Bio příměs do nafty

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.09.2007 21:29

Ještě by mě zajímalo jestli si vozí Shellka paliva opravdu z německa a jestli ano, tak zda v německu přimíchávaj bionaftu nebo ne??
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 05.09.2007 21:35

Jozkablack píše:
Jiri02 píše:Pamatujete, jak pred 2mi roky bylo v casopisech i v TV, jak nejaky majitel fritovny na Machaci(?) jezdil na prepaleny fritovaci olej uplne v pohode? Pravda, nemel Focuse, mel nejakeho diesela Ranaulta nebo co. Tech 5% bych se nebal.
No my u nás v hospodě starej olej lejem do kanystrůa pro ty si chodí maník s Peugeotm 405, nevim obsah a ten to tam leje, dělá to pro něj víc hospod a jezdí tak už dav roky a najezdí oklo 40tis. ročně, ještě neměl problem. Jinak se mi to nelíbí ať je ta příměs bionafty třeba 1%, nebo víc! Něco co udělá v nádrži šlem a má to tendenci lepit se mi do motoru lejt nechce :evil:
úplně s tebou souhlasím.....Taky z toho nemám radost
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
Partizan
Junior
Junior
Příspěvky: 314
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Viničné Šumice(Brno-venkov)

Příspěvek od Partizan » 05.09.2007 21:45

Shellka nevozí naftu z Německa,jen tady přimíchává svoje aditiva.V Německu už biosložku přimíchávají.Já se toho nebojím
Focus 1.8 TDdi,r.v.2001,66 KW,tmavá modrá metal

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 05.09.2007 21:46

Partizan píše:Shellka nevozí naftu z Německa,jen tady přimíchává svoje aditiva.V Německu už biosložku přimíchávají.Já se toho nebojím
Díky za info :wink: I přes to žes mě nepotěšil. :?
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 06.09.2007 08:04

Divné je to, že jak říkal jeden maník v TV, by auto nemělo stát dýl jak dva měsíce. Doporučoval naftu s biosložkou vyčerpat. Jinak může hrozit poškození motoru :?: Co takový důchodce, který auto v listopadu odstaví a v březnu nastartuje a o tom neví? Vypadá to, že ta biosložka se rozkládá na nějaký sajrajt nebo se z nafty časem oddělí :?: :roll:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
Alonso68
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u Staré Boleslavi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alonso68 » 06.09.2007 08:22

Nezdá se mi, že by důchodce, který přes zimu nejezdí měl TDCI, spíš bude mít něco staršího a to nebude náchylné na kvalitu nafty.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver 
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 06.09.2007 08:31

Alonso68 píše:Nezdá se mi, že by důchodce, který přes zimu nejezdí měl TDCI, spíš bude mít něco staršího a to nebude náchylné na kvalitu nafty.
Tak tohle teda není moc pravda. U nás mají důchodci nové fabie, clia, fiesty.
Ale samo že jsou i se škodovkami a podobnýma autama.....
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
Alonso68
Junior
Junior
Příspěvky: 216
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: u Staré Boleslavi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alonso68 » 06.09.2007 08:36

To ano, ale který důchodce investuje -u nového auta- do diesla, aby se na něj chodil půl roku dívat do garáže.
FF Combi 1.6 16V 2004 Silver 
C-max 1,6 benzin 2009 Blue
Škoda Yeti 1,4 TSI 2012

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 06.09.2007 08:40

silverwolf píše:Divné je to, že jak říkal jeden maník v TV, by auto nemělo stát dýl jak dva měsíce. Doporučoval naftu s biosložkou vyčerpat. Jinak může hrozit poškození motoru :?: Co takový důchodce, který auto v listopadu odstaví a v březnu nastartuje a o tom neví? Vypadá to, že ta biosložka se rozkládá na nějaký sajrajt nebo se z nafty časem oddělí :?: :roll:
Tohle bylo urcite mysleno obecne. Proste se to stat muze a co pak?
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Uživatelský avatar
silverwolf
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5701
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od silverwolf » 06.09.2007 08:42

Jéééžíši, to snad nebudeme tady rozebírat :!: Spousta lidí jezdí přes zimu minimálně nebo vůbec ne. Je taky spousta důchodců, kteří auto používají jenom sezónně na cesty na chalupy a na chate ne? Ale to je mimo téma. Otázka byla, proč se s bio příměsí nemá auto nechávat stát dýl jak dva měsíce :wink:
Ford Focus II, 1,6 Trend, Red Tango, r.v.2006.
Suzuki Samurai 1,3 MPi r.v.neznámý - černobílý lesní dělník
Obrázek

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 06.09.2007 11:18

Protože se to oddělí od nafty (teda tohle si všechno myslím já), a potom to nasaje potrubí a hodí to do motoru a najednou je z toho 100% bio složka.
A je z toho strašnej sajrajt.
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
martinsk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 554
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liesek-Orava-Slovensko

Příspěvek od martinsk » 06.09.2007 11:23

Odíde ti čerpadlo. Stolo sa nám to doma, brat zohnal bionaftu a liali sme ju do starého traktora Zetor 4001 cez zimu ostal stáť a na jar sme ho nenaštartovali. Čerpadlo v prdeli a prečistiť celé trubky a vymeniť trisky. Všetko bolo zasraté od toho bordelu.
Focus combi, TDCi, 6/2004, 85 kW,Ghia, Machine Silver   Obrázek

Uživatelský avatar
mansart
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1051
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Poddvorov

Příspěvek od mansart » 06.09.2007 12:56

až se mi tohle stane tak to všechno vezmu a půjdu jim to omlátit o hlavu!!!
FF combi, 1,8 TDDi (66Kw); 2000
Obrázek

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 06.09.2007 13:25

Jo tak nějak! Koupil jsem diesla protože mám hodně levný nafty :wink: , kvuli tomu co jsem se tady dočet o náchylnosti čerpadel u TDDi ji ale leju jen do starý Fiesty :evil: a co nespotřebuju zbyde pro zbytek rodiny a já kupuju u čerpaček za draho :( A i tam už koupim od teď jen něco co prokazatelně snižuje životnost motoru 8O. Ale nic jinýho nám nezbyde, než držet hubu a doufat že vstřiky u comon railu a naše čerpadla budou to lepidlo nějak akceptovat(možná) :evil:
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
zewl
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8644
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zewl » 06.09.2007 13:35

myslim, ze my u TDDi muzem byt relativne v pohode, horsi ti co maj TDCi
Ford Focus combi 1.8 TDDi, 90 PS, narozen 12/2002
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti