Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Odpovědět
Uživatelský avatar
iso9002
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 16.05.2012 20:55
Bydliště: Vysočina

Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od iso9002 » 09.06.2012 15:55

Zdravim vsechny,

mam asi mesic FOFO II a opakovane se u me vyskytuje tento problem. Zhruba kazdych 150 km poklesne razantne vykon. Zadne cukani,, jak je zmineno v jinych diskuzich se neobjevuje, proste jen klesne vykon a v mistech, kde jezdim na 5tku musim podrazovat o stupen ci dva niz, pricemz kdyz pridam plyn az na podlahu, tak se motor jakoby dusi :bebng:

Mam vysledovane, ze se to objevuje hlavne, jedu-li konstantni rychlosti (napr v kolone). Po znovunastartovani problem zmizi a objevi se az zase treba po 150 km.

DPF je odstranen fy FAPOFF zacatkem kvetna. Filtry vsechny vymeneny. Nemate, prosim, nekdo podobnou zkusenost?
Focus Kombi 2009 1.6 TDCi 80 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od V12 » 09.06.2012 16:28

Ak je to v pravidelnych intervaloch, s velkou pravdepodobnostou je to nasledok FapOff. Kontaktuj ich, mozno budu mat riesenie.
Prave toto je dovod, preco nechcem DPF aj ked sa da odstranit. Radsej budem jazdit na benzin s vacsou spotrebou, ako trpiet taketo vylomeniny.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od Komi » 09.06.2012 16:51

Prave toto je dovod, preco nechcem DPF aj ked sa da odstranit. Radsej budem jazdit na benzin s vacsou spotrebou, ako trpiet taketo vylomeniny.

velmi velmi velmi lacny demagogicky blabol

jazdim 5 rokov s DPF, o jeho cinnosti viem jedine z uplne cistej koncovky vyfuku, ziadne neprijemnosti ako tu pisu vykuchanci....ked som cca pri 135t km diagnostikou zistil ze regeneracie su uz dost caste tak som ho vymenil za anglicky za nejakych 200 libier - za to nekupim ani par pneumatik....a jazdim spokojne dalej, samozrejme aj s STK a EK , originalny filter som si v klude vystriekal , takze ak sa novy za dalsich 135t km upcha tak ho vymenim s nulovym nakladom...
fakt netusim preco z toho filtru robite take strasidlo - opakujem je to lacnejsie ako vymena gum a tie vydrzia polovicu...no a oproti tomu tvojmu vybehnutemu 2,0 mi za tych 5 rokov pri mojom malom rocnom priebehu, kedze jazdim aj druhe auto, usetril vyse 1000 litrov paliva, v com vymena DPF je cca jedna petina uspory...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
iso9002
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 16.05.2012 20:55
Bydliště: Vysočina

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od iso9002 » 09.06.2012 20:08

Diky za tip. Jeste cekam az me dojde elm327, tak to zkusim nahrat, abych mel pripadne nejaky argumenty na FAPOFF. Podle nich by kilometrova regenerace 100% probihat nemela, ale vsechno tomu napovida :(
Focus Kombi 2009 1.6 TDCi 80 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od V12 » 09.06.2012 20:51

Kilometricka regeneracia ide po 500 az 700 km, kdesi sa to tu uz pisalo. Cize toto to byt nemusi. Ked uz spominas ELM, kup k nemu ScanXL od PalmerPerformane, ScanMaster je slaby.

Zapni si sledovanie :
- poloha plynoveho pedalu
- tlak paliva v raile
- tlak v sacom potrubi
- otacky motora
- tlak v brzdach (ci sa nahodou neaktivuje ESP)
- mnozstvo nasavaneho vzduchu
- pozadovana a skutocna davka paliva (ked sa da, mne to na 2.0TDCI ukazovalo, nesli ale vyrovnavacie - stale boli nulove, no na 1.8TDCI '2002 sa mi podarilo namerat aj tie)

Ked to strati vykon, niekde sa to musi prejavit...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od V12 » 09.06.2012 21:10

komi :
Chvalyhodne, ze si ten filter vymenil a nerobis dymovu clonu. A k tomu vybehanemu 2.0 - mam overenu servisnu historiu, podla ktorej ma prave teraz 93 tisic km. Takze menej ako Tvoj. A ked uz chces porovnavat spotrebu, porovnavaj porovnatelne - nie 1.6TDCI s 2.0i ale s 1.6i alebo 1.6 TiVCT :ble2:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

skyjet
Nováček
Nováček
Příspěvky: 59
Registrován: 23.08.2010 18:07

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od skyjet » 09.06.2012 21:48

Presne to isté sa deje aj mne. Rovnako ako ty mám odstránený DPF vo fapoff. Nemyslím si, že by sme boli jediní. Ja mám oproti tebe aj bonus v podobe cukania. Mám podozrenie na EGR. Vyčistenie EGR nepomohlo a vymeniť ho vzhľadom na cenu sa mi bez dôkazu veľmi nechce.
Ford S-Max r.v. 2009 Titianium, 1,8TDCi 92kW
Bol:
Ford Focus II r.v. 2006 1,6TDCi 80kW, odstránený DPF

Uživatelský avatar
Komi
Junior
Junior
Příspěvky: 414
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od Komi » 10.06.2012 10:47

V12 porovnavaj porovnatelne - nie 1.6TDCI s 2.0i ale s 1.6i alebo 1.6 TiVCT


to si zasa robis prdel, mas najazdene dost aj 1,6 aj s 2,0 D a dobre vies ze pri normalnej jazde sa da presne porovnat 1,6 D s tvojim 2,0 - v normalnej jazde kto okrem teba pravidelne vyuziva na benzine otacky nad 4000 ? a pod nimi su vykony dost podobne - staci uvadzane pruzne zrychlenie ktore pouzivam ja aj ini bezne - z 50 na 100kmh - a tam je 1,6 D lepsi ako tvoj 2,0...iste ked vytocis 2 cez 90 uvidim tvoj chrbat, ale kolkokrat sa to potrebuje ? a za aku cenu ? vcera so sa vratil z okruhu Praha atd 900km a mam este skoro 1/4 nadrze...dalej nekomentujem
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od V12 » 10.06.2012 16:38

Ano, mas pravdu, ked to budem na 50-tke dusit v 1200 otackach na patke. Na IV je to +/- rovnako. Diesel ma samozrejme vyhodu v spotrebe, to je nespochybnitelne.
Dvojliter som kupoval na to, aby ho nebolo treba vytacat nad 4k ako 1.6i ci TiVCT. Nemam rad rev vytocenych motorov. Samozrejme som skusal, ako 2.0i taha v 5000 - 6700 otackach. Kto by to neodskusal, ze. Po mnoho km s dieslami to bola velmi zaujimava skusenost - do 6 tisic cim viac otacok, tym lepsie to ide, presne opacne ako diesel. Len clovek nesmie v zrkadle pozerat na miznucu travu a zvodidla.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od L_u_k_y_n » 11.06.2012 08:35

to ISO9002: mě se to teď stalo poprvé taky s 2.0TDCi, na dálnici, naštěstí na Písek, kde není žádný provoz, auto přestalo táhnout, odstavil jsem, znovu nastartoval a vše o.k. :?:
Nemám potuchy čím by to mohlo být, DPF nemám, EGR odpojený, vstřiky nový.
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

suflikant
Nováček
Nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 20.01.2012 11:07

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od suflikant » 11.06.2012 10:22

Komi píše:Prave toto je dovod, preco nechcem DPF aj ked sa da odstranit. Radsej budem jazdit na benzin s vacsou spotrebou, ako trpiet taketo vylomeniny.

velmi velmi velmi lacny demagogicky blabol

jazdim 5 rokov s DPF, o jeho cinnosti viem jedine z uplne cistej koncovky vyfuku, ziadne neprijemnosti ako tu pisu vykuchanci....ked som cca pri 135t km diagnostikou zistil ze regeneracie su uz dost caste tak som ho vymenil za anglicky za nejakych 200 libier - za to nekupim ani par pneumatik....a jazdim spokojne dalej, samozrejme aj s STK a EK , originalny filter som si v klude vystriekal , takze ak sa novy za dalsich 135t km upcha tak ho vymenim s nulovym nakladom...
fakt netusim preco z toho filtru robite take strasidlo - opakujem je to lacnejsie ako vymena gum a tie vydrzia polovicu...no a oproti tomu tvojmu vybehnutemu 2,0 mi za tych 5 rokov pri mojom malom rocnom priebehu, kedze jazdim aj druhe auto, usetril vyse 1000 litrov paliva, v com vymena DPF je cca jedna petina uspory...
Konecne rozumny prispevok. Vpnom rosahu suhlasim.

Uživatelský avatar
iso9002
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 16.05.2012 20:55
Bydliště: Vysočina

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od iso9002 » 11.06.2012 16:06

Je to holt záhada. Až přijde diagnostika, tak budu všechny jízdy nahrávat a třeba se něco objeví :)
L_u_k_y_n píše:to ISO9002: mě se to teď stalo poprvé taky s 2.0TDCi, na dálnici, naštěstí na Písek, kde není žádný provoz, auto přestalo táhnout, odstavil jsem, znovu nastartoval a vše o.k. :?:
Nemám potuchy čím by to mohlo být, DPF nemám, EGR odpojený, vstřiky nový.
Focus Kombi 2009 1.6 TDCi 80 kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od V12 » 11.06.2012 21:18

L_u_k_y_n píše:...EGR odpojený...
A nemoze to byt toto ? Commonraily maju dost prespekulovanu elektroniku, ktora to nemusi znasat prave najlepsie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
L_u_k_y_n
Nováček
Nováček
Příspěvky: 130
Registrován: 10.04.2009 14:26
Bydliště: Praha-východ

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od L_u_k_y_n » 12.06.2012 07:44

no, jezdím s tím takhle už skoro dva roky. Uvidíme jestli se to bude opakovat .... třeba při dovolený s narvaným autem v kopci v levým pruhu na německý dalnici :gott:
Ford Focus II 2.0 TDCi Ghia, r.2005

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Opakovane snizeni vykonu (pomuze znovu nastartovat)

Příspěvek od V12 » 12.06.2012 08:28

Dialnica nie je problem. Zaujimavejsia je okreska, nasadis na predbiehanie a zrazu nudzak. A ta nalozena tatrovka iduca oproti sa blizi akosi prirychlo...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů