Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Moderátor:phofy
Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od Eidž » 17.01.2011 07:29

Pokud by se vášnivá diskuze rozjela, tak v rámci čistoty fora zakládám nové vlákno...

Zcela vyjímečně i citace z předchozího vlákna (pak už se bude reagovat zde a kontinuita bude zachována):
V12 píše:Eidz :
Problem je v tom, ze Continentaly nikto neopravuje, rovno sa menia. A su kua drahe, no 40k stat nebudu. Strcit tolko prachov do 5 - 6 rocneho voza, ktory ma 220k km je podla mna somarina, po par km sa moze vysypat opat nieco ine a rovnako drahe. Keby mal 2 - 3 roky, velmi by som nepremyslal. Prachy by som do toho strcil jedine vtedy, ak je zasoba bubacikov iba na opravu a do zvonceka do kostola pri pravidelnych modlitbach, aby to jazdilo.
Aj moj Plechac bol takyto omyl. No potreboval som auto a toto bol jediny slusny voz za prijatelnu cenu. Napriek tomu, ze som postupoval podla priruciek pre nakup jazdeneho voza, bola to chyba. Mal som kupit nejaky 2litrovy 10 rocny jednoduchy benzinak za polovicnu cenu, na ktorom "sa nema co pokazit". Viackrat taku chybu uz neurobim. Synovec kupil 7 rocneho C-Maxa 1.8i s cca 200 tisic km, na dalsich 20tisic zatial ziadna vazna porucha, iba odtrhnute lanko rucnej brzdy a cistenie EGR. A ja ? Realnych 137k (tacho 80k), vymena rozvodu, turba a zopar nepodstatnych detailov v cene 5x vyssej, ako synovec. Kua !

Za rovnaku cenu radsej dychavicny a lenivy FFII 1.6i s 200 tisic v zakladke ako naftak 2.0TDCI v plnke s realnymi 150 tisic. Nech ziju jazdene diesle !!!
OK, máš právo na tento názor. Ale sám píšeš, že nevěříš svému tachometru. A zase věř Ty mě, že pokud si myslíš, že stočených máš jen 50 - 60 tis. km, tak jsi nezřízený optimista. :hhura:

Ano, diesel má větší životnost, říkejte si co chcete, ale tak to je. Bohužel se k nám vozí diesely, které jsou právě na konci této životnosti, nebot předchozí majitelé si jej užili. A nastal čas prodeje. Nikdo neprodá auto jen tak. A podvodem je, že se zde ojetý vůz z důvodu vyššího zisku upraví tak, že už není na konci života, ale právě ve zlatých středních letech. Cena je rázem vyšší. třeba i o 100 tis. Kč.
Proč dnes nikdy neprodá garážované Favo za 50 tis. Kč? Protože my všichni víme, že to je kravina. A proč si tedy kupujeme starý diesel s 123 tis. najetými kilometry??? To není kravina?

Kdo je na vině - kdo švindluje ve skořápkách nebo kdo s takovým člověkem skořápky hraje?

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od V12 » 17.01.2011 08:15

Eidž píše: ...A zase věř Ty mě, že pokud si myslíš, že stočených máš jen 50 - 60 tis. km, tak jsi nezřízený optimista. :hhura:
Ten stav mam overeny, stacal to amater, ktoremu sa 2.0TDCI asi dostal do ruky prvykrat, takze na cosi zabudol a dali sa vycitat skutocne km. Je ale otazne, na aku naftu a hlavne ako jazdil predosly majitel z Francuzska. Takze tym momentalnym 150 tisic km verim. No hned po kupe som preventivne menil rozvody. Keby som vedel, ze ma iba 137 tisic, nerobil by som to. Tomuto najazdu zodpovedal aj stav rozvodoveho remena, je povodny a bezvadny - ziadne rozstrapkanie, prasklinky (ani ked ho ohnem na minimalnom polomere). To iste sa tyka aj plocheho remena klimy a altika. Ten som menit musel, pretoze na jednej geocacherskej vyprave sa do remenice dostal kamienok, ktory ho prerazil. A v plane bola dovolenka...

Dnes, ked som o cosi mudrejsi by som jazdeny diesel s viac ako 150k origo kilometrami jednoducho nekupil, ani keby bol pozlateny. Keby mal 100k, trochu by som o tom uvazoval. Ked som to auto kupoval, postupoval som podla pouciek vsetkych tych idiotov, ktori pisali, ze nepozeraj na tacho, ale celkovy technicky stav auta (ktory bol vyborny). Tak som urobil a bola to chyba. Uznavam. A preto som zaryty nepriatel jazdenych dieslov.

Bohuzial na novy voz nemam, nieco som kupit musel. A toto bola najslusnejsia ponuka, vsetko ostatne boli zjavne crepy, niektore po mozno 2 - 3 totalkach.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Pokec007
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 05.01.2011 10:41

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od Pokec007 » 18.01.2011 10:23

Tak ty kilometry nereste :mrgreen: , resite u nedelniho rohliku ze neni cerstvy? Mam na cerstvy za x penez? Nemam, tak koupim nedelni. Ja osobne se nedivim ze ta oprava (viz diskuze o vstriku) stoji tolik penez, jen chci usetrit jako snad kazdy. O toho tu prece fora a vymeny zkusenosti jsou. Navic mam ten problem ze ani diesel servis mi nedokazal rict jestli vymena vstriku odstani cukani pri jizde. A to je pro me zasadni.
PS: Auto koupeno s 86tisici km. A nemusim se bavit jestli je to duveryhodny udaj nebo ne. Pro me tenkrat byl.
FOFOII Turnier 2005 2.0TDCI 100kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od V12 » 18.01.2011 20:23

Skus vymenit servis za taky, ktory Ti do povedat dokaze. Treba s tym ist na znackovu diagnostiku, ktora vraj dokaze vycitat z riadiacej jednotky stav vstrekovacov (ako, to netusim :oops: ). Toto by mal byt prvy krok. Ak su pochybnosti ich stave a funkcii, treba ich dat na odborny test do dieselservisu. Ten rozhodne, ci vymenit alebo hladat chybu inde - napr. EGR, vaha vzduchu, cidlo polohy vacky, klukovky atd.

Skoda, ze tie casy ked sa mechanik zapocuval dochodu motora a povedal "ojnica v 3 valci klepe" su uz prec. Dnes to v podstate ani mechanici uz nie su (cest vynimkam ako nas Foki). Skor by som ich nazval vymienaci na zaklade diagnostiky. A ked je diagnostika cista, tak sa traja zidu, urobia si 3 hodinovy meeting a ich sef zahlasi - nevieme, co tomu je, pokial to neovplyvnuje funkciu, jazdite. Ked sa to pokazi, dame to doporiadku. Toto som zazil v servise, kde som bol so sluzobnym Peugeotom. Mal cudny problem - 5x som nastartoval a 5x indikoval inu zavadu - ABG, PCM, ABS, Oil low level (az po hornu rysku na mierke a nieco s bateriou). Mechosa som upozornil, ze turbo akosi kvili, nech sa nan pozru. Auto mi doviezol referent dopravy so slovami, ze Ano, turbo je chytene (cca 120 tisic km, 1.6 HDI 80 kW bez DPF - kua preco, na hubu mu nedavame), no castejsie kontrolujte olej a jazdite. Ked to klakne, tak sa vymeni. Nemam slov, teraz by repas vysiel mozno na 300€, ked klakne bude to 1300€ :bebng: V horsom pripade si motor dychne oleja z IC a to bude cirkus. Co to len bolo za mechosa ? :nunu:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od Eidž » 19.01.2011 06:37

Zatím, ťuk, ťuk, mi jezděný diesel odvádí tu práci, kvůli které jsem si jej koupil.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od bluepeter » 21.01.2011 22:32

No tak ja som na tom podobne najazdenych 97 000 skutocnych kupoval som ho ked mal 54 000 a mam to overene. A uz zhruba 20 000 km ked nastartujem studeny motor tak mi kolisu otacky az kym sa trocha nezahreje. Samozrejme v servise na nic neprisli , najprv ze EGR ale po vymene ziadna zmena , dalej to hlasilo vadny ventil EVR a zas po vymene ziadna zmena. Nakoniec nasli velke mnozstvo kovovych ciastociek v nafte. Takze to bude na 100% cerpadlo a samozrejme vstreky tak som uz objednal nove lebo repasovat mi ich nikto neodporuca. cerpadlo 650eur s danou a vstreky 4x327 eur s danou. No hadam sa to uz konecne vyriesi.
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od Eidž » 22.01.2011 00:45

bluepeter píše:mal 54 000 a mam to overene.
U nás v autobazarech je taky stav ověřený a dokonce garantovaný. AAAcosi... Prostě zákazník to chce číst, tak to napíšeme. K tomu dáme smlouvu napsanou tak, aby neměl šanci....
Mně když v autobazaru (soukr. u RH Bělý) řekl, že má smlouvu udělanou tak, že na případný spor a skrytou závadu můžu rovnou zapomenout, že jedině soud, tak jsem měl jasno, že tam auto koupit nechci. Prostě jeho podmínky jsou pro mě neakceptovatelné. A tak jsem to koupil jinde.

A zahraniční vozy jsem rizikové. Kolega v práci koupil ochtávku z holandska. 220 tis. km. Jenže po koupi se s odstupem času dozvěděl, že 100 tis. mu stočil ten, co mu to prodal a že ještě došlo ke stočení v holandsku, aby to prodal líp ten původní druhý majitel.... Jojo, je to za pár minut a najednou je auto hned mladší.
A skoro bych si vsadil, že to letos prodá jako garážovaný vůz se 180 tis. km.... :puke_r:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
bluepeter
Nováček
Nováček
Příspěvky: 79
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovensko-Michalovce
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od bluepeter » 22.01.2011 02:25

myslel som to tak ze kupoval som to v nemecku osobne od cloveka co poznam ktory ho mal od nova. Inak by som si nedovoli tvrdit ze overene lebo viem ako to na SR a CR chodi. Stacanie je u nas asi narodnym sportom :)
Ford FOCUS II 2.0 TDCI (100kw/136ps) Verzia SPORT r.v. 2005/8 Pruzenie Eibach Pro-Kit
Obrázek

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 11.09.2012 21:56

Všechny Vás tu zdravím jako nováček a hned se přidám se svým problémem. Mám C-maxe 2.0 TDCI 100KW. Můj problém je podobný tomu co se tu řeší nebo řešil: motor mi při zvýšení otáček nad 1500 začne vydávat takový drnčivý zvuk který jde jakoby z víka ventilů nebo z místa kde je přišroubované čerpadlo. V servisu se na nic nepřišlo a to to nakonec skončilo rozebráním celého motoru. Začali vstřikama - po testu jsou všechny OK. Rozvodový řetízek se pokusili taky vyměnit i s napínákem a bez výsledku. Sundalo se ventilové víko a nakonec se rozebral celý motor včetně ložisek kliky, přeměřily se všechny vůle a vše je v toleranci. Nezdály se jim hydroštely, tak je dali nové. Po složení motoru je rachot stále stejný beze změny. Turbo se taky kontrolovalo - v pořádku. Diagnostika je absolutně čistá a všechny čidla prý dávají správné hodnoty.
Motor jede dobře, táhne a jde do otáček, ale při plynulé jízdě po rovině konstantní rychlostí je cítit jakoby cukání jako když jsou nevyvážený kola. Při přidání, nebo ubrání plynu se to stratí. Co jsem to zkoušel, tak to dělá při otáčkách kdy motor klepe(nebo drnčí). Uvnitř auta to moc slyšet není, ale venku dost a i volnoběh není úplně košér. Navíc když stojí nastartovaný na místě, tak docela smrdí - takový štiplavý smrad, ale nekouří. V servisu jsou z toho dost nešťastní, jednak proto, že majitel je můj známý a hlavně proto, že mi nemůžou nic vyúčtovat, protože závadu neodstranili. Je mi z toho trochu smutno a už nevím co dál. Jenom snad - když je motor zahřátý a vypnu ho, je slyšet bzučení a cvakání - asi 3x z EGR ventilu. Na diagnostice, ale Egr problém nemá. Nemůže být přesto vadný a způsobovat tyhle problémy?
Budu vděčný za jakoukoliv radu, nebo nápad
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od foki » 11.09.2012 22:27

kde testovaly striky ? delal jsem 2,0TDCI , symptomy - po nastartovani lehce kouril a byl to stiplavy smrad , pri jizde nic jen pri plynule jizde jakoby nekdo auto podrzel a pak povolil . v zime v mrazech horsi start , dle diesel servisu v praze striky OK , kontrola zhavicek jedna vadna , po vymene zadna zmena , kontrola komprese , kontrola zdvihu ( podezreni na ohkou ojnici ) vse OK . nasledne opet kontrola striků , vysledek 1 OK , jeden daval az pod tlakem ,2 davaly ruzne vysokou davku . takze po konzultaci se zakaznikem jsem objednal nove vcetne filtru , dalo se to tam a motor naskocil a bezel jak hodinky a pry pri delsi jizde sel pekne od spodu .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 11.09.2012 22:58

Loni jsem měl podezření, tak byly na testu v PAS Zábřeh. Teď to posílali někam přes AUTOBENEX a ti to myslím dávají do TAD Praha. Protokol jsem zatím neviděl, ale verdikt je že trysky jsou OK. Já už jsem byl smířený s tím, že dám nové trysky a bude to šepot květin a oni mě z toho vyvedli. Jediný výsledek je to, že mám kompletně prověřený motor po mechanické stránce včetně měření komprese a tlaku mazání.
Můj selský rozum mi napovídá že by to mělo být něco kolem paliva, takže buď trysky, nebo jejich řízení. Kdybych měl možnost vyzkoušet jiné trysky, tak by to bylo jasné.
Teď hloupý dotaz: U tohodle motoru jsou trysky Continental - ty se musejí taky nakódovat do ŘJ nebo se prostě vymění kus za kus a frčí to dál?
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 11.09.2012 23:04

Je pravda, že se mi ten motor do záběru turba zdá hodně chcíplý. Mám služební Galaxi TDI a s tím se rozjedu i bez přidání plynu. S TDCi ani náhodou nebo hodně přes spojku, ale je to jinej druh motoru a tak to tak třeba má být
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od foki » 11.09.2012 23:07

pokud objednas stejnou řadu tak se kodovat nemusi , pokud ne tak se to musi v PCM prehrat .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 11.09.2012 23:27

Přemýšlím jestli nezkusit koupit dvě trysky - nějaké jeté a zkusit vyměnit. V servisu říkali, že se jim to drnčení zdá od trysek 2.a3. válce a že je to cítit na trubkách ke vstřikům, ale když přišly z testu že jsou OK, tak tomu věřili. Doma, když jsem to napojil na svůj kabel - blbý ELM, tak jsem se dostal k nějaké kompenzaci trysek či co a dva válce měly plusové hodnoty a dva mínusové. Nevím ale už které to byly. Může to něco znamenat?
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Uživatelský avatar
romanva
Nováček
Nováček
Příspěvky: 100
Registrován: 11.09.2012 21:17
Bydliště: Česká Třebová

Re: Pokračování diskuze z vlákna Vstřiky

Příspěvek od romanva » 17.09.2012 20:39

Tak auto je ze servisu doma a rachtá stejně. Mechanicky je v naprostém pořádku, diagnostika je čistá. Už nevím co dál. Trysky byly na kontrole a jsou OK, ale: Nedalo mi to a začal jsem to hledat sám. Zjistil jsem, že tam jsou trysky které by tam nejspíš neměly být. Našel jsem číslo 9647247280 což by asi měly být trysky 5WS40156-4Z
Všude se ale uvádějí trysky 5WS40156-Z
Teď tam mám tedy nejspíš třídu 4 a má tam být třída5
Je to tak?
Ptal jsem se na to přepsání v ŘJ a nevědí si s tím rady - prý tam nikde ta možnost není a to jsem projel tři servisy včetně Forda.
Co si o tom myslíte? Mám hledat ještě další servis kde to budou umět přepsat nebo dát jiné trysky?
Fakt mě to vytáčí.
Ještě snad - když jsem dnes poslouchal sluchátkem kde to mlátí, tak to je nejvíc slyšet když to dám přímo na trysku a nejvíc první a druhý válec. To spíš vypadá že ty trysky asi nebudou OK že?
Ford Mondeo combi 2,5t titanium 2009
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO COMBI 2,5T 162 kW / 0 HP[/url][/img]

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 host