spotreba a razeni

Uživatelský avatar
novotaa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 02.02.2008 03:18

spotreba a razeni

Příspěvek od novotaa » 08.01.2012 17:50

ahoj mam dve otazky.1- je mozne ze mi kvuli zime stoupla spotreba o 0,7 litru?.mel jsem 5,1 ted 5,8 je teda fakt ze jezdim po praze a ne zrovna dlouhe trate.v lete to bylo lepsi. a za 2 kdy si myslite ze je spravne radit v kolika otackach?a treba na magistrale kde dam na tempomatu 60 jakej mete kvalt? jinak mam fofo2 1,6tdci 66 kw. dekuju

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od V12 » 08.01.2012 17:58

Ta spotreba je uplne normalna. Na benzinakoch, aj na diesloch. Studeny motor je najlepsie drzat v rozsahu 1500 az 2000 otacok, v ziadnom pripade neist cez 2500.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

chudas
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od chudas » 06.02.2012 10:08

Tak neviem ako Vy, ale ja v tejto dobe ľadovej mám spotrebu v meste 8 litrov...
a to jazdim rano do prace takych 15 km a max. 2300 otáčok, auto sa sice nezohreje an optimálnu teplotu, čomu sa ani nedivím, ale v interiéri kúri.
tak by ma zaujímalo aké máte vy teraz nové postrehy so spotrebou Vašich tátošov pri tejto zime.
A otázka, myslíte že raz nenaštartujeme??? pri každonenných -13 a menej??? Ja už ráno rašej 2x nažhavím a až potom štartujem, a asi po 3 sekunách točenia nabehne., zvuk katastrofa ale po takých 3-4 sekundach v pohode...
Ford Mondeo 2,0 TDCI 6st automat, Titanium - 2010

Uživatelský avatar
marosnet55
Nováček
Nováček
Příspěvky: 106
Registrován: 30.01.2010 22:19

spotreba a razeni

Příspěvek od marosnet55 » 06.02.2012 12:44

No mne to o zhruba 0,7 l išlo hore, ale mám garáž v ktorej je aj ked je vonka -15 dnu -2.
Cesta do práce cca 12 km akurát ked to parkujem je to skoro zahriate na pracovnú teplotu.

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od Radekjo » 06.02.2012 16:27

Řadím ve dvou tis. otáček. Spotřeba šla taky nahoru a o topení radši nemluvím. Do práce 5 km. Startování je v těchto mrazech zvukově strašné. Dvakrát žhavit chytne hned ale ten zvuk :roll: po nastartování bílá mlha smrad nespálené nafty a auto se třepe jako by jelo jen na tři válce. Po cca minutce se to uklidní a z výfuku jde klasika jen taková průhledná pára.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od V12 » 06.02.2012 17:36

Radekjo :
Do Tvojej penazenky sa chcu pozriet vstrekovace. To bude hllboookyyy pohlad :bebng:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od Radekjo » 06.02.2012 17:38

V12 Díky :nunu: :mrgreen:
Jestli je to pravda nedá se nic dělat. Vlastně dá. Auto v létě prodat :totlsmile:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
rob45
Nováček
Nováček
Příspěvky: 104
Registrován: 29.10.2008 20:15

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od rob45 » 06.02.2012 17:46

ahoj taky dvakrat zhavim mam 1.8 tdci a par sekund se tam taky valce hadaj ktery se dríve chytí ale nemyslim že to jsou vstřikovače spíš už svíčky se pomalu loučí
Focus 2013-, 1.0L EcoBoost 120PS/125PS - Fox, Lunar Sky
Ford focus 2 18.TDCI 85kw r.v 2006

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od Radekjo » 06.02.2012 17:50

Vím že svíčka ještě dožhavuje ale před zimou kontrola a vše bylo O.K.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od V12 » 06.02.2012 18:18

Ak by to boli zhavice, zapach nespalenej nafty by nemalo byt citit uz po par sekundach, nie po minute. Na druhu stranu - vie niekto, ako sa spravuju zbrusu nove piezocleny za takychto nizkych teplot ? Staci, ked reaguju o zlomok sekundy dlhsie a klepot a vsetky sprievodne javy su na svete. No po nespalenej nafte by to smrdiet nemalo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
chachn
Junior
Junior
Příspěvky: 360
Registrován: 24.06.2011 16:36
Bydliště: Vsisko/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od chachn » 06.02.2012 18:41

novotaa:jak casto resetujes na palubnim pc prumernou spotrebu?prijde mi,ze tech 5,1 je hodne hodne dlouhodoba a tak se ti to zvedlo jen o 0,7 litru.kdybys ji restartnul,mozna by ses divil za kolik v techdle krutomrazech jezdis,navic po meste a kratky trasy.
--Subaru Legacy--2005--SpecB kombi MT6--3.0i H6 180kW--brumla fun car
--Ford Mondeo--2003 FaceLift--Ghia kombi--2.0i-elpigaz--mondráš daily car

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od cereus » 06.02.2012 20:34

Ten narast 0,7 l by aj mohol byt realny. Mne tiez stupla spotreba zrovna o 0,7 l v tychto mrazoch a nie je to dlhodoby priemer, je to za posledne 2 tyzdne.
Inak naskoci vzdy na brnk (povazujem to za samozrejme, kedze je to nove), akurat ma prekvapuje, ze taku minutu po natoceni dost kolise volnobeh. Pri startoch okolo 0 a vyssie je volnobech stbilny. Prekvapuje ma to, lebo je to novy motor. Otcovo HDI ide pekne rovnomerne pri akejkolvek teplote.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od Eidž » 07.02.2012 07:43

No, mě to teď taky za 5 litrů nejezdí. :(
Ale benzin by měl, vlastně má, taky vyšší spotřebu.

A hlavně, účinnost dieselu je v mrazu ještě vyšší, takže houby zle.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od Eidž » 07.02.2012 07:47

Radekjo píše:Řadím ve dvou tis. otáček. Spotřeba šla taky nahoru a o topení radši nemluvím. Do práce 5 km. Startování je v těchto mrazech zvukově strašné. Dvakrát žhavit chytne hned ale ten zvuk :roll: po nastartování bílá mlha smrad nespálené nafty a auto se třepe jako by jelo jen na tři válce. Po cca minutce se to uklidní a z výfuku jde klasika jen taková průhledná pára.
Tohle neznám. I když teď nestartuji na 1 první pokus, tak včera i až po 5 startování zvuk normální, žádný traktor a žádný smrad nespálené nafty.

Po nastartování, tak cca 15 až 30 s se mi objeví bílý kouř, ale to je vodní pára - čichal jsem a nic nesmrdí. Jakmile se motor ohřeje, tak přestane i to.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: spotreba a razeni

Příspěvek od V12 » 07.02.2012 07:47

Eidz :
Diesel je ucinnejsi, ale sa najprv musi poriadne nahriat, inak ide stale na studeny rezim s predvstrekom a zvysenymi davkami paliva, co spotrebe 2x neprospieva.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti