Kolísání otáček volnoběh
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Kolísání otáček volnoběh
Za jízdy jsem si všimnul, že když dám neutrál, tak mi lítá ručička otážek od 800 do 1000 otáček a nechtěla se ustálit. Dodám že mi běžela klima. To asi není normální ne?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Kolísání otáček volnoběh
řekl bych že není
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Kolísání otáček volnoběh
Vždy? Mě se to někdy stane, když vyřadím na neutrál při regeneraci. Po pár zakolísání se ustálí.
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběh
zkoušel jsem to během jízdy x-krát a vždy to udělalo.... snad jen když nebyla puštěná klimoška, tak to bylo slabší...
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Kolísání otáček volnoběh
A nebolo to pri dobrzďovaní pred križovatkou že?
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Kolísání otáček volnoběh
Taky mě to napadlo...ale nevím esli to není specialita naftových 1.6
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběh
ne, bylo to na rovině nebo z kopce... za cca 10 sec. se to ustálí na nějakých 900 ot při puštěné klimatizaci
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Kolísání otáček volnoběh
Když odbočím...trochu mi uniká smysl ježdění z kopce nebo po rovině na neutrál
Jestli myslíš, že ušetříš, tak neušetříš. Koukni se na aktuální spotřebu na PC v okamžiku jízdy z kopce na neutrál a při zařazený rychlosti...

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběh
samozřejmě že tak nejezdím, ale při řazení jsem si toho jevu všiml a pak jsem to holt zkoušel....
aktuální spotřebu nemám k dispozici...
aktuální spotřebu nemám k dispozici...
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Kolísání otáček volnoběh
l.j.: Není to pravda, když jedeš na trase, kterou znáš, tak na neutrál můžeš ušetřit. Nepřekonáváš odpor motoru a prostě dojedeš dál. Já jsem snížil spotřebu o 0,3l/100km při dojíždění do práce po tom, co jsem začal vyřazovat.
- Adow
- Člen klubu
- Příspěvky: 6810
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Re: Kolísání otáček volnoběh
Taky si myslím, že to někdy dokáže pošetřit spotřebu, ale vždycky mám takovej pocit, že to auto bez motoru tak nějak nemám úplně pod kontrolou... Ale zase je vyjímečně tichý 

Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: Kolísání otáček volnoběh
Já když jedu do práce, tak nahoře na Ostravské mám na tacho 120 km/h (u značky 100 km/h), vyřadím a dole u prvního semaforu mám lehce kolem 70 km/h. Kdybych nechal zařazeno, musím dávno stát na plynu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 181
- Registrován: 19.05.2010 12:17
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček volnoběh
trochu jsme odbočili od problému, čím je způsobeno kolísání otáček....
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 03.12.2012 16:08
Re: Kolísání otáček volnoběh
mě to trochu kolísá po výměně vzduchového filtru na KN a od dechového odlučovače par tipu lampa,ale pak se to ustálilo"ale nevím jestly jsi nědělal nějaký zákrok do moto"
- kiblik
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: Kolísání otáček volnoběh
Tohle se tu uz resilo, dokonce jsme se dopracovali ke smysluplnymu zaveru. Hledej v jinym prispevku. Pokud to neni vycvachtana dvouhmota a deje se to pri dobrzdovani, tak to ma udajne cosi spolecneho s podtlakem a chovanim RJ, je to z nemeckeho fora.
Naposledy upravil(a) kiblik dne 04.07.2013 22:22, celkem upraveno 1 x.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba

Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti