Začíná ranní chlad
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
-
- Junior
- Příspěvky: 266
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostravsko
To abe: auto jsem koupil letos v dubnu bez relé R7. Auto startovalo napoprvé. V červenci jsem měnil snímač polohy vačkového hřídele, protože nešlo vůbec nastartovat - diagnostika WDS. S tím přehozeným relé R7 včera start napoprvé, dnes až napodruhé. Tak jsem vrátil relé klimy dnes zpět.
Nevím, jaká je přesně funkce relé R7, když to startuje i bez něj.
Nevím, jaká je přesně funkce relé R7, když to startuje i bez něj.
Ford Focus combi 1.8 TDCI 85 kW, 2002, silver
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Vyhrivane sklo nemam, nemam na neho ani ten gombik, ale kdyz jsem se dival na tu pozici pro rele, tak jsem si rikal, ze by na to mohla byt udelana aspon priprava.
To rele R7 ma byt vstrikovaci cerpadlo vznetoveho motoru. Divim se, ze to tam nekdo nema
Na vyhrivane predni sklo / naftovy ohrivac je jeste rele 13, to tam mam a ohrivac taky
A na ten je pojistka 10A. Tak nevim, jestli je tam pro to dana i ta 50A na vyhrivane predni sklo nebo je to tam kvuli te priprave 
To rele R7 ma byt vstrikovaci cerpadlo vznetoveho motoru. Divim se, ze to tam nekdo nema

Na vyhrivane predni sklo / naftovy ohrivac je jeste rele 13, to tam mam a ohrivac taky


- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to EL,podle manualu je to rele PALIVOVE,VSTRIKOVACI CERPADLO.Chapu to tak ze ve vstrikovacim cerpadle je nejake pomocne cerpadlo co si pred startem potahne naftu z nadrze,at se vstrikovaci cerpadlo tak nenamaha.Taky jsem mnel problemy se starty a to az se ochladilo kolem nuly.Delsi starty,nebo to chytlo pak to chciplo atd.A cim auto stalo bez startu den dva,tak to bylo horsi a horsi jako by padala nafta.Pak jsem hledal kde muze byt chyba,vsechno bylo v poradku.Nakonec si rikam ze zkusim prohlednout pojistky a relatka a svete div se chybelo relatko.Pojistka tam byla pod oznaceni PALIVOVE,PODAVACI CERPADLO takze k tomu patri i to rele.To same je jak bys mnel pojistku zhaveni a relatko zhaveni tam nemel.Ale nerikam ze problem s tvojima startama to vyresi.Muze to byt taky jak jsem hledal ja zavadu se startama co rek jeden odbornik,ze vstrikovaci cerpadlo ma zpetny ventil,ktery muze propoustet a tim padem ti pada nafta.Zkus si zajit na nejakou dobrou!!! diagnostiku,jestli ti to nezahlasi jak mi POKLES TLAKU PALIVOVA SOUSTAVA.Treba ve fordu jsem byl bez zavady,pak jsem zkusil zajet nekde jinde a ejhle.Jinak funkci cerpadla by ti posali vetsi machri nez jsem ja



- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to Ahmed,tak to je pech
Prave jsem se divil ze tam ta 50A u tebe je.Mozna je to fakt ta priprava.Mas pravdu je tam jeste to rele R13,mam ho tam taky.Prosimte mam dotaz,naftovy ohrivac funguje jak?A zapina se automaticky?Nevim jestli my funguje jak to poznam?Urcite se to tady nekde resilo,ale budes urcite rychlejsi s odpovedi nez ja jak to budu hledat





- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to EL,ano naporve
Jestli budes mit vsechno O.K. vcetne zhavicu a FOFO bude porad zlobit,tak zkus se poptat na ten zpetny ventil co by mnel byt ve vstrikovacim cerpadle.Jestli by mnel byt vadny,tak my rikal automech. z BOSCHE ze stoji kolem 3500kc,tato informace je jen informativni.Mozna ze tam zadny ventil neni 


- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
No, moc presne to nevim, jak funguje, protoze to moc lidi nezna. Melo by to mit svoje vlastni cerpadlo, kterym si to cuca naftu z nadrze a je tam nejaka zhavici svicka
Pri urcite teplote, nevim ceho, jestli chladici kapaliny nebo venkovni, se zapne a zacne palit naftu. Kdyz se podivas pod auto pod motor, tak nekde v mistech uprostred tesne pred zacatkem podlahy je takovy maly vyfuk, trci dolu, takze ho neprehlidnes. Ohriva to chladici kapalinu a az to dosahne urcite teploty (rucicka teploty je na polovine), tak vypne. Pokud teplota klesne, tak se zase zapina.
Pokud se tam spali ta zhavici svicka, tak zrejme nefunguje. Kdyz nastartujes a zapne se to, tak uslysis takove najizdeni a pak jenom huceni, dobeh je taky dobre slyset.
Mela by to byt takova krabicka s hadicema v motorovem prostoru, mam ji asi uprostred na te "stene" pod celnim sklem, nevim, jak to je u TDCi a jestli je stejny.

Pokud se tam spali ta zhavici svicka, tak zrejme nefunguje. Kdyz nastartujes a zapne se to, tak uslysis takove najizdeni a pak jenom huceni, dobeh je taky dobre slyset.
Mela by to byt takova krabicka s hadicema v motorovem prostoru, mam ji asi uprostred na te "stene" pod celnim sklem, nevim, jak to je u TDCi a jestli je stejny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů