Začíná ranní chlad
- Obake
- Zkušený

- Příspěvky: 1105
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 3
Začíná ranní chlad
Dieseluv motor mého oře startuje až na druhé otočení klíčkem
na první jakoby naskočí ale hned zase umře
napodruhé je vše OK
je to normální, nebo je někde chyba?
prosím o radu 
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- 4100
- Nováček

- Příspěvky: 169
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Skalica SK
Skus skontrolovat kapacitu a hlavně stav baterie. Dělalo mi to to samé, až jsem vyměnil baterii - byla tam 43Ah - za novou - 72Ah, startuje božsky. I když třeba máš správný ůdaj s kapacitou, ta tam už nemusí být... Proměřit, případně vyměnit! Případně můžeš na skoušku zvýšit kapacitu připojením další baterie přes kabely... Pak uvidíš...
- boss99
- Nováček

- Příspěvky: 120
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- Obake
- Zkušený

- Příspěvky: 1105
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha 3
- Noah
- Junior

- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Asi budes mit spatne zhavici svicky, je treba je zmerit nebo vymontovat a podivat se. Nesmi byt cerne, upalene, atd. Jestli to opravdu zhavi, se da poznat i podle toho, ze po otoceni klicku se to zhaveni sepne asi o 1s pozdeji a pak trosku pohasnou vsechny kontrolky. Ja jsem si je pred 14 dny nechal zkontrolovat a vsechny 4 byly spatne. Pokud je spatna jenom jedna, tak by se stejne mely vymenit vsechny 4, ty ostatni potom odejdou hodne rychle.
- Noah
- Junior

- Příspěvky: 327
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lounsko
Ze by padala nafta se mi moc nezda protoze to zacalo delat az ted kdyz je chladno po ranu.Kdyz startuju odpoledne kdyz je tepleji nedela to,spis bych to videl na ty svicky..i ta doba zhaveni je podle me moc kratka cca 2s i po ranu,a ze by pohasli kontrolky nepozoruji,i kdyz by to bylo logicke,nevim sice kolik si vezmou proudu ale podle kabelu co k nim vede mala hodnota to asi nebude.
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- pelen
- Test driver

- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
- Ahmed
- Test driver

- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
Ja jsem mel pujceny klestak z prace, ale kdyz jsem mel chvili cas to zmerit, tak byl motor jeste teply a nezhavilo to a v 5h rano se mi po tme u auta saskovat nechtelo, chci zmerit, kolik bere zhaveni a pak start...
Ja myslim, ze pokud je zhavici svicka poskozena, tak proste nezhavi a nema odber. Kdyby mela dvojnasobny odber, tak by se ten proud prece musel nekde v to teplo premenit a pokud by tam byl zkrat nebo neco, tak shori pojistka.
Kdyz mi ukazoval, ze ta stara opravdu nezhavi, tak vzal kabely, pripojil na baterku a prilozil k te svicce, nehodilo to ani jiskru a nezahrala se, pak ji normalne chytl do ruky. Kdyz mi ukazoval novou, tak nez spravne pripojil kleste, tak litaly jiskry a za cca 8s byla cervena a kourilo se z ni. To je asi nejjednodussi zpusob, jak poznat odber, pokud prochazi aspon 1-2A, tak to vzdycky zajiskri.
Jinak k tomu textu - myslim, ze v dnesni dobe auto nezhavi 20s ani pri
-20st. Ale taky to je rozumna moznost nejakeho poskozeni te svicky. Mozna, ze kdyz ma dlouhodobe vetsi odber, nez ma mit, tak se spali a pak nefunguje vubec...
Ja myslim, ze pokud je zhavici svicka poskozena, tak proste nezhavi a nema odber. Kdyby mela dvojnasobny odber, tak by se ten proud prece musel nekde v to teplo premenit a pokud by tam byl zkrat nebo neco, tak shori pojistka.
Kdyz mi ukazoval, ze ta stara opravdu nezhavi, tak vzal kabely, pripojil na baterku a prilozil k te svicce, nehodilo to ani jiskru a nezahrala se, pak ji normalne chytl do ruky. Kdyz mi ukazoval novou, tak nez spravne pripojil kleste, tak litaly jiskry a za cca 8s byla cervena a kourilo se z ni. To je asi nejjednodussi zpusob, jak poznat odber, pokud prochazi aspon 1-2A, tak to vzdycky zajiskri.
Jinak k tomu textu - myslim, ze v dnesni dobe auto nezhavi 20s ani pri
-20st. Ale taky to je rozumna moznost nejakeho poskozeni te svicky. Mozna, ze kdyz ma dlouhodobe vetsi odber, nez ma mit, tak se spali a pak nefunguje vubec...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti








