Startování za studena a za tepla

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Startování za studena a za tepla

Příspěvek od kkulin » 26.01.2013 18:51

Zdravím všechny, potřebuji poradit, mám problém ze startování ford focus C-max r.v. 2005. Za studena startuje na první otočení, po zahřátí až na po 6. Včem by mohl být problém. Díky za odpovědi

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od V12 » 27.01.2013 12:27

Aky mas motor ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od kkulin » 27.01.2013 12:56

Je to c -max 1,8 TDCi 85 kW. je tam nová baterka, čerpadlo, vstřiky a neztrácí výkon, jen to startování. Díky za info jsem už zoufalý

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od V12 » 27.01.2013 18:46

Stretol som sa s 1.8TDCI, ktory mal okrem cidla teploty chladiacej kvapaliny aj cidlo teploty hlavy. Bolo vadne, pretoze stale vracalo hodnotu -40 (stupnov :?: ) a motor sa spraval presne ako pises. Po jeho vymene zacal startovat normalne. Jednalo sa ale o FFI.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kkulin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 26.01.2013 18:47
Bydliště: Vratimov

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od kkulin » 27.01.2013 19:00

Moc díky za radu, kdyby to tím nebylo, prosím o další návrhy, čím by to mohlo být. Díky

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od Marod22 » 24.02.2013 15:22

Dnes som si všimol pre mňa zaujímavú vec. Ráno, kopa snehu na aute, naštartujem, klíma na max, vystúpim, že idem odpratať auto a čekujem výfuk - žiadny dym, až som ostal príjemne prekvapený. Ako som ale odpratával, auto začínalo dymiť a dymilo celú cestu. Motor sa zahriať nestihol. Prečo to nedymilo hneď, ale začalo až po chvíli?

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od stano. » 24.02.2013 16:02

Lebo si mal studeny cely vyfuk, katalyzator, rezonatory/tlmice. Takze na vystupe isiel von studeny vzduch a voda kondenzovala rovno vo vyfuku. Az ked sa to zohrialo isiel von teplejsi vzduch a vodna para.

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od Marod22 » 24.02.2013 16:07

A prečo kua tá vodná para tak smrdí? :mrgreen:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od stano. » 24.02.2013 16:22

Jaj, tak to napis hned :D Benzin za studena smrdi vzdy. Na naftu su tu ini experti :)

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od Marod22 » 24.02.2013 16:28

Vieš čo, ja by som zobral tú tvoju odpoveď, lebo keď príde V12, tak ma pošle do dieselservisu, alebo rovno do 3A :totlsmile:
P.S.: Nič v zlom :mrgreen:

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13551
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od stano. » 24.02.2013 17:15

:palec_nahoru: :mrgreen:

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od V12 » 24.02.2013 17:47

Marod22 píše:A prečo kua tá vodná para tak smrdí? :mrgreen:
Tesne po natoceni smrdia aj zbrusu nove diesle. Neries to. Pruser by bol, keby to smrdelo az do zahriatia na prevadzkovu teplotu, kolisali by otacky a traktorovalo by to. Jazdi, kym sa to nezacne spravat popisanym sposobom a potom... Vsak uz vies co :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9509
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od phofy » 24.02.2013 17:55

V12 dneska jsi nějakej hodnej :mrgreen:

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od smoula » 24.02.2013 18:14

Taky koukam :-))

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Startování za studena a za tepla

Příspěvek od V12 » 24.02.2013 18:54

Proc hodnej ???
Snazim sa byt objektivny. Ked tesne po natoceni smrdi aj novy diesel s 10km na tacho, tak to riesit netreba.

A do certa s jazdenymi dieslami :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host