No palivovej filtr byl měněný zhruba před 15 - 20 tis. km, takže tím by to snad být nemělo??? S autem jezdím normálně, ale občas mu i naložím. Naposledy v Brně mi auto začlo poškubávat zhruba při 110 km/ hod na 5 sekund, potom 10 km klid, dojel jsem k pumpe, 20 minut to stálo a už jsem nenastartoval. Druhý den ráno v servisu Ford auto bez problémů nastartovali... v rozmezí 3 dnů najezdili 140 km a závada se neprojevila, potom jsem s tím jel do Prahy (dálniční tempo), v pohodě, druhý den v servisu v Praze se jim ta závada znovu projevila (ale to už se opakuju).foki píše:jj datalogger je test beziciho motoru ale tam to ukazuje hodnoty + jde tam nastavit kdyz se v registru chyb objevi chyba tak ti to napise ze tam je ale v dataloggeru se popis chyby nezobrazi . to jsem zvedav co to je . jeste me napada co palivovej filtr ? kdy byl menenej ? kdysi jsem delal auto kdyz se mu nalozilo tak chciplo , hned slo natocit a pokud se pridavalo s rozumem tak to bezelo ale jak se nalozilo tak zase chciplo a psalo to malej tlak na CR .
1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 19.07.2010 16:14
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Skus vymenit ten filter. 20k km s nasou nie prave cistou naftou mu da poriadne zabrat. Dost vela problemov s vynechavanim motora ma na svedomi prave on. Potom napojit na diagnostiku, dat logovat tlak paliva v raile, otacky motora a polohu plynu, z toho sa potom da kadeco usudit. Na plny plyn pod plnou zatazou a otackami nad 3000 by CR cerpadlo malo tlacit 1600 barov. Ak je to menej, treba patrat po pricine, mozu byt 3 - vybehane cerpadlo, alebo vadne vstrekovace, ktore maju tak velke prepady, ze sa tlak v raile uvolnuje prave do prepadu, tretia a najlacnejsia pricina je pripchaty filter.
Upchaty filter by podla mna sposoboval problem aj pri postupnej akceleracii. Ak sa mylim, opravte ma.
Upchaty filter by podla mna sposoboval problem aj pri postupnej akceleracii. Ak sa mylim, opravte ma.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Kolega s C5 a 1,6 HDi, co je vlastne identicky motor mal podobne prejavy. Auto chciplo.. zhanal nove vstrekovace.. skusal s nimi.. to iste... repasol turbo.. cistil egr.. a nakoniec zistil ze tam mal este povodny palivovy filter.. zasrany a polorozpadnuty..
Robil mu to nejaky garazmajster a vycistil mu celu palivovu sustavu... odvtedy mu auto slape bez problemov.
Robil mu to nejaky garazmajster a vycistil mu celu palivovu sustavu... odvtedy mu auto slape bez problemov.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 19.07.2010 16:14
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Právě jsem domluvil s tím servisákem. Moje původní vysokotlaký čerpadlo rozebrali a zjistili, že mělo přidřený podávací čerpadlo. Dali tam jiné, s kterým najezdili 1000 km naprosto bez problémů (já jsem však od posledního problému najel také 1200 km bez jakýkoli problémů). A teď jim ke všemu diagnostika vyhodila chybu EGR ventilu.
Takže to vypadá na to přidřený podávací čerpadlo (musí se prý vyměnit komplet vysokotlaký čerpadlo a dát nový palivový filtr) a budou měnit i EGR
.
Bojím se, abych někde nezůstal zase stát u krajnice. Aspoň je s nima domluva, že kdyby se to stalo, peníze mi vrátí.
Takže to vypadá na to přidřený podávací čerpadlo (musí se prý vyměnit komplet vysokotlaký čerpadlo a dát nový palivový filtr) a budou měnit i EGR

Bojím se, abych někde nezůstal zase stát u krajnice. Aspoň je s nima domluva, že kdyby se to stalo, peníze mi vrátí.
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Mne sa to moc nezdá. Podávacie čerpadlo sú v podstate 2 ozubené kolieka točiace sa proti sebe a poháňané napevno. Keby boli pridreté podľa mňa by sa to prejavovalo nejak trvale a nie náhodným chcípnutím motora počas cesty.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 19.07.2010 16:14
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Tak dnes jsem si užíval svého "opraveného" auta zhruba 15 km. Opět ta samá závada
, přitom vyměněno vysokotalké čerpadlo (repas), palivové čerpadlo a je nový EGR. Vstřiky byly kontrolovány před měsícem. Servisák si auto odvezl zpět do dílny a bude pátrat dál. Diagnostika mu nic neukazuje.
Obávám se, jestli to nemůže být tím DPF, co jsem si nechal kuchat a přehrát SW (závada se začala objevovat zhruba po ujetí 600 km od vykuchání), fórum ohledně kuchání DPF jsem přečetl, ale nikdo tuto závadu neměl
. Zatím jsem v tom zhruba za 40 tis. a auto nejede (resp.jede, kdy se mu zachce) 

Obávám se, jestli to nemůže být tím DPF, co jsem si nechal kuchat a přehrát SW (závada se začala objevovat zhruba po ujetí 600 km od vykuchání), fórum ohledně kuchání DPF jsem přečetl, ale nikdo tuto závadu neměl


- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Skus vymenit snimac polohy vacky a klukovky.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
MichalBa píše:Tak dnes jsem si užíval svého "opraveného" auta zhruba 15 km. Opět ta samá závada, přitom vyměněno vysokotalké čerpadlo (repas), palivové čerpadlo a je nový EGR. Vstřiky byly kontrolovány před měsícem. Servisák si auto odvezl zpět do dílny a bude pátrat dál. Diagnostika mu nic neukazuje.
Obávám se, jestli to nemůže být tím DPF, co jsem si nechal kuchat a přehrát SW (závada se začala objevovat zhruba po ujetí 600 km od vykuchání), fórum ohledně kuchání DPF jsem přečetl, ale nikdo tuto závadu neměl. Zatím jsem v tom zhruba za 40 tis. a auto nejede (resp.jede, kdy se mu zachce)
jak to rikal V12 ? DVD ------- Dost Vyjebany Diesel ?

Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
foki :
Omyl, moj vyrok je PJD
Toto musel napisat iny priatel dieslov.
Omyl, moj vyrok je PJD

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
štartér ti točí, keď to chcípne?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 33
- Registrován: 19.07.2010 16:14
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Točí, vše bez problémů, palubni pocitac i diagnostika nic neukazuje (resp. pri prvnim chcipnuti mu to ukazalo maly tlak v palivove soustave, ale pri dalsim chcipnuti byla diagnostika bez zavad). V pátek to během zpátečný cesty do servisu (zhruba 15 km) chcíplo asi 3xbufer píše:štartér ti točí, keď to chcípne?

- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Ten nizky tlak v palivovej sustave moze znamenat vadne vysokotlakove cerpadlo, alebo niektory zo vstrekovacov. Taktiez to este moze byt rozpadnuty ci poskodeny konektor senzoru tlaku paliva v raile. Po tomto by som siel ako po prvom, uz sa to tu rozoberalo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Ja by som to tipol na nespoľahlivý kontakt alebo náhodný skrat na kostru niekte v obvodoch riadiacej elektroniky motora. To môže byť v kabeláži, konektoroch, v niektorom čidle, akčnom člene ale aj v samotnom PCM. Pokiaľ to nie je schopná detekovať diagnostika, v rovine komerčného vzťahu servis-zákazník sa mi to zdá neriešiteľné.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8459
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Jj je pravda, že závada se špatným kontaktem na čerpadle nebo čidle na railu už se tady řešila, takže by to bylo na snadě.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19.03.2012 21:20
Re: 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2007, chcípnutí motoru za jízdy
Ahoj, potřeoval bych radu. Začal jsem mít problem se svým focusem 1,6 TDCi 80 kW r v.: 2008. Při jizdě do 130km je vše v pořádku ale jakmile zvyšim 140 a výš auto začne někdy škubat.A jak se ho zbavit? nejrychlejší je zastavit,zhasnout motor a znova ho nastartovat. Nevite někdo čím by to mohlo být?
Ještě jsem se chtěl zeptat jaký máte zkušenosti s adetivama?
Dík Míra
Ještě jsem se chtěl zeptat jaký máte zkušenosti s adetivama?
Dík Míra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti