O 1.0 EB jsem samozřejmě uvažoval, pokud by byla zajímavá akce, proč ne. Mé ježdění není vyloženě město, ale spíš příměsto a delší trasy bez dálnic. Na těch najedu cca jen 1000 km ročně, čili auto s motorem a převody vyloženě na dálnici ani moc nepotřebuji
FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
-
nomerad
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.08.2013 21:21
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Pěknej přehled, na ten jsem ještě nenarazil. Jinde na německém focus-fóru píšou taky zhruba to, co si myslíme o dynamice i my.
O 1.0 EB jsem samozřejmě uvažoval, pokud by byla zajímavá akce, proč ne. Mé ježdění není vyloženě město, ale spíš příměsto a delší trasy bez dálnic. Na těch najedu cca jen 1000 km ročně, čili auto s motorem a převody vyloženě na dálnici ani moc nepotřebuji
O 1.0 EB jsem samozřejmě uvažoval, pokud by byla zajímavá akce, proč ne. Mé ježdění není vyloženě město, ale spíš příměsto a delší trasy bez dálnic. Na těch najedu cca jen 1000 km ročně, čili auto s motorem a převody vyloženě na dálnici ani moc nepotřebuji
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
No, pokud neskaces vylozene jen po meste, tak by 1.0 74kW byl asi uplne idealni (pokud bys to mel na popojizdeni, tak atmosfericka 1.6ka to bude snaset lip nez turboprcek). Kroutak je vyssi a je k dispozici v rozsahu od 1500 - 4000 rpm, neztrati se ani na dalnici a predjizdet se s tim bude urcite taky lip:) Zkousel jsem ho v B-MAXu, kterej se hmotnosti Focusu temer vyrovna (rozdil 30kg) a nebylo to spatny.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Tak jak to dopadlo? Poridils? 
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
-
nomerad
- Nováček

- Příspěvky: 6
- Registrován: 02.08.2013 21:21
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Zatím ne, ale už vím, že to bude on. Při mém stylu jízdy mě výkonová specifikace a pružnost toho silnějšího duratecu 77 kW v poměru k 20 tis. příplatku příliš nenadchla a do těch dražších motorů se zatím pouštět nebudu. Do teď jsem byl škodovák a toto bude můj první Ford - vlastně "na zkoušku", hlavně co se týče kvality zpracování, úrovně poprodejních služeb atd. Pokud budu spokojen, tak příště není problém investovat víc. V tomto okamžiku bych nerad investoval do značky, se kterou bych třeba měl být nespokojen. No, čekám, jestli teď na zimu nebude nějaká zajímavá nabídka. Ale až ho budu mít, určitě poreferuju.
-
C4R3W
- Pokročilý

- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII, 1.6 Duratec Ti-VCT 63kW/85hp
Ok, jsem na to zvedavej 
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

