Silentblok motoru
- Specík
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.12.2013 22:36
- Bydliště: Šumavsko
Re: Silentblok motoru
Nemáte pak z hydr. obyč gumovej silent? Řekl bych že vibrace pak budou daleko větší
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw
Mazda Tribute 2.3 110kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Silentblok motoru
Silikon je spíš "rosol" tj. mekci nez guma silentblokova. Urcite bude tvrdsi nez olej, ale podle me to bude pouzitelny docela dobre, hlavni je ze nebude sedet plech na plech... Za pokus to stoji, náklady v nejhorsim stovka za novou tubu silikonu (a vetsina lidi ma pul tuby doma a jen by zaschla). Diry by mely stacit dve, 1. aby sel lip vylit olej a 2. aby se jednou dirou tlacil silikon dovnitr a druhou se odvzdusnovalo... Plnit nejlip trubickou az odspoda (= vrtal bych klidne vetsi diru aby dosahla origo spicka)
Na pokusy ma vetsina lidi ten starej...
Neodchazi ten novej hlavne kvuli spatny montazi? Utazenej v "napruzeny" poloze? = brzo trhlina a vytece...
edit: ja bych zvolil spis jednu vetsi diru na plneni (aby se vesla origo spicka a dosahla az ke dnu) a jednu malou na odvzdusneni (nebo nekolik malych direk - aby se vyplnily i rohy, na to bohate staci 3mm dirka. Pokud tam nekde zustanou vzduchovy bubliny, tak to asi vadit nebude, mozna to bude naopak k prospechu...
EDIT: Nic bych nevyndaval, jen bych vyvrtal dvě díry, vylil olej, vypláchl a nahradil silikonem. Tuhnutí bych taky nedramatizoval, podle mne stačí když ztuhne "špunt" v díře a uvnitř ať si to klidně zůstane tekutý. Olej taky neni tuhej... Naopak by to mělo fungovat líp než když ztuhne celý objem.
Na pokusy ma vetsina lidi ten starej...
Neodchazi ten novej hlavne kvuli spatny montazi? Utazenej v "napruzeny" poloze? = brzo trhlina a vytece...
edit: ja bych zvolil spis jednu vetsi diru na plneni (aby se vesla origo spicka a dosahla az ke dnu) a jednu malou na odvzdusneni (nebo nekolik malych direk - aby se vyplnily i rohy, na to bohate staci 3mm dirka. Pokud tam nekde zustanou vzduchovy bubliny, tak to asi vadit nebude, mozna to bude naopak k prospechu...
EDIT: Nic bych nevyndaval, jen bych vyvrtal dvě díry, vylil olej, vypláchl a nahradil silikonem. Tuhnutí bych taky nedramatizoval, podle mne stačí když ztuhne "špunt" v díře a uvnitř ať si to klidně zůstane tekutý. Olej taky neni tuhej... Naopak by to mělo fungovat líp než když ztuhne celý objem.
Naposledy upravil(a) vladka1 dne 14.02.2017 11:18, celkem upraveno 2 x.
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Silentblok motoru
Vladka1 souhlasím s tebou co se týče konstatování o náplni silent.
Špatná montáž? U mě to nehrozí, vše jsem dodržel - žádný šponování při montáži neproběhlo.
Pěkně jsem se s tím pomazlil a stejně si to téměř hned sedlo. A pokud většina má s tím Febi problém, tak to o něčem vypovídá.
Starej vyplním silikonem a uvidím co bude. Zvolím dvě větší díry.
Špatná montáž? U mě to nehrozí, vše jsem dodržel - žádný šponování při montáži neproběhlo.
Pěkně jsem se s tím pomazlil a stejně si to téměř hned sedlo. A pokud většina má s tím Febi problém, tak to o něčem vypovídá.
Starej vyplním silikonem a uvidím co bude. Zvolím dvě větší díry.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 460
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Silentblok motoru
Nezabudnite ze tuhnutie trva naozaj min. 20 dni
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Silentblok motoru
Mám mnoho času
Jestli jsem to dobře pochopil ty jsi vyndával ten gumovej prostředek z hliníkové klece?
Nestačí to zvrchu vyvrtat na dvou místech naproti sobě? Pak by se nemusela sundávat ta gumová krytka kulatá.

Jestli jsem to dobře pochopil ty jsi vyndával ten gumovej prostředek z hliníkové klece?
Nestačí to zvrchu vyvrtat na dvou místech naproti sobě? Pak by se nemusela sundávat ta gumová krytka kulatá.
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 460
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Silentblok motoru

neviem najst obrazok co som fotil este pozriem v starom fotaku
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Silentblok motoru
Ořezal jsem vrchní kulatou gumu, vylil olej spíše nějakou ,,brzdovku,,.
Pak jsem vyvrtal dva otvory v tom kovovým ,,sítku,, s kulatýma otvorama. Pod tím je opět guma a další tekutinová náplň s komorou. Vykoupal jsem to v benzínu a vytřel. Nechám to několik dní proschnout a poté spodní kapsu napustím silikonem.
Silent jsem z hliníkové klece nevyndával abych jej zbytečně nenámáhal a v budoucnu se neurval nevypadl a nenadělo to škody... už takhle jsem zvědavej na tuhle opičárnu. Fungovat by to mělo o tom žádná.
Pak jsem vyvrtal dva otvory v tom kovovým ,,sítku,, s kulatýma otvorama. Pod tím je opět guma a další tekutinová náplň s komorou. Vykoupal jsem to v benzínu a vytřel. Nechám to několik dní proschnout a poté spodní kapsu napustím silikonem.
Silent jsem z hliníkové klece nevyndával abych jej zbytečně nenámáhal a v budoucnu se neurval nevypadl a nenadělo to škody... už takhle jsem zvědavej na tuhle opičárnu. Fungovat by to mělo o tom žádná.
- phofy
- Moderátor
- Příspěvky: 9506
- Registrován: 23.07.2011 11:32
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silentblok motoru
Taky sem ten starý prozkoumával 

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Silentblok motoru
Tak složitě bych to nedělal, viz edit výše...
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Silentblok motoru
Není to nic složitého
Ořezat gumu a udělat čtyři díry do gumy
Já bych zase neodděloval silent z klece...to smrdí, že se plechy unaví a motor může .....


Já bych zase neodděloval silent z klece...to smrdí, že se plechy unaví a motor může .....

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Silentblok motoru
Jasně, vyndavat z klece je taky zbytečnost.
Jen bych olej nahradil silikonem = nic nevyndavat ani neořezávat. Vrtačka, dvě díry, vypláchnout benzínem + vysušit, naplnit silikonem. Počkat tak den dva až vytvrdne "špunt" v díře a zbytek uvnitř ať si klidně zůstane tekutej.
Jestli se to osvědčí tak pak můžem prodat know-how mechanikům vod Forda
Jen bych olej nahradil silikonem = nic nevyndavat ani neořezávat. Vrtačka, dvě díry, vypláchnout benzínem + vysušit, naplnit silikonem. Počkat tak den dva až vytvrdne "špunt" v díře a zbytek uvnitř ať si klidně zůstane tekutej.
Jestli se to osvědčí tak pak můžem prodat know-how mechanikům vod Forda

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- Specík
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 03.12.2013 22:36
- Bydliště: Šumavsko
Re: Silentblok motoru
No jestli to ve Fordu nemají takhle schválně kvůli výměnám
proč by to jinak bylo takhle složitě řešený
u jedničky je ten silentblok krásně bez klece a jak funguje dobře - ale to bylo až moc spolehlivé ..
Do třetice jsem objednal LEMFÖRDER tak doufám že něco vydrží


Do třetice jsem objednal LEMFÖRDER tak doufám že něco vydrží
Focus II 2.0 16V 107kw Titanium+
Mazda Tribute 2.3 110kw
Mazda Tribute 2.3 110kw
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 652
- Registrován: 09.01.2013 21:02
Re: Silentblok motoru
Pokud nedrží ani silenty z prvovýroby (tam šmejd nedaj kvůli záruce), tak bych nejdřív vyzkoušel ten silikon a až pak hledal nějaké "do třetice"
Naštěstí prvního fíka mám, tak mě tohle netrápí
Akorát brzy shnije bééé
Naštěstí prvního fíka mám, tak mě tohle netrápí

FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm
- nlc
- Nováček
- Příspěvky: 76
- Registrován: 09.09.2014 09:24
Re: Silentblok motoru
Kluci a není lepší koupit za cca 1500,- originál, který vydrží?
Ford Focus Kombi FL Titanium, 2008, 1.6 74kW, Tango
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Silentblok motoru
Orig za 1500
Já dal během 800km (10-12/2016) dva nový a nic
hned se opřely o doraz.
Vrchní gumu musíš ořezat, protože gumu, když vrtáš tak do ní vrtákem neuděláš otvor, ale nějakou dírku, která se za vrtákem stáhne. Musel bys do gumy bud vypálit otvor něčím žhavým nebo vykružovákem udělat otvor.
Takže pokud bys vrtal dvě patra (dvě komory) vrtákem a pak to vypláchl benzínem ...nikdy to neodmastíš důkladně, protože přes ty rádoby díry po vrtáku to nevypláchneš. Ale ať si každej dělá co chce.
Mě motor nevybruje, má krásný chod takže jestli motor tlumí tuhej silikon nebo olej je mě putna. Jde mě o to, aby motor vlastní vahou nepadl na doraz v držáku pár hodin po výměně.

Já dal během 800km (10-12/2016) dva nový a nic

Vrchní gumu musíš ořezat, protože gumu, když vrtáš tak do ní vrtákem neuděláš otvor, ale nějakou dírku, která se za vrtákem stáhne. Musel bys do gumy bud vypálit otvor něčím žhavým nebo vykružovákem udělat otvor.
Takže pokud bys vrtal dvě patra (dvě komory) vrtákem a pak to vypláchl benzínem ...nikdy to neodmastíš důkladně, protože přes ty rádoby díry po vrtáku to nevypláchneš. Ale ať si každej dělá co chce.
Mě motor nevybruje, má krásný chod takže jestli motor tlumí tuhej silikon nebo olej je mě putna. Jde mě o to, aby motor vlastní vahou nepadl na doraz v držáku pár hodin po výměně.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti