Kolísání výkonu 2300-3000rpm

atomovyhrib
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17.04.2011 09:35

Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od atomovyhrib » 02.10.2012 14:41

Mam problem s motorem TDCi 66kW - pri zrychleni na otackach 2300-3000 (je to citit jen nekdy) motor jakoby ztraci vykon - tahne, na necelou vterinu ubere, tahne, ubere - takhle az do tech 3000rpm a pak zase plynule. DPF nemam z vyroby, auto ma najeto 106 tisic realnych.
Tusite co by to mohlo delat?

Uživatelský avatar
Ajik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 11.02.2012 11:56
Bydliště: Brno

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od Ajik » 03.10.2012 09:36

Zdravím, mám stejný problém.
Začalo to zničeho nic. Naftou to není, už jsem od té doby zkusil 3 různé "benzínky".
Jev se ukazuje hlavně na dálnici při 5st., na okrskách a ve městě ho nepociťuji.
Ford Focus II - Kombi, 2006, 1.6 TDCi DURATORQ - 66 kW - spotřeba 5,3l/100km - cca 150tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km

atomovyhrib
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17.04.2011 09:35

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od atomovyhrib » 04.10.2012 13:52

Je to hlavne na dalnici na 5ku, ale taky pri razantnejsim zrychleni treba na 3ku i 4ku kdyz chces predjizdet - drzi se to ve spektru tech otacek - predtim ani potom uz nic.

Nekdo napad?

Uživatelský avatar
Ajik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 11.02.2012 11:56
Bydliště: Brno

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od Ajik » 04.10.2012 14:00

Ano, děje se to i na 3 či 4, včera jsem zprudka předjížděl a bylo to dost znát.
Začíná mě to docela strašit, doufám, že to není nic vážného.
Ford Focus II - Kombi, 2006, 1.6 TDCi DURATORQ - 66 kW - spotřeba 5,3l/100km - cca 150tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km

atomovyhrib
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17.04.2011 09:35

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od atomovyhrib » 04.10.2012 14:45

Tezko rict - moudri panove tady:

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a

nic nevyresili - jeden rika turbo, druhy EGR, treti soft, ctvrty vstriky, paty, ze to byl deda mraz..
Procetl jsem prvnich pet a poslednich pet stranek a nikdo nic nevyresil..

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od V12 » 04.10.2012 18:01

Problem je jediny - francuzsky motor v americko - nemeckom aute. Vrazedna to kombinacia :twisted: Mal som a stacilo. Teraz mam americko - nemecke auto s dinosaurom pod kapotou.

Toto kolisanie vykonu postihujuce 1.6TDCI som zazil pri jednej jazde aj ja. Citit to pri kazdej jazde, auto ide do aciek, neveril by som mu. Treba to zobrat na Ford diagnostiku a previest sa s tym. Bohuzial ELM327 na to nestaci, pretoze nedokaze vycitavat data potrebnou rychlostou. Bezne cita 6 - 7 udajov za sekundu, co je malo, pretoze jeden skenovaci cyklus hodnot popisujucich spalovanie trva aj viac ako sekundu - treba citat :
- poloha plynu
- tlak v raile
- tlak v sani
- vaha vzduchu
- otacky motora
- teplota chladiacej zmesi
- teplota nasavaneho vzduchu
- poloha EGR
- poloha variabilu turba (80 kW)/ vastegate (66kW)
- ziadana davka paliva
- aktualna davka paliva
Dufam, ze som nezabudol na nic...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

atomovyhrib
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17.04.2011 09:35

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od atomovyhrib » 04.10.2012 23:30

Ten francouzsky motor zere 4,7 litru fosilniho dinosaura na sto :)
Ale jinak mi rekni, kdo mi tohle zmeri? Neverim ze by tohle umeli v "normalnim" servisu aka Valousek, Charouz, Kacmacek a jim podobny.. Co?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od V12 » 05.10.2012 07:20

Dokaze to hociktory servis s akoukolvek slusnou diagnostikou. Idealna je samozrejme firemna Ford IDS/WDS v autorizovanom servise Ford. Aby to bolo mozne, musia diagnostiku obsluhovat ludia, ktori tomu rozumeju. Ak to budu barani...

Po prvej vymene turba a opakovanych problemoch s podfuknutymi vstrekovacmi budes preklinat ten den, ked si kupil auto so spotrebou 4.7/100 a servisom drahym tak, ze prevysi cenu benzinu pri spotrebe 7.5/100 na mininalne 30k km :mrgreen: Na to ale casom prides sam tak, ako mnohi ini vratane mna. Nastastie mas ale tu spolahlivejsiu verziu 1.6TDCI.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Ajik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 180
Registrován: 11.02.2012 11:56
Bydliště: Brno

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od Ajik » 06.10.2012 23:55

Dneska skoro 200km v tahu, a při studeným motoru ani při teplým, ani na okrskách (30%) ani na dálnici (70%) žádná známka kolísání výkonu.

Si říkám, že když dojedu na diagnostiku, tak se to vůbec nemusí projevit a nic se nezjistí...
Ford Focus II - Kombi, 2006, 1.6 TDCi DURATORQ - 66 kW - spotřeba 5,3l/100km - cca 150tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km

atomovyhrib
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17.04.2011 09:35

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od atomovyhrib » 09.10.2012 13:27

Ja teda studenej motor netocim nad dva tisice takze nevim, ale u teplyho taky jen obcas.. a nekdy jen na petku, nekdy i u trojky - prase aby se v tom vyznalo.
Je mozny ze by to zaviselo na nafte? Ja tankuju vetsinou benzinu, do toho semtam Verva, semtam Lukoil

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od vita_k » 09.10.2012 15:26

To dela kde komu. Napr. mne. Obvykle pritom, kdyz auto regeneruje (filtr co nemam) teplota pred katalyzatorem > 450 stupnu. To neni problem u 66 kW samozrejme. Mam takovy dojem jakoby si auto prochazelo rezimy: Jede bozsky, jede s horsi odezvou na plyn, cuka a tak se to opakuje po x stovkach km (u me). Nekdy to ani nejde poznat, ale pri seslapnuti plynu na podlahu to proste nezareaguje.

V12 zapomnel jsi jeste mozna polohu skrtici klapky.

Dneska jsem se projel v 1.6mpi oktavce, ale oslnen vykonem jsem nebyl. Ale jeste tomu memu dam nadeji:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od V12 » 09.10.2012 18:51

Ja ked som presadol z 2.0TDCI do 2.0i tiez som mal ten isty pocit. Od benzinaku si tie kone musis vediet vypytat, inak Ti ich neda. Stale sa to este ucim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

atomovyhrib
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 17.04.2011 09:35

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od atomovyhrib » 12.11.2012 16:04

Dojmy z reklamace a jejiho reseni:
"Tuhle zavadu uz jsme to meli, privezte to, je to urcite palivovy filtr" - dobra, privezl jsem. Bazar je ve stejnem baraku jako ford servis, takze to v jedny pulce napichli na diagnostiku, tam NIC a servisak se tvaril jako by vysvetlovat existenci UFO - "joo, ten palivovej filtr by to mohl bejt noo..".
Prodejce velmi ochotne uznal vadny palivovy filtr, zaplatil origo filtr (1850,- plus praci 450,-), ja diagnostiku za 720 a po tydnu - je to lepsi, neni to cukani tak ostre, ale podle mne tam porad je.. No co se da delat, budeme jezdit dal :D

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od vita_k » 12.11.2012 17:10

Ja menim filtry "casto" - cca 15-20 tis original. Nema to vubec zadny vliv. Je to sofwarovy nedostatek. UFO je lepsi vysvetleni nez paliv filtr :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm

Příspěvek od Marod22 » 12.11.2012 17:14

vita_k: Aj palivovy? veď ten je drahý jak prasa :bebng:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti