Problem pri jizde (Power Manufactur)

Odpovědět
jan.novak2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 14.02.2011 17:41

Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od jan.novak2 » 07.10.2012 09:01

Ahojte, vcera kdyz jsme jel tak my to na LCD napsalo velkej trojuhelnik s vykricnikem, a pod tim bylo Power manufactur (timto slovem si nejsem jist, jestli je spravne napsane).
Napsalo to co jsem psal + klesly rucicky na nulu, rozsvitilo se ABS, ESP. Po chvilce se to rozbehlo a uz vse slo, jen svitilo to male "i" nad LCD, ale to take po chvilce zhaslo. Nez jsem dojel tak to udelalo jese jednou ale tentokrat bez toho napisu.

Kdyz jsem jel dom, tak to neudelalo, ale udelalo to to ze kdyz jsme jel na 6 a tocil cca 1900 otacek, tak jsem pridal ale auto nepridalo, a motor jakoby vybroval, a samosebou svitilo ABS,ESP, a kontrolky byly na nule ..


Toto se stalo v Rakousku, tak jsem tam zajel i do servisu Ford, tam to daly na diagnostiku, a jedine co dostaly, tak ze pri startu byla malo dobita baterka. Jeste my rikal kdyz meril baterku (mela 12,6- rika ze ji mame dobit), ze mame slabou, ze tam patri 80aH a v CR ve Fordu nam daly 71aH s tim ze to staci.

Cim to bude ? bude to opravdou treba tou baterkou ?
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od V12 » 07.10.2012 12:22

Takze :
1. 1.8TDCI je 5-kvalt. Ako si tam mohol mat sestku ? Nemas to 2.0 TDCI ?
2. Zrejme sa jednalo o hlasku Power Steering Failure, ked je to za jazdy, slabou baterkou by to byt nemalo. Skor by som si dovolil tipnut na vadny, alebo umierajuci alternator. Pokial to robi pri starte, moze to byt baterka.

V prvom rade pozri, ci mas vporiadku kable od baterky - vsetko musi byt perfektne utiahnute, hlavne kostra - kabel spajajuci baterku s karoseriou auta. Obcas ma na svedomi tieto problemy prave on.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
piechnik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 853
Registrován: 09.05.2009 16:04
Bydliště: ostrava

Re: Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od piechnik » 07.10.2012 12:25

Nech prekontrolovat altik.

jan.novak2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 14.02.2011 17:41

Re: Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od jan.novak2 » 07.10.2012 18:50

V12 píše:Takze :
1. 1.8TDCI je 5-kvalt. Ako si tam mohol mat sestku ? Nemas to 2.0 TDCI ?
2. Zrejme sa jednalo o hlasku Power Steering Failure, ked je to za jazdy, slabou baterkou by to byt nemalo. Skor by som si dovolil tipnut na vadny, alebo umierajuci alternator. Pokial to robi pri starte, moze to byt baterka.

V prvom rade pozri, ci mas vporiadku kable od baterky - vsetko musi byt perfektne utiahnute, hlavne kostra - kabel spajajuci baterku s karoseriou auta. Obcas ma na svedomi tieto problemy prave on.
1.) omlouvam se udelal jsem preklep, jasne ze tam patri misto 6, tak 5 :-)
2.)Presne, ted jsem si vzpomel, napsalo to jak pises Power Steering Failure.


Abych to tak nejak schrnul a pridal dalsi informace. Dnes jsem baterku dobyl, a zmeril nabijeni, pri startu daval cca 11-11,6V, pri pridani plynu (cca 2000-2500 otacek) se napeti zvysilo, na cca 13,4-14V, ale po odebrani nohy z plynu slo opet dolu. Pouze dodavam ze byly zapnute pouze svetla.
Alternator jiz jednou odesel, ale byl repasovan autoelektrikarem, daval se tam diodovej mustk a regulator.
To ze to dava pri startu malo, se projevuje hlavne kdyz je mene stupnu (ikdyz dneska bylo na teplomeru 20 a daval takte o nech cca 11V na volnobeh), jakmile se auto zahreje,tak dava stabilne 13,5-14V
Ale altrnatorem to asi nebude, jelikoz tu opravu altiku jsme delaly minulej rok, a od te doby (driv jsem to nemeril kolik daval, nez odesel a byl opravenej) to dava pri startu za nizsich teplot malo praveze o nejch 11-11,6. Apraveze v te dobe jsem byl v servisu FORD, kde skusily dat novej altik, ale delalo to to same, tak jsme tam vratily opet tan stary repasovany.


Kazdopadne kabelaz prekontroluju. Ale nevite co a jak ? myslite ze je to doopravdy altikem ?
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od Jardak » 07.10.2012 21:29

Buď je vadnej altík,nebo je problém v jeho řízení. 11,6 V je hodně málo,jak dlouho po studeným startu mu trvá než se dostane na 14 V ? Snížený napětí může být jenom nějakou dobu po studeným startu v době kdy probíhá dožhavení. Doba dožhavení roste s klesající teplotou.

Ideální by bylo změřit napětí v době kdy nastane porucha.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od V12 » 08.10.2012 11:06

Len tak pre info - palubne napatie dokaze merat aj ELM327.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

jan.novak2
Nováček
Nováček
Příspěvky: 81
Registrován: 14.02.2011 17:41

Re: Problem pri jizde (Power Manufactur)

Příspěvek od jan.novak2 » 12.10.2012 10:02

Vcera jsem se objednal do servisu na pondeli, tak uvidim na co prijdou.
Ford focus II , 2008 , 1,8tdci , hatchback. Elektronická cigareta
Gumové Kachničky Avalon, with fix-point

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host