ze tří aut musí jezdit dvě a podle toho postupně řešíme pořadník oprav
Brumla II: po servisech po koupi v bazaru zatím vše důležité vychytáno (ťuk ťuk)
- nesvítí levá přední parkovačka
- čelní okno dirka od kamínku
Brumla I: po 5ti leté službě u nás a 200t km se něco najde
- nenalakovany levy prah po oprave - zatim cervena zakladovka (na modrem aute pusobi velice "elegantne")
- koroze 5. dveri (jeste je to dobre, zatim neni videt do kufru)
- predni nrazanik na rozich odreny az na plast a praskly
- zadni naraznik praskly na 2 mistech
- chladic klimy uz skoro bez žebrovani, ale ještě pořád těsní

- čelní okno dirka od kaminku
- pravé přední a pravé zadní okno se stahuje podle nálady buď pouze od řidiče, nebo pouze na dveřích, někdy vůbec
- central nefunguje na prave predni dvere
- čalounění volantu a řadičky ve stavu, že z toho lezou žmolky, pokud má člověk spocené ruce
- interiér zralý na oplach hasičskou hadicí (polité čaji, kafi)
- sedačka spolujezdce propálená od cigarety
- vrzající všechny dveře
- "klapající" asi setrvák (pouze s vyřazením a vyšlápnutou spojkou)
Escort: nemá moc nárok na opravu kosmetiky - slouží jenom na přískoky do města

- při spuštění klímy padnou otáčky
- interiér tragédie
- exteriér tragédie (3 různé odstíny lakovaných částí a 2 různé barvy základovky opravovaných částí)
- Pomochlaná střecha od spadnutého sněhu
- po startu chvilku jede na 3 válce
- při zahřátí při jízdě volnoběh okolo 2k rpm
- palto v kufru není kde a čím zaháknout

- tapecírung stopu odchlíplej a prověšenej
- čalounění volantu ve stavu, že z toho lezou žmolky, pokud má člověk spocené ruce