
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ked to ma papierovo vyse 60% vykonu navyse, tak to musi byt citit 
Nove downsizovane preplnane benzinove motory od VW group sa z hladiska zivotnosti nejako neosvedcuju. Co mam info od mechanikov, tak turbo sa prvych 100t km nedozije az prilis casto. Pri relativne malom najazde uz zacinaju zrat olej. A ulozenie klukovky tiez byva vylagrovane na trojvalcoch.
Krucinal, mne sa nova Fiesta ST s 1.6 EcoBoostom tak paci
Nove downsizovane preplnane benzinove motory od VW group sa z hladiska zivotnosti nejako neosvedcuju. Co mam info od mechanikov, tak turbo sa prvych 100t km nedozije az prilis casto. Pri relativne malom najazde uz zacinaju zrat olej. A ulozenie klukovky tiez byva vylagrovane na trojvalcoch.
Krucinal, mne sa nova Fiesta ST s 1.6 EcoBoostom tak paci
- Nicco
- Zkušený

- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
"Ředitel vývoje motorů Mercedesu Roland Kemmler se nechal slyšet, že tříválec Ford 1.0 EcoBoost je "velmi zajímavý a působivý motor" a inženýři stuttgartské značky se proto sešli se svými protějšky od Fordu, aby se od nich něčemu přiučili."
http://www.auto.cz/mercedes-konzultoval ... rdem-74717
http://www.auto.cz/mercedes-konzultoval ... rdem-74717
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- pcjoe
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tak v pondělí 10.6.2013 si jdeme pro nového krasavce s 1.0 125k. Začnu sbírat dojmy a zkušenosti a předám je sem dál k diskuzi.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Uzij si to
Vyzvedavani funglovky je moooc prijemna zalezitost... Jinak jen tak pro info: pri prevzeti mi dali do auta zajizdeci olej na prvnich 10.000 km (normalni 5W-30ku) s tim, ze potom se tam da uz olej vyvinutej specialne pro maly turbomotory (trida 5W-20, ale cim presne je specialni, to netusim). Jsem zvedav, jak to bude u tebe...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Milinko
- Zkušený

- Příspěvky: 1699
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ty jo, já tu funkci overboost ještě ani nevyzkoušel 
Je to tedy jako u např. automt.převodovky - prudce pedál plynu až na podlahu a hotovo?
díka
Je to tedy jako u např. automt.převodovky - prudce pedál plynu až na podlahu a hotovo?
díka
- Anduril
- Test driver

- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Myslim, ze vyzkousel, ale ani o tom nevis 
Otacky musi byt v urcitem rozmezi (podle typu motoru) 1900-3.5/4k a pri prudke akceleraci bude turbo tlacit vice, nez normalne po dobu cca 15s. Potom to klesne na normalni hodnoty. Zalezi take na teplote (stlaceneho) vzduchu, pokud je vysoka, tak se overboost konat nebude.
Taky se mi zda, ze jsem nekde cetl neco o zarazene 3. a vyssi rychlosti, ale to si nejsem jisty.
Melo by to jit poznat treba na OBDII diagnostice .. muj pri overboostu tlaci cca 1.2 baru.
Otacky musi byt v urcitem rozmezi (podle typu motoru) 1900-3.5/4k a pri prudke akceleraci bude turbo tlacit vice, nez normalne po dobu cca 15s. Potom to klesne na normalni hodnoty. Zalezi take na teplote (stlaceneho) vzduchu, pokud je vysoka, tak se overboost konat nebude.
Taky se mi zda, ze jsem nekde cetl neco o zarazene 3. a vyssi rychlosti, ale to si nejsem jisty.
Melo by to jit poznat treba na OBDII diagnostice .. muj pri overboostu tlaci cca 1.2 baru.
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Overboost u 1.0 EB (a tusim, ze se to tyka i 1.6) funguje az 30 sekund. Nejsem si jistej, jestli musi jit plyn nutne uplne na podlahu, prijde mi, ze zabira proste ve chvili, kdy prudce akcelerujes (takze treba na 3/4 chodu pedalu). Urcite to neni od 3ky nahoru, minimalne na 2ku funguje taky. Jinak, jak pise Anduril, jsi ho urcite vyzkousel, jen o tom nevis 
Priklad z praxe: Dlouhy dalnicni stoupani, pocatecni rychlost cca. 140, ostrejsi akcelerace na 6ku: skutecne po zhruba pul minute jsem citil, ze vykon opada - vypnul se overboost a 30nm dolu je sakra znat:)
Priklad z praxe: Dlouhy dalnicni stoupani, pocatecni rychlost cca. 140, ostrejsi akcelerace na 6ku: skutecne po zhruba pul minute jsem citil, ze vykon opada - vypnul se overboost a 30nm dolu je sakra znat:)
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Z podobneho, ale presto jineho soudku: Nevite nekdo, kolik u 1.0 92 kW tlaci turbo? Nejak se mi to nedari dohledat...
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- pcjoe
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Tady v tom článku jsem našel 1,2 baru. P.C4R3W píše:Z podobneho, ale presto jineho soudku: Nevite nekdo, kolik u 1.0 92 kW tlaci turbo? Nejak se mi to nedari dohledat...
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- pcjoe
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Auto jsme včera po vydatném dešti vyzvedli v autosalonu. Bohužel nás hned na začátku potkala nešťastná věc, protože v servisu se jim podařilo auto odřít. Asi kolem toho někdo projel nešikovně vozíkem. Je to jenom zadní nárazník, ale bude to na opravu.
Přesto jsme si auto chtěli vzít a užili si předání. Dozvěděli jsme se spoustu informací o autě
. Udělali nějaké foto a hurá do světa silnic.
Auto umí věcí, že mi bude chvíli trvat si všechno nastavit a umět to používat. Na motor si musím trochu zvyknout, je pravda, že se musí opatrně s plynem, aby se příjemně rozjelo. Ale nevidím v tom žádný problém a ovládá se to příjemně.
Spotřeba je zatím ošklivá, ale časem se to určitě vylepší. Prozatím po 55 km spotřeba 8,3l.
Postupně přidám další zkušenosti. P.
Přesto jsme si auto chtěli vzít a užili si předání. Dozvěděli jsme se spoustu informací o autě
Auto umí věcí, že mi bude chvíli trvat si všechno nastavit a umět to používat. Na motor si musím trochu zvyknout, je pravda, že se musí opatrně s plynem, aby se příjemně rozjelo. Ale nevidím v tom žádný problém a ovládá se to příjemně.
Spotřeba je zatím ošklivá, ale časem se to určitě vylepší. Prozatím po 55 km spotřeba 8,3l.
Postupně přidám další zkušenosti. P.
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


- Miri
- Test driver

- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
pcjoe: tak to gratulace - poškrábání je nepříjemné, snat to brzy dají do pořádku.
Prosím jen o info - nepostřehnul jsem to nikde výše - to je výbava Titanium? + nějaké další "fičury"?
Prosím jen o info - nepostřehnul jsem to nikde výše - to je výbava Titanium? + nějaké další "fičury"?
- pcjoe
- Nováček

- Příspěvky: 70
- Registrován: 10.04.2013 21:43
- Bydliště: Praha 5
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Je to výbava Titanium + sada Viditelnost, sada Style a sada City. Barva je Lunar Sky.Miri píše:pcjoe: tak to gratulace - poškrábání je nepříjemné, snat to brzy dají do pořádku.
Prosím jen o info - nepostřehnul jsem to nikde výše - to je výbava Titanium? + nějaké další "fičury"?
Focus Combi MKIII Titanium, 1.0 ecoboost (125k)


-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Gratuluju!;-) Odrenyho narazniku je skoda, ale stanou se horsi veci... Kdyz je to jen plast a ne plech, cert to vem...
Co se sportreby tyce, jsem zvedav, kam se dostanes. Mam najeto 6000 km a zatim se drzi na 7.5-7.7 l /100 km. Pravdou ale je, ze jezdim jako prase a jak se zahreje motor, vubec ho nesetrim:) Pri testu klidny jizdy jsem se dostal na 5.8, ale malem jsem za tim usnul.
Co se sportreby tyce, jsem zvedav, kam se dostanes. Mam najeto 6000 km a zatim se drzi na 7.5-7.7 l /100 km. Pravdou ale je, ze jezdim jako prase a jak se zahreje motor, vubec ho nesetrim:) Pri testu klidny jizdy jsem se dostal na 5.8, ale malem jsem za tim usnul.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Miri
- Test driver

- Příspěvky: 2836
- Registrován: 11.03.2010 16:47
- Bydliště: PRAHA / Kladno
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
pcjoe: tak to je paráda, doufám, že se přijedeš pochlubit na nějaký pražský sraz - viz info zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 00#p902900 a že se budeme moci brzo kochat u Tvé galerie - možno založit pro FF3 kombajny zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewforum.php?f=246
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

