Permanentní napětí na zesilovači
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 06.10.2014 20:31
Permanentní napětí na zesilovači
Ahojte, mám místo origa rádio Sony DSX A42UI připojené přes ISO redukci. Na REMOTE z rádia sem naletoval remote kabel dozadu do kufru a připojil na zesík. Kabel dává konstantní napětí kolem 11.5V i při vypnutém rádiu, vyplém motoru i při vytažených klíčích. Přitom rádio samo o sobě zapnout bez motoru nejde. V čem by prosím mohl být problém? Navíc se mi zda,jze už i před výměnou rádia dlouho svitil palubak. Jak dluho po zamčení auta má svitit? Díky
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24731
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Permanentní napětí na zesilovači
co je REMOTE?
mas-li FF2 po FL, palubak zhasina v zamcenem aute do 15 minut (na foru reseno a vysvetleno jinde)
mas-li FF2 po FL, palubak zhasina v zamcenem aute do 15 minut (na foru reseno a vysvetleno jinde)
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Beats
- .
- Příspěvky: 297
- Registrován: 25.06.2014 13:45
Re: Permanentní napětí na zesilovači
Kabel pro probuzení rádia a zesilovače.
Nyní:
Ford Fiesta Mk7 ST180 - 1.6 ecoboost-134kw
r.v. 2013, TEC AS2 7x17, Podvozek KW var.1
Byl:
Ford Focus Mk1 - 1.8 STDCI-85kw
r.v. 2002, WOLF, O.Z Superturismo 7x17, eibach pro kit, ST packet
Ford Fiesta Mk7 ST180 - 1.6 ecoboost-134kw
r.v. 2013, TEC AS2 7x17, Podvozek KW var.1
Byl:
Ford Focus Mk1 - 1.8 STDCI-85kw
r.v. 2002, WOLF, O.Z Superturismo 7x17, eibach pro kit, ST packet
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24731
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Permanentní napětí na zesilovači
aha ... a ted pro elektrikare: je to 12V od spinacky? nebo jak se budi radia?
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
- Otomar
- Člen klubu
- Příspěvky: 504
- Registrován: 26.10.2013 10:47
- Bydliště: JMK
Re: Permanentní napětí na zesilovači
Remote by si mělo řídit rádio samo, tzn. že po zapnutí rádia se teprve objeví napětí na svorce pro zapnutí zesilovače. Rádio které máš neznám, takže dál nemůžu poradit.
Co se týče svítícího palubáku, to už se tady nekde dosti obsáhle řešilo.
Co se týče svítícího palubáku, to už se tady nekde dosti obsáhle řešilo.
Ford Focus 1.6 Ti-VCT/92kW*LPG*2015*White
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
ex:Ford Focus 1.6 Ti-VCT*LPG*2010*Chill
ex:Ford Focus 1.6 *2004*Moondust
family car: Fusion 1.4 2011, C-max 1.6 2011
- r0mik
- .
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Permanentní napětí na zesilovači
remote (modry) se pouziva bud pro zapnuti zesilovace, nebo vysouvani anteny
nezda se mi to, pokud je na kabelovem svazku od radia modry kabel remote tak by mel fungovat. Na origo elektrice vozu není zavisly, je to vystup primo z radia..
nezda se mi to, pokud je na kabelovem svazku od radia modry kabel remote tak by mel fungovat. Na origo elektrice vozu není zavisly, je to vystup primo z radia..
Focus 2002 RS "WRC Ášín"-track car
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
Focus 2002 RS #1121-radost
Focus 2002 ST170 "BO!!!"-track car
Focus 2002 ST170
Focus 2003 ST170 kombi s tažným
Transit 2004 2.4tddi odtahovka
Smax 2006 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T LPG
Smax 2007 2.5T
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24731
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Permanentní napětí na zesilovači
aha, takze to neni kabel pro probuzeni radia ... v tom pripade doporucuji odpojit zesilovac kompletne od auta a zmerit, zda je remote na 0V pri vypnutem radiu ... pokud ano, je chyba v zesilovaci nebo jeho kabelazi ... pokud ne, je chyba v radiu nebo jeho kabelazi
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 06.10.2014 20:31
Re: Permanentní napětí na zesilovači
tak už sem to vyřešil, díky za rady. Byl tam modrý kabel, v popisku u rádia byl označen jako automatická anténa nebo tak nějak a dodával konstantní napětí 12V i při vypnutém rádiu. Přestřihnul sem ho a zesík se vypíná a zapíná podle rádia, jede i FM atd. Akorát nevím, jestli ta automatické anténa přestřihlá nemůže něčem ublížit.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti