FORD FOCUS COMBI 99 1,8 ZETEC
Volnoběh
- lu-ko
- Nováček

- Příspěvky: 15
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Volnoběh
Zdar fokusíňi. Už jsem pročet o volnoběhu na fóru řadu názorů, ale pořád nevím
- občas se mi na semaforu otáčky vyhoupnou na 2,5-3tis
a po úplném zastavení spadnou na 800
- prošlápnutí spojky nemá efekt. Dál jsem Zkoušel jsem při jízdě z kopce vyřadit a volnoběh se drží 1200-1500 -přidával jsem plyn a klesl na 800 jako při stání kde si klape spokojeně. pak šel ovšem nahoru na svých 1200-1500. ......babo raď..... každopádně se mi ten volný chod nezdá... i při přeřazení si jde nahoru a pak hodně pomalu dolů. Nebo když to pustím s kvaltem bez plynu tak to tahne setrvačností nějak dlouho....možná jak jsem zvyklý na litrovou corsu tak to nechápu ...lu-ko. fo-ko
FORD FOCUS COMBI 99 1,8 ZETEC
FORD FOCUS COMBI 99 1,8 ZETEC
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- Bery
- Junior

- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
Jo ty otáčky mi taky nekdy zůstanou vyset
Je fakt pěknej pohled na lidi když zastavím na přechodu a zůstane mi to vyset na 4000ot/min
V servisu mi řekli že je to prej váha vzduchu benzín,že to prostě neví kolik mám zmáčklího plynu
A jen tak pro zajímavost s tím teď jezdím za 12l a to na 2litra není málo(lehká noha).

-
petulka
- Pokročilý

- Příspěvky: 530
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Letovice
- Kontaktovat uživatele:
Takhle většinou zlobí ta klapka sání, jak píše FOKI. Dělá to i u jiných aut. Je potřeba ji napřed vyčistit, pak najet tak 1500 km a jestli si to elektronika neusadí, tak vyměnit. Když jsem klapku vyčistil tak to teprve dělalo psí kusy
to jsem čučel. Ale pak si to sedlo a už nemám problém, jenom pravidelně čistím.
Kolegovi na Feldě to dělalo taky, a pizdílci od Škody mu chtěli vyměnit řídící jednotku. Tak se obrátil na garážového opraváře,ten ředidlem a štětečkem očistil mastnotu a bylo opraveno 
- Bery
- Junior

- Příspěvky: 305
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Kolín
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
- astor
- Nováček

- Příspěvky: 86
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomoucko
Všiml jsem si že když jsem stál na semaforu tak mi někdy otáčky skočily z nějakých 850? na 1100? (asi) Hup nahoru-hup dolů -hup nahoru . Zatím to neberu jako problém ,dával jsem to za vinu puštěné klimě ,rozsvíceným světlům ,ventilátor na plno Myslíte si o tom někdo něco ? Dík !
FF 1.6 kombi - stříbrný 5/2004 <a href="https://img407.imageshack.us/img407/2353 ... 0.gif"></a>
- bruno1
- Nováček

- Příspěvky: 72
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Kontaktovat uživatele:
1.8 - otacky
Ahoj, taky dost uporne resim vylitavani otacek rpi prerazovani (volnobeh OK) - viz vlakno http://www.ford-focus.cz/modules.php?na ... c269#21850
Klapku jsem cistil, uvidime jestli to po nejakych km sedne..ale neverim tomu......
Klapku jsem cistil, uvidime jestli to po nejakych km sedne..ale neverim tomu......
Je: S-MAX 2.5T DuratecST 220PS, 2007, Titanium, Nav NX, LPG BRC
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
Byl: FF II Combi 2.0i 145PS DuratecHE, 2007, Titanium, Xenony, DENSO nav.
Byl: - FF I Combi 1.8i 115PS ZetecE, 1999, orig. sport. podvozek
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti





