2.0 TDCi 100kW
- Coroner
- Nováček
- Příspěvky: 132
- Registrován: 28.02.2008 08:43
- Bydliště: Praha - jižní čechy a zpět
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
Nemyslím si, že je to čistě moje chyba, nejsem automechanik a jako lajk když se na to ve Fordu zeptám a řeknou mi, že je tam řetěz a pak ještě dalších 2 automechaniků, tak proč bych měl ještě brouzdat na fóru? To pak nemusím věřit nikomu a všechno si budu hledat tady a nedej bože až se tu někdo splete, tak ho pak můžu popotahovat za blbou radu a aby mi to zaplatil, nebo opravil? Tady toho je sice napsanýho taky dost, ale na rovinu, třeba můj dvouklapkovej motor, jsem tu v reálu ještě v republice na vlastní oči neviděl a přitom je základ G6DB. Ale to je jedno, teď si to musím opravit za svoje a je to.
Konstrukční zákon:
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
Uřízněte to raději větší, a pak to tam namlaťte.
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: 2.0 TDCi 100kW
Když jsem laik, tak se neptám na řetězy nebo řemeny, jelikož mi to může být jedno. Zeptám se na interval výměny (on je tam totiž řetěz i řemen) a to by ti ve Fordu řekli přesně.
Nicméně některý tyhle motory měly interval i 240tis jestli se nepletu. No pokud jsi ho kupoval ojetej a nevyměnil tak
Nicméně některý tyhle motory měly interval i 240tis jestli se nepletu. No pokud jsi ho kupoval ojetej a nevyměnil tak

FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Trochu sa toho nestastnika zastanem. Sused sa vo Forde pytal na interval rozvodov svojho 1.6 TDCI 66kW. Zadreli ze 240k km. Akosi sa mi tomu nechcelo verit, tak som to hladal v ETISe a zistil, ze vo Forde pred vedia - je to 200k. V kazdom pripade vymeit pri 160k. Clovek moze spokojnejsie spat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: 2.0 TDCi 100kW
Tohle ti podle VIN musí v autorizáku říct i uklízečka. Jinak je potřeba jim dát pár facek.
Ale i kdyby měl už ten "sníženej" na 200tis, tak při dobrým zacházení a poctivým nájezdu to 220 musí vydržet.
Ale i kdyby měl už ten "sníženej" na 200tis, tak při dobrým zacházení a poctivým nájezdu to 220 musí vydržet.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Naco drazdit hada bosou nohou 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: 2.0 TDCi 100kW
No jistě. Tím narážím na to, že minimálně jedna z těch podmínek asi nebyla splněna.
Já dělám rozvody příští týden. 160 000 km sice ověřených, ale přeci jen ho nemám od novoty tak pro sicher.
To ale kolegovi moc nepomůže. Nevyměnil je ne že by nechtěl, ale nechal se ukecat "odborníkama"
Já dělám rozvody příští týden. 160 000 km sice ověřených, ale přeci jen ho nemám od novoty tak pro sicher.
To ale kolegovi moc nepomůže. Nevyměnil je ne že by nechtěl, ale nechal se ukecat "odborníkama"
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Presne tak. Kdesi som vycital, ze pre pokojny spanok sa vrelo odporuca menit remen pri 80% zivotnosti. Po kupe auta s co len trochu pochybnou servisnou historiou je takmer zakon rozvod vymenit ihned.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 2.0 TDCi 100kW
Vůbec to tam nedávej.Stanley_vy píše:Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 2.0 TDCi 100kW
To je pěkný a ty víš na co to auto jezdiloV12 píše:Hmm, ked to ma naozaj tych 175k, nieco prehnite je u Siemens/Conti. Podla viacerych materialov by prave toto mali byt najkvalitnejsie vstrekovace...


byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 2.0 TDCi 100kW
doporučuju těm pánům pověsit živnost na hřebík,tyhle motory měli řemen na rozvodu i v minulém stoletíJardak píše:Čistě tvoje chyba,nasr.nej můžeš bejt leda tak na sebe.Na foru jsi dost dlouho aby jsi obětoval 5 minut a něco si přečet.Coroner píše: tak jsem jezdil a teď ve 223tkm se auto zastavilo, naštěstí při rozjezdu a hleďme je tam řemen. Takže jsem nasranej na všechny kolem, ale platit budu já.
Třeba tady http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... i&start=30

byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2.0 TDCi 100kW
Už jsem tu myšlenku opustil, ale máš pro svoje tvrzení nějakou konkrétní zkušenost nebo argument?tomason píše:Vůbec to tam nedávej.Stanley_vy píše:Zkoušeli jste někdo dopřát motoru sportovní filter? Třeba K&N? Je to na motoru poznat? Díky.
- Jardak
- Test driver
- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: 2.0 TDCi 100kW
Větší propustnost nečistot,turbo půjde dřív do kytek.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- Stanley_vy
- Člen klubu
- Příspěvky: 5820
- Registrován: 06.03.2011 23:29
- Bydliště: Vyškov
Re: 2.0 TDCi 100kW
Ok, díky, to zní rozumně a pravděpodobně. Já bych teda očekával vyšší propustnost, ale i lepší kvalitu samotného filtru a odpovídající čistotu vzduchu. 

- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: 2.0 TDCi 100kW
Přesně ,jak píše Jardak a když to říká i člověk který čipuje auta od roku 94 tak to bude pravda.
Doporučujete použití tzv. sportovního vzduchového filtru?
Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.
Doporučujete použití tzv. sportovního vzduchového filtru?
Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2.0 TDCi 100kW
Ked sa ide niekto stazovat na mizernu zivotnost vstrekovacov, predpokladam, ze do toho necural a daval kvalitnu naftu. Inak sa moze stazovat akurat tak na lamparni.tomason píše: To je pěkný a ty víš na co to auto jezdiloNaftobenzín LTO či
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host