

Doufam ze nekdo driv koupi nektery z klicovych komponent abych mohl klidne spat. Dalsi stavba co by sla provest je kombi mk1 RS

r0mik píše:po praci si zajdu vyfotit VINko kombi boudy a zkusim to teda, co mi odepisou na to ze bych mozna i rad udelal z 1.6 tdci 80kW trosku sviznejsi vozidlo s 2.5T 166kW![]()
![]()
Doufam ze nekdo driv koupi nektery z klicovych komponent abych mohl klidne spat. Dalsi stavba co by sla provest je kombi mk1 RSKsakru, kdo ma furt financovat sve ujete napady, kdybych radsi fetoval a remcal denne v hospode nad pivem
Jo, v Polsku jde úplně všecko.ZaQik píše:prehlas auto do polska a zkus prestavbu tam
Mou první zkušeností která byla poněkud extrémní byl polský řidič mkd nově příchozí do firmy, ve které jsem toho času právě působil. Majitel, (shodou okolností první a současně poslední člověk, tedy aspoń prozatím, kterému jsem říkal "šéfe" prostě proto že kvalit šéfa dosahoval) nám předhazoval nehospodárný provoz vozidel, nedostatečné využívání denní doby řízení a podobné záležitosti, a že nám tedy ukáže jak to dělají lépe u sousedů v PL . Dotyčnému dal na první točku po DE,FR,PL tříměsíční FH 12. Dotyčný se ohlásil z DE, FR, opět DE, a pak nic. Cestu která byla najetá protáhl o čtyři dny, a cestou z těšína už volal šéfovi, že přijede na dvůr večer, a že prý chce vyplatit, a pospíchá dom, že v PL se auto rozbilo, a po víkendu vše vysvětlí a ukáže. Šéf nic netuše provedl výplatu, a naivně si nezkontroloval vozidlo po dotyčném řidiči. teda zkontroloval, ale až ráno.ZaQik píše:jen se podel ... at vime, kudy (a proc) nejit
Kdyz jde dat do Esca 2,0 tak proc "troskarit" z 1,6 EB?Nonid píše:Taky bych se rad priucilMym morkym snem je dostat do mk1 aspon 1.6 EB
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host