Kolísání výkonu 2300-3000rpm
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Mam problem s motorem TDCi 66kW - pri zrychleni na otackach 2300-3000 (je to citit jen nekdy) motor jakoby ztraci vykon - tahne, na necelou vterinu ubere, tahne, ubere - takhle az do tech 3000rpm a pak zase plynule. DPF nemam z vyroby, auto ma najeto 106 tisic realnych.
Tusite co by to mohlo delat?
Tusite co by to mohlo delat?
- Ajik
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 11.02.2012 11:56
- Bydliště: Brno
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Zdravím, mám stejný problém.
Začalo to zničeho nic. Naftou to není, už jsem od té doby zkusil 3 různé "benzínky".
Jev se ukazuje hlavně na dálnici při 5st., na okrskách a ve městě ho nepociťuji.
Začalo to zničeho nic. Naftou to není, už jsem od té doby zkusil 3 různé "benzínky".
Jev se ukazuje hlavně na dálnici při 5st., na okrskách a ve městě ho nepociťuji.
Ford Focus II - Kombi, 2006, 1.6 TDCi DURATORQ - 66 kW - spotřeba 5,3l/100km - cca 150tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Je to hlavne na dalnici na 5ku, ale taky pri razantnejsim zrychleni treba na 3ku i 4ku kdyz chces predjizdet - drzi se to ve spektru tech otacek - predtim ani potom uz nic.
Nekdo napad?
Nekdo napad?
- Ajik
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 11.02.2012 11:56
- Bydliště: Brno
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Ano, děje se to i na 3 či 4, včera jsem zprudka předjížděl a bylo to dost znát.
Začíná mě to docela strašit, doufám, že to není nic vážného.
Začíná mě to docela strašit, doufám, že to není nic vážného.
Ford Focus II - Kombi, 2006, 1.6 TDCi DURATORQ - 66 kW - spotřeba 5,3l/100km - cca 150tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Tezko rict - moudri panove tady:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
nic nevyresili - jeden rika turbo, druhy EGR, treti soft, ctvrty vstriky, paty, ze to byl deda mraz..
Procetl jsem prvnich pet a poslednich pet stranek a nikdo nic nevyresil..
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &sk=t&sd=a
nic nevyresili - jeden rika turbo, druhy EGR, treti soft, ctvrty vstriky, paty, ze to byl deda mraz..
Procetl jsem prvnich pet a poslednich pet stranek a nikdo nic nevyresil..
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Problem je jediny - francuzsky motor v americko - nemeckom aute. Vrazedna to kombinacia
Mal som a stacilo. Teraz mam americko - nemecke auto s dinosaurom pod kapotou.
Toto kolisanie vykonu postihujuce 1.6TDCI som zazil pri jednej jazde aj ja. Citit to pri kazdej jazde, auto ide do aciek, neveril by som mu. Treba to zobrat na Ford diagnostiku a previest sa s tym. Bohuzial ELM327 na to nestaci, pretoze nedokaze vycitavat data potrebnou rychlostou. Bezne cita 6 - 7 udajov za sekundu, co je malo, pretoze jeden skenovaci cyklus hodnot popisujucich spalovanie trva aj viac ako sekundu - treba citat :
- poloha plynu
- tlak v raile
- tlak v sani
- vaha vzduchu
- otacky motora
- teplota chladiacej zmesi
- teplota nasavaneho vzduchu
- poloha EGR
- poloha variabilu turba (80 kW)/ vastegate (66kW)
- ziadana davka paliva
- aktualna davka paliva
Dufam, ze som nezabudol na nic...

Toto kolisanie vykonu postihujuce 1.6TDCI som zazil pri jednej jazde aj ja. Citit to pri kazdej jazde, auto ide do aciek, neveril by som mu. Treba to zobrat na Ford diagnostiku a previest sa s tym. Bohuzial ELM327 na to nestaci, pretoze nedokaze vycitavat data potrebnou rychlostou. Bezne cita 6 - 7 udajov za sekundu, co je malo, pretoze jeden skenovaci cyklus hodnot popisujucich spalovanie trva aj viac ako sekundu - treba citat :
- poloha plynu
- tlak v raile
- tlak v sani
- vaha vzduchu
- otacky motora
- teplota chladiacej zmesi
- teplota nasavaneho vzduchu
- poloha EGR
- poloha variabilu turba (80 kW)/ vastegate (66kW)
- ziadana davka paliva
- aktualna davka paliva
Dufam, ze som nezabudol na nic...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Ten francouzsky motor zere 4,7 litru fosilniho dinosaura na sto
Ale jinak mi rekni, kdo mi tohle zmeri? Neverim ze by tohle umeli v "normalnim" servisu aka Valousek, Charouz, Kacmacek a jim podobny.. Co?

Ale jinak mi rekni, kdo mi tohle zmeri? Neverim ze by tohle umeli v "normalnim" servisu aka Valousek, Charouz, Kacmacek a jim podobny.. Co?
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Dokaze to hociktory servis s akoukolvek slusnou diagnostikou. Idealna je samozrejme firemna Ford IDS/WDS v autorizovanom servise Ford. Aby to bolo mozne, musia diagnostiku obsluhovat ludia, ktori tomu rozumeju. Ak to budu barani...
Po prvej vymene turba a opakovanych problemoch s podfuknutymi vstrekovacmi budes preklinat ten den, ked si kupil auto so spotrebou 4.7/100 a servisom drahym tak, ze prevysi cenu benzinu pri spotrebe 7.5/100 na mininalne 30k km
Na to ale casom prides sam tak, ako mnohi ini vratane mna. Nastastie mas ale tu spolahlivejsiu verziu 1.6TDCI.
Po prvej vymene turba a opakovanych problemoch s podfuknutymi vstrekovacmi budes preklinat ten den, ked si kupil auto so spotrebou 4.7/100 a servisom drahym tak, ze prevysi cenu benzinu pri spotrebe 7.5/100 na mininalne 30k km

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- Ajik
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 11.02.2012 11:56
- Bydliště: Brno
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Dneska skoro 200km v tahu, a při studeným motoru ani při teplým, ani na okrskách (30%) ani na dálnici (70%) žádná známka kolísání výkonu.
Si říkám, že když dojedu na diagnostiku, tak se to vůbec nemusí projevit a nic se nezjistí...
Si říkám, že když dojedu na diagnostiku, tak se to vůbec nemusí projevit a nic se nezjistí...
Ford Focus II - Kombi, 2006, 1.6 TDCi DURATORQ - 66 kW - spotřeba 5,3l/100km - cca 150tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km
Parrot MKi9200 (Handsfree+MP3), Navigace Sygic, Parkovací asistent, Onboard kamera F90G
Yamaha DragStar 650 XVS - 2002 - 30kW - cca 20tis km
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Ja teda studenej motor netocim nad dva tisice takze nevim, ale u teplyho taky jen obcas.. a nekdy jen na petku, nekdy i u trojky - prase aby se v tom vyznalo.
Je mozny ze by to zaviselo na nafte? Ja tankuju vetsinou benzinu, do toho semtam Verva, semtam Lukoil
Je mozny ze by to zaviselo na nafte? Ja tankuju vetsinou benzinu, do toho semtam Verva, semtam Lukoil
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
To dela kde komu. Napr. mne. Obvykle pritom, kdyz auto regeneruje (filtr co nemam) teplota pred katalyzatorem > 450 stupnu. To neni problem u 66 kW samozrejme. Mam takovy dojem jakoby si auto prochazelo rezimy: Jede bozsky, jede s horsi odezvou na plyn, cuka a tak se to opakuje po x stovkach km (u me). Nekdy to ani nejde poznat, ale pri seslapnuti plynu na podlahu to proste nezareaguje.
V12 zapomnel jsi jeste mozna polohu skrtici klapky.
Dneska jsem se projel v 1.6mpi oktavce, ale oslnen vykonem jsem nebyl. Ale jeste tomu memu dam nadeji:)
V12 zapomnel jsi jeste mozna polohu skrtici klapky.
Dneska jsem se projel v 1.6mpi oktavce, ale oslnen vykonem jsem nebyl. Ale jeste tomu memu dam nadeji:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Ja ked som presadol z 2.0TDCI do 2.0i tiez som mal ten isty pocit. Od benzinaku si tie kone musis vediet vypytat, inak Ti ich neda. Stale sa to este ucim.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 17.04.2011 09:35
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Dojmy z reklamace a jejiho reseni:
"Tuhle zavadu uz jsme to meli, privezte to, je to urcite palivovy filtr" - dobra, privezl jsem. Bazar je ve stejnem baraku jako ford servis, takze to v jedny pulce napichli na diagnostiku, tam NIC a servisak se tvaril jako by vysvetlovat existenci UFO - "joo, ten palivovej filtr by to mohl bejt noo..".
Prodejce velmi ochotne uznal vadny palivovy filtr, zaplatil origo filtr (1850,- plus praci 450,-), ja diagnostiku za 720 a po tydnu - je to lepsi, neni to cukani tak ostre, ale podle mne tam porad je.. No co se da delat, budeme jezdit dal
"Tuhle zavadu uz jsme to meli, privezte to, je to urcite palivovy filtr" - dobra, privezl jsem. Bazar je ve stejnem baraku jako ford servis, takze to v jedny pulce napichli na diagnostiku, tam NIC a servisak se tvaril jako by vysvetlovat existenci UFO - "joo, ten palivovej filtr by to mohl bejt noo..".
Prodejce velmi ochotne uznal vadny palivovy filtr, zaplatil origo filtr (1850,- plus praci 450,-), ja diagnostiku za 720 a po tydnu - je to lepsi, neni to cukani tak ostre, ale podle mne tam porad je.. No co se da delat, budeme jezdit dal

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
Ja menim filtry "casto" - cca 15-20 tis original. Nema to vubec zadny vliv. Je to sofwarovy nedostatek. UFO je lepsi vysvetleni nez paliv filtr :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- Marod22
- Pokročilý
- Příspěvky: 844
- Registrován: 09.05.2012 08:19
- Bydliště: Bratislava
Re: Kolísání výkonu 2300-3000rpm
vita_k: Aj palivovy? veď ten je drahý jak prasa 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti