Ahoj,
po výměně oleje se mi začal postupně zhoršovat volnoběh, semtam na křižovatce jsem cítil jemné škobrtnutí, což se zhoršovalo až do podoby, že dneska už otáčky kolísají co vteřinu, někdy až tak výrazně, že to zaznamená i otáčkoměr. Nejlépe jde vidět ono kolísání na světlech, pohasínají jak altík nedostatečně dobíjí.
V tuhle chvíli mi už to nedalo a koukam pod kapotu, resp prvně provozní kapaliny a ejhle, přelil jsem olej nad rysku, tak jsem hned přebytečný olej odsál na horní hranu rysky.
Dál po radách tady na foru co jsem vyčetl v jiných tematech jsem sundal koleno nad škrtící klapkou, abych omrkl jestli není zanesená, první pohled nezaznamenal nic výrazného. tudiž nevim jestli se do jejího čištění pouštět. (Navíc mi nešel odpojit její konektor a byl jsem v časovém presu. Mmch jak na ten konektor? červenou pojistku jsem povytáhl nahoru a stejně nešel vyndat.)
Pod klapkou ale v potrubí byly známky po oleji? Je to běžné? Nebo to je můj problém?
Díky za info.
Najeto mám 42tis. Auto viz podpis.
špatný volnoběh vs přelitý motor
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
špatný volnoběh vs přelitý motor
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: špatný volnoběh vs přelitý motor
olej byl menen pri 40tis a do 42 se jezdilo s hladinou nad rysku cca pul centimetru az centimetr ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: špatný volnoběh vs přelitý motor
nikdo zadny napad? podnet?
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: špatný volnoběh vs přelitý motor
Takze problem vyresen ... i kdyz jste se s uvahama a napadama nepretrhli 
Nejdrive jsemt eda vymontoval dukladne klapku ( pro odpojeni konektoru je treba povytahnout pojistku a pote cele telo tahnout nahoru, ja jsem zapacil trochu sroubovakem z volnejsi strany).
Klapka byla castecne zanesena, od vyroby je trochu pootevrena, coz se mi po precteni mistnich diskuzich zdalo zvlastni, nicmene asi FF II to am jinak nez FF I.
Vycisteni klapky subjektivne zlepsilo reakce na plyn, ale to asi tak vse, volnobeh porad spatny.
Poslouchal jsem chvili vyfuk a slo slyset ze opravdu jeden valec vynechava a tak jsem se pustil do vyndani svicek. Prvni ohlednuti bylo v poradku, na druhy pohled jsme zjistil ze na jedne svicce je uvolneny (asi odstiply hloubeji) kus izolatoru ktery se volne pohyboval po stredu svicky, tudiz ve svisle poloze ve ktere je svicka namontovana prekryval onu spicku svicky.
Po vymene svicky je po problemu.
Premyslim zda na ono prasknuti izolatoru ma vliv provoz na LPG a s tim spojena vyssi teplota spalovani, kazdopadne pokud to bude jediny problem tak je to porad paraada

Nejdrive jsemt eda vymontoval dukladne klapku ( pro odpojeni konektoru je treba povytahnout pojistku a pote cele telo tahnout nahoru, ja jsem zapacil trochu sroubovakem z volnejsi strany).
Klapka byla castecne zanesena, od vyroby je trochu pootevrena, coz se mi po precteni mistnich diskuzich zdalo zvlastni, nicmene asi FF II to am jinak nez FF I.
Vycisteni klapky subjektivne zlepsilo reakce na plyn, ale to asi tak vse, volnobeh porad spatny.
Poslouchal jsem chvili vyfuk a slo slyset ze opravdu jeden valec vynechava a tak jsem se pustil do vyndani svicek. Prvni ohlednuti bylo v poradku, na druhy pohled jsme zjistil ze na jedne svicce je uvolneny (asi odstiply hloubeji) kus izolatoru ktery se volne pohyboval po stredu svicky, tudiz ve svisle poloze ve ktere je svicka namontovana prekryval onu spicku svicky.
Po vymene svicky je po problemu.
Premyslim zda na ono prasknuti izolatoru ma vliv provoz na LPG a s tim spojena vyssi teplota spalovani, kazdopadne pokud to bude jediny problem tak je to porad paraada

FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti