
2.0 TDCi 100kw
- hustolez
- Junior
- Příspěvky: 205
- Registrován: 06.08.2010 21:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kw
Spousta lidí píše, že nemají žádné poruchy, spousta lidí má zase mraky problémů. Mně po roce a půl praskla ojnice, takže výměna motoru, nějakých 35 tisíc, takže veškeré peníze, co jsem kdy mohl ušetřit na palivu jsou pryč. Jak píšeš, že se dá sehnat levná nafta, po dvou letech tankování vervy, mi byla nabídnuta nafta za 20kč/l, z dopravní formy, žádný panč, no po měsíci přestalo auto jet, už je to teď tři měsíce, třikrát měněný palivový filtr, v pondělí jedu nechat vyčistit celý palivový systém, takže levná nafta
Jestli chceš jezdit krátké trasy, tak se připrav, že to bude žrát jako tank, motor se ani nezahřeje a nebude mu to dělat vůbec dobře. A to ještě naštěstí nemám DPF, o kterém si tu múžeš počíst pár desítek stránek příspěvků. Je to 50 na 50, když najdeš dobrý kus, budeš spokojený, když ne, utopíš v tom desetitisíce, otázka je jestli to za to riziko stojí. Na druhou stranu musím říct, že to auto mám rád a jezdí skvěle, ovšem, když jezdí.

- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: 2.0 TDCi 100kw
hustolez: naprosty souhlas.
Ten motor fakt nema rad levnou - nepremiovou naftu
Ten motor fakt nema rad levnou - nepremiovou naftu
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 13.05.2012 13:09
- Bydliště: Praha/Zbiroh
Re: 2.0 TDCi 100kw
Je to stále dokola. Pokud naftu, je třeba s ní patřičně zacházet:
Tankovat kvalitní naftu
Nehonit studený motor
Vyhnout se krátkým trasám - hlavně pokud jsou teploty pod nulou, to je vražda
Občas "protáhnout" filtry - ne ale mít plyn na podlaze trasu Praha Brno
No a nejdůležitější bod - vybrat kus od majitele, který se k motoru choval právě takto
. To že s ním ty začneš ve 150 tis jezdit opatrně... to už tě asi nezachrání. 2.0 TDCi rozhodně není na krátké přesuny. Vykašli se na naftu a pořiď benzin. Jak tu je mnohokrát zmiňováno, výměna turba, vstřiků, filtru pevných částic... to je všechno za tisíce. To je lepší jezdit s trochu vyšší spotřebou ale s klidem na duši, bez strašáků. Já z devadesáti procent jezdím po dálnicích - Bratislava, Mnichov, Praha, Plzen. Jakmile budu ale muset auto používat denně na pojížďky... okamžitě beru benzin. Tak udělej totéž ať tu potom nekazíš pověst TDCi až ho nevhodným používáním pošleš do kytek
Hodně zdaru!
Tankovat kvalitní naftu
Nehonit studený motor
Vyhnout se krátkým trasám - hlavně pokud jsou teploty pod nulou, to je vražda
Občas "protáhnout" filtry - ne ale mít plyn na podlaze trasu Praha Brno
No a nejdůležitější bod - vybrat kus od majitele, který se k motoru choval právě takto


- spoofan
- Zkušený
- Příspěvky: 1421
- Registrován: 15.03.2010 21:56
- Bydliště: Praha/Malacky
Re: 2.0 TDCi 100kw
Chapu, ze laka vykon 100kW, vysoky kroutak a spotreba i pri hodne ostre jizde kolem 7.5 litru. Ale ten motor potrebuje dlouhe trasy.
Kdyz jsem s autem jezdil pouze Praha - Bratislava, tak vse bylo v pohode, ale kdyz jsem dojizdel 7km do prace, tak jsem motor vyslovene trapil.
Navic najit ojety 2.0tdci s rozumnym poctem kilometru a hlavne v dobrem stavu je cenove trosku jinde nez benzin. A pak servis...ale to tu pisou vsichni dokola
Kdyz jsem s autem jezdil pouze Praha - Bratislava, tak vse bylo v pohode, ale kdyz jsem dojizdel 7km do prace, tak jsem motor vyslovene trapil.
Navic najit ojety 2.0tdci s rozumnym poctem kilometru a hlavne v dobrem stavu je cenove trosku jinde nez benzin. A pak servis...ale to tu pisou vsichni dokola

Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V
- Mr.Zdenda
- Junior
- Příspěvky: 318
- Registrován: 25.11.2011 20:38
- Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
Re: 2.0 TDCi 100kw
tak 7km je prd, za to se motor sotva probudí ze spánku..
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host