optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Odpovědět
Rasyou
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.05.2010 14:02

optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od Rasyou » 10.01.2013 22:27

Cafte,

Mam taky problem.. mam nove turbo(relativne) - nema ani rok ale od zaciatku ako ho mam, sa mi nezda jazda plynula - myslim narast vykonu, proste to nie je ako predtym. Mozte mi poradit ako a kde sa to da vyladit?
Pozeral som nejaky chip tunnig ale to nechcem.. chcem len trosku skultivovat ten chod. Mam pocit ze to turbo nezapina v ten spravny cas tak ako to bolo predtym ale neskor a preto mam v nejakych 1700-1800 otackach mierny pokles vykonu a potom iba cakam kedy sa to turbo prebere.

FF2, 1.8TDCi
2006

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od phofy » 11.01.2013 17:12

může ti to dělat variabilní nastavení lopatek, ty by jsi měl mít elektronický, tak je potřeba se podívat na elektroniku co to ovládá

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od V12 » 11.01.2013 20:17

Mne tiez na 2.0TDCI menili turbo, nejednalo sa ale o repas. Po vymene sa spravanie motora nezmenilo. Opacny pripad bol ale sluzobny zabozrut 1.6HDI 80kW. Po repase velmi vyrazne narastol turbolag, motor dostal silne dieslovy charakter - do 1800 rpm nic, 1800 - 2500 kopanec jak svina a potom rychla smrt. Pred repasom mal motor plynuly nabeh vykonu, spicka krutiaku roztiahnuta na dost siroke pasmo otacok a kapat zacal az po 4000 rpm. Na podobne zmeny spravania sa motorov po repasoch turbakov sa stazuje viac ludi. Obvykle je to vsetko sposobene nespravnym poskladanim ovladania variabilu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Rasyou
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.05.2010 14:02

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od Rasyou » 11.01.2013 21:48

A neviete ako sa to fixnut?
Alebo keby som si to dal chipnut tak sa to zlepsi?

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8461
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od lucky.jack » 11.01.2013 22:10

Auto chipuj až ho budeš mít v naprostým pořádku. Do tý doby nee.
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od V12 » 12.01.2013 16:12

Presne ako pise lucky.jack.
Pricina totiz nemusi byt iba vturbe. Opat vlastna skusenost :
Pred vymenou vstrekovacov moj 2.0TDCI od 1100 do 1600 otacok tahal len velmi vlazne, od 1600 do cca 2000 neskutocne prudky narast krutiaceho momentu, po 2000 jeho pomaly pokles az do 3500 otacok, potom rychla smrt. Po vymene vstrekovacov sa nastup rozsiril do oblasti 1200 - 2200 otacok, oblast maxima krutiaku sa roztiahla az niekde k 3000 otackam, motor zacal vyrazne vadnut az po 4000 otackach, takze s autom sa jazdilo daleko prijemnejsie. Odozva na plyn bola pred aj po vymene vstrekov rovnaka, to iste platilo pred aj po vymene turba rok pred tym.

Pricinu poklesu vykonu treba najprv objasnit, az potom chipovat. Pretoze ked su v tom vstrekovace, zvysenie tlaku paliva v raile dlho nevydrzia a budes ich musiet riesit. Po ich vyrieseni je potom vhodne opat chipovat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Rasyou
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 23.05.2010 14:02

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od Rasyou » 15.01.2013 15:28

zmena nastala po vymene turba takze to bude asi tym. Ako to diagnostikovat? Da sa stym turbom daco spravit?

Nie je to nejako kriticke, ale ja by som chcel mat na 100%.

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: optimalizacia vykonu 1.8TDCi

Příspěvek od phofy » 15.01.2013 16:32

Nechat vyladit variabil, ale to nevím jestli někdo dělá :nixw:

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti