hlavne pri dovazanych a bazarovych autach... sa nie je comu cudovat ze diely ktore vydrzia 250 tis. odchadzaju zrazu pri 120 ???
Som ďaľšou obeťou common railu?
- madbugie
- Zkušený

- Příspěvky: 1637
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SK - Trnava
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
a zabudol si v neposlednom rade ze to auto moze mat namiesto poctivych 145 000 km kludne aj "poctivejsich" 245 000
bohuzial nie je to smiesne ale je to tvrda realita... a ako niekto pisal neznalost neospravedlnuje...
hlavne pri dovazanych a bazarovych autach... sa nie je comu cudovat ze diely ktore vydrzia 250 tis. odchadzaju zrazu pri 120 ???
hlavne pri dovazanych a bazarovych autach... sa nie je comu cudovat ze diely ktore vydrzia 250 tis. odchadzaju zrazu pri 120 ???
------ ===== < as mad as possible > ===== ------
modrá je dobrá ale iba ako farba auta
+ 100 fordích koníkov


modrá je dobrá ale iba ako farba auta

- nitram9
- Nováček

- Příspěvky: 71
- Registrován: 10.06.2008 09:32
- Bydliště: Vysočina
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Tak jasně, je to jenom stroj a ten se může pokazit kdykoli, jen mám s toho takový pocit,
že když mám naftu, tak mám skoro jistě od cca 150tis/km čekat nějaký problém a investice v
desítkách tis.Kč.Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému
že když mám naftu, tak mám skoro jistě od cca 150tis/km čekat nějaký problém a investice v
desítkách tis.Kč.Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému
Focus Kombi II 1.8 TDCi 85kw ,Trend 10/2005
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
ano, aj to sa moze teoreticky statnitram9 píše:Jen jsem chtěl říct, že stejně tak se může stát, že najedu 500tis/km bez nějakého problému
- alexino
- Zkušený

- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu.....
. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí.... 
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue


Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113

Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
-
berkym
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.05.2009 14:29
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
samozrejme že rátam s nákladmi na servis, ale nie vo výške takmer trhovej ceny vozidla. a nech rátam akokolvek, pri ročnom prebehu cca 50t. km, a spotrebe priem. 5,8/100km( o liter menej ako 1,6 benz) po troch rokoch okrem bežného servisu zatiahnut výmenu vstrekov, turba a dvojhmotaku za 4-5 000€ prestávam veriť v moderné diesle.foki píše:taky nechapu kdyz si nekdo koupi najezd 150-200t km a nepocita s naklady na servis a castejsi opravy . tak si nekoupim s tolika km nebo koupim benzin . na co je nafta kdyz se do ni furt serou penize ( uz mlcim mam doma dva kousky ale ani jeden neni na prodejberkym píše:Zvo sne vidím svoju rodinu, ako sa najbližšie dva roky namiesto obeda chodí pásť na blízke pole...![]()
)
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km
- Palec4
- Test driver

- Příspěvky: 2057
- Registrován: 03.05.2008 23:20
- Bydliště: Svk-Sereď
- Kontaktovat uživatele:
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
alexino píše:teoreticky se muze stat ze ted u nas na parkovisti ceka na me Pamela Anderson, takze nevim co tady jeste delam a proc neuhanim domu.....![]()
![]()
. Ja sem ale prakticky člověk - kašlu na ni, stejně se mě nelibí....
fuuuuuuuuuuuuuje ty voe ved je uz stara jak praha
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov)
a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov)
a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
no a tu mas dalsi krasny priklad. po 3 rokoch repas turba + teraz caka dalsia vymena turba (lebo ten repas asi nevydrzal)

-
berkym
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.05.2009 14:29
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
killerhammer píše:ja napr. dizle nejazdim presne kvoli tomuto![]()
na benzine samozrejme stracas lenze to tiez zalezi od stylu jazdy, lebo napr. kupis si 1.6 74 kW, tam sa ti nema co pokazit, a na nom sa tiez da jazdit za 6.5-7l / 100km. budes mat rozdiel max 2l na 100 km a to je prosim pekne dneska menej ako 2 eur![]()
tak si teraz zrataj, aky by si musel mat na tom benzine najazd aby si preplatil na benzine viacej ako zaplatis za opravu toho dizla. 2000 eur za opravu / 2 eur za rozdiel v spotrebe = 1000 x 100 km = 100 000 km![]()
tak po 100 000 km zacnes na benzine prerabat, to je po 3 rokoch pri najazde 30 000 km rocne
ja vtedy napr. uz menim auto![]()
a to su len cisla z hlavy, ludom to vychadza aj ovela lepsie napr. 150-200t km (ked beru do uvahy male benziny napr 1.2 alebo 1.4 motory, ak im to staci, kde spotreba je v pohode pod 6 litrov)
a povedzme si to uprimne aj na 85kW dizel ked budem slapat ako blazon aby to poriadne islo, tak za 5.5 nebudem jazdit
úplne s tebou súhlasím. len skoda, že som to neprepočítaval pred kúpou. vlastne prepočítaval, ale nie s likvidačnými cenami...
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km
- SilverGhost
- Junior

- Příspěvky: 269
- Registrován: 09.01.2009 14:34
- Bydliště: Upper Silesia
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Správně, pochopil jsiberkym píše:... prestávam veriť v moderné diesle.
Okomentoval bych spíše některé uvedené výroky a můžete se pro změnu strefovat do mně, jestli chcete
a) Som ďaľšou obeťou common railu? Já myslím, že správně píšeš, že jsi obětí common railu, nikoli tedy Fordu. Podle mně podobnými problémy trpí minimálně ti výrobci, co používají díly od stejných dodavatelů, jako Ford.
b) "Za to může nekvalitní nafta". Sorry, ale zatím mě nikdo nepřesvědčil, že tomu tak skutečně je. Podle mně je to dobrá záminka zastoupení automobilky neopravit auto v záruce. Pokud např. kolega tankoval trvale OMV, považuji to za normální pumpu. To palivo mají zřejmě stejné i v Rakousku, ne? A vstřiky odešly při +-120kkm.
c) "diesel vydrží aj 500 tis. v pohode" To totiž platilo kdysi
"... najedu 500tis/km bez nějakého problému" Tak to je ta Pamela výrazně pravděpodobnější
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
s tymi novymi turbo benzinmi suhlasim
su uz rovnako zlozite ako spickove diesle
uvidime kolko budu stat pripadne opravy
uvidime kolko budu stat pripadne opravy
- tempest
- Nováček

- Příspěvky: 28
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
berkym, sú to vstreky, mal som rovnaké problémy. Diagnostika (klasická) ich neodhalí, musia sa vybrať a premerať na testovacom zariadení. Podľa servisov je ich životnosť (Delphi) cca 150.000 km, takže pri nábehu tvojho auta je to asi na výmenu/repas. Problém je, že pri studenom naštartovanom motore vstrekovač nerozprašuje naftu, ale ju "leje" a nedokáže ju odpáliť. Tým pádom máš pocit, že auto ide na menej valcov.
Ford Focus Combi 1,8 TDCi Ghia, 85 kW, r.v. 2003
-
berkym
- Nováček

- Příspěvky: 27
- Registrován: 15.05.2009 14:29
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Včera som bol na diagnostike (auto koiš- tn) a ževraj je to dvojhmoták.palivová sústava je ok, žhaviče tiež.cena orig. dielov 1500 + robota, náhrada 930 + robota (zotrvačník+komplet spojka)
poraďte, mám to nechať vo forde na servis, alebo hladat alternatívu v neznačkovom servise?
Ďik.
poraďte, mám to nechať vo forde na servis, alebo hladat alternatívu v neznačkovom servise?
Ďik.
Ford focus turnier, 2003, TDCi 74kw, 170 000km
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
co ti k tomu povedat ? 
- Anndy
- Test driver

- Příspěvky: 4963
- Registrován: 10.08.2008 22:07
- Bydliště: Bratislava
Re: Som ďaľšou obeťou common railu?
Hlavne pozeraj na kvalitu prace, nech to zase nemusis o rok znova riesit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti








