Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Odpovědět
Uživatelský avatar
Boban
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8641
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Havl. Brod (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od Boban » 18.02.2010 09:53

Přesně tak sání je stejný :idea: :!: :!: :!: :P

spar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.12.2009 14:14

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od spar » 07.03.2010 12:01

Ahoj,
nemáte prosím někdo zkušenost, jak se chová motor s vymontovanými klapkami sání v zimních měsících? (Řeším, jestli je kompletně vymontovat a na jiném fóru jsem se dočetl, že motor bez klapek sání v zimě cuká.., v létě problém není a na vině by měla být různá "váha" nasávaného vzduchu.., osobní zkušenost s klapkami toto potvrzují, protože v zimě je neslyším, ale v létě ano...). Díky za odpověď

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 07.03.2010 12:42

Zima a léto, stále stejné chování motoru bez klapek. Cukání mám někde jinde, při pohledu na stopařky. V případě, cukání motoru v zimě ano a v létě ne ,na to nemají určitě vliv klapky. :(
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
psmolly
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 734
Registrován: 03.08.2009 13:51
Bydliště: Cheb, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od psmolly » 07.03.2010 14:41

Kluci neděje se s klapkama něco podovbnýho i u motoru VE?
Teď: Mondeo MK3, TDCi 85kW
Dřív: Mondeo MK2 combi, 1.6i
Dřív: Mondeo ST220,

spar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.12.2009 14:14

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od spar » 07.03.2010 15:48

Ballu, díky za odpověď, jdou nekompromisně ven..... :!:

koumess
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 02.03.2009 21:29
Bydliště: v horách na severu

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od koumess » 07.03.2010 19:59

tak,tak,klapky ven. Já po roce ježdění bez klapek před pár měsíci namontoval klapky nové a byť se mi ze začatku zdálo že to méně žere tak dnes musím prohlásit že nic - žádný rozdíl,jak ve spotřebě tak v chodu motoru. ....jen festival ztraceného času... :cry:

psmolly:u v6 to je myslím z důvodu proměnlivé délky sání,tzn.úplně jiný princip,provedení,funkce.
FM 01 kombi,107kW. ...à essence

spar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.12.2009 14:14

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od spar » 20.04.2010 00:17

Ahoj, jen skromny dotaz na ty co uz klapky vymontovaly...ktere vsechny casti z puvodniho (originalniho) sani jsou spolecne s klapkami demontovany - tzn. co vsechno presne jde ven? Dik

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 20.04.2010 10:27

Je odstraněna společná hřídel /čtyřhran / klapky, domečky klapek zůstávají a ovládání klapek podtlakem , /malá krabička na sání/. Všechny otvory zaslepeny.

Během 14 dnů budu dělat STK s emisema, tak dám vědět, jak jsem dopadl s hodnotama bez klapek. Dám sem porovnávací tabulku hodnot emisí s klapkama a použitým olejem Valvoline DuraBlend FE 5W30 A1 při přihlašovacím STK do ČR a nyní bez klapek a olejem Valvoline SynPower 5W40 A3. :)
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

spar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29.12.2009 14:14

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od spar » 20.04.2010 15:14

Aha, puvodne jsem myslel, ze spolecna hridel musi kvuli domeckum zustat (takze nemusi :-), jestli jsem to spravne pochopil, tak to ovladani klapek podtlakem jde take ven ze ?
Myslis, ze zaslepovat otvory je nutne - myslim, ze nekdo na foru psal, ze to vudec neresil a v poho...-zkusil bych to tak udelat take - videl bych to totiz jako potencialni problem, ze "zaslepka" vlitne do motoru stejne jako klapky.... Diky moc za odpoved!

Uživatelský avatar
ACEMajky
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1576
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liberecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ACEMajky » 21.04.2010 12:08

To myslis vazene, ze by si nechal diry v sani - to uz rovnou vyhod vzduchovej filtr, vis co ti to tema otvorama muze nasat bordelu?
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 21.04.2010 13:32

Ty otvory jsou jen mezi sáním válců uzavřeny v paroží, jen jedna co vychází hřidel pro podtlakovou regulaci je otevřená, a ta se mussí zaslepit. Já to mám i mezi jednotlivéma válci zaslepeno. :oops:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

koumess
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 02.03.2009 21:29
Bydliště: v horách na severu

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od koumess » 21.04.2010 20:03

ono je lepší tam celou tu podtlakovou regulaci nechat včetně toho kloubu co je naraženej na čtyřhranné osce.Pak je to pěkně originálně zatěsněné navíc ani nikdo nemá šanci poznat,že tam něco chybí :) Vytáhni jen tu osku a klapky na ní,ostatní tam nech. Na zacpávání prostupů po osce mezi jednotlivými válci jsem se vy*ral,nevěřím že bys jen náznakem poznal rozdíl po ucpání...
FM 01 kombi,107kW. ...à essence

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od ballu » 22.04.2010 14:56

Dneska provedeno STK a emise. Motor má demontovány klapky sání a jelikož jsem nepřítel oleje Ford specifikace A1, jezdím na olej Valvoline SynPower 5W40 A3
Za brzdy jsem byl pochválen za velkou účinnost a stejnoměrný brzdný efekt na všech kolech /bremba kotouče a ferodo destičky/ . Jediný problém mě dělali s tažným, které mám v papírech, ale na autě není /po opravě nenamontováno/.

Dávám zde hodnoty z protokolu emisí, kde by se demontáž klapek a špatná volba oleje musela projevit.

Na volnoběh = 730 ot/min

CO předepsané - 0,5 naměřené - 0,087
HC předepsané - 100 naměřené - 76

Na zvýšené otáčky = 2860 ot/min

CO předepsané - 0,3 naměřené - 0,009
Lambda má být 0,98 - 1,02 naměřeno za 1
HC předepsané - 100 naměřené - 9

Závěr si udělejte každý sám. :palec_nahoru: :beer: :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

buceek07
Test driver
Test driver
Příspěvky: 10344
Registrován: 07.02.2010 11:46
Bydliště: Olšany u Prostějova

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od buceek07 » 22.04.2010 15:24

dobrá práce hoši :palec_nahoru: :palec_nahoru:
Now: Mazda 6 2.5i GTA 2008
Ex: Ford mondeo Mk3 2.0 Duratec 107kw * Bmw e39 530Da 142Kw/420Nm....

Uživatelský avatar
proste_ja
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 31.05.2010 22:48

Re: Konstrukční chyba sání DURATEC HE

Příspěvek od proste_ja » 31.05.2010 22:57

zdravim vas chlapici,som tu novy a hned si idem po radu.Taktiez mam Mondeo s Duratecom.Kedze sa blizi zraz v Castkovicich,tak som sa pre istotu pustil do demontaze klapiek.Demontaz som zvladol v pohode ale kedze prisiel vecer tak som sa z garaze pobral domov.Co by ma vsak zaujimalo tak to su nasledovne veci:
1,nechat tam tu osicku alebo ju vybrat???
2,v pripade vybrania osicky,zaslepit tie diery medzi jednotlivymi castami alebo mozu ostat priechodzie???
3,ak sa musia diery zaslepit tak cim,aby to casom nevletelo do motora.

Su este nejake ukony ktore by som mal vykonat????

Dakujem Vam za rady.

s pozdravom Mirec
Ford Mondeo 2,0(107kW) rv.2001,GHIA

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host